Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE PARCURI SI ZONE VERZI IN ORASUL BORSEC


Detaliu pentru invitatia numarul 344580
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Borsec
Numar invitatie: 344580/29.03.2013
Denumire contract: INTRETINERE PARCURI SI ZONE VERZI IN ORASUL BORSEC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul BorsecCod fiscal: 4245380, Adresa: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Telefon: +40 266337001, Fax: +40 266337007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Romania, cod postal: 535300, telefon: +40 266337001, fax: +40 266337007, persoana de contact: Jo;zsef Mik
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Romania, cod postal: 535300, telefon: +40 266337001, fax: +40 266337007, persoana de contact: Jo;zsef Mik
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE PARCURI SI ZONE VERZI IN ORASUL BORSEC
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile prestate pentru intretinerea parcurilor si a zonelor verzi pe o suprafata de peste 20 hectare de teren.Se urmareste crearea unor spatii verzi si grupuri florale care va asigura un mediu placut pentru localnicii din oras si pentru turistii veniti in statiune.Se va degaja terenul de frunze si de crengi conform anexei nr. 1.Se vor taia brazii uscati din statiune, gardurile vii din rasinoase cele de peste 3 m se vor rari, iar pe o suprafata de 28170 mp., conform anexei nr. 2 se vor defrisa tufisurile si arborii mici.Conform anexei nr. 3 se vor tunde gardurile vii din rasinoase.Zonele verzi din localitate vor fi cosite conform anexei nr. 4, cosire manuala, tundere mecanica de 3 ori, iar in parcurile principale de 4 ori.Gazonul taiat va fi strans si transportat la o distanta de 2 km.Cosirea vegetatiei de langa drumuri se va face de doua ori pe an, conform anexei nr. 5.Plantarea florilor in grupurile florale existente si in cele noi se va face conform anexei nr. 6 cu flori anuale, in randuri si flori perene.Se vor planta 1000 buc. muscate curgatoare in ghiveci.Udarea grupurilor florale si a muscatelor in ghiveci se va asigura zilnic, cu exceptia zilelor de duminica, timp de 4 luni, iar gazonul din parcurile centrale o data pe saptamana, timp de 3 luni.Parcurile, zonele verzi, grupurile florale si aleile din parcuri vor fi intretinute pana la sfarsitul anului.
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modelul scrisorii de garantie bancara este formularul nr. 3 Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 RON.- In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire ? se va completa formularul 4 - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data deschiderii ofertelor Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare ofertant va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare. In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare: - individual, pentru cap. III.2.1.a) Situatia personala a ofertantuluiModalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire acontractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de produse furnizate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parted) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 6 privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea Cazierului judiciar/certificat echivalent.1. Completare si prezentare formularului 9 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Completare si prezentare formularului 7 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire (Formular nr. 2).Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 ? formularul 8. Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane du drept dedecizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Mik Jo;zsef ? primar, Patka Robert Alexandru ? responsabil achizitii publice, Borsos Orsolya ? consilier, Fokt Paula ? responsabil urbanism, Patka Eniko ? sef birou economic, Moldovan Kemenes Ildiko Anna ? secretar, Consilieri Locali al ora?ului Borsec: Benkes Zsolt, Moga Nandor, Mosneag Ilona, Mik Karoly, Farkas Aladar, Szabo Noemi Csilla, Kovacs Geza, Simon Lehel Laszlo, Szabo Tibor, Pepel Anton, Lazaroiu Florin Raducu. Fiecare ofertant va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare. In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare: - individual, pentru cap. III.2.1b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in In original copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nformatii privind situatia economico-financiara. Cerinte obligatorii: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara); Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (respectiv 2009, 2010 si 2011 sau 2010, 2011, 2012 pentru firmele cu bilantul pe 2012 depus) va fi egala sau mai mare decat 400.000 RON, (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 ? 4, 2282 lei/euro;
- anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro;
- anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;
- anul 2012 - 4, 4291 lei/euro, Fiecare ofertant va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare. In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare: - cumulat pentru cap. III.2.2) Capacitatea economica si financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii pentru ofertanti: 1. Completarea si prezentarea formularului 10 - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul are obligatia de a face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari servicii al carui obiect a fost executarea unor servicii similare ? servicii de intretinere parcuri si zone verzi ? cu o valoare contractuala de minim 150.000 lei, fara TVA, prezentand in acest scop urmatoarele documente: - copia dupa contractul respectiv (sau copii dupa paginile relevante din care reies informatiile solicitate de Autoritatea Contractanta- recomandarea beneficiarului; - fisa de informatii privind experienta similara in conformitate cu formularul anexat;
- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati., Completarea si prezentarea formularului 11 - Declaratie privind utilaje echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii a minim urmatoarelor echipamente: - Autoutilitara de transport- Masina tuns iarba- Motoferastrau- Spatiu de productie, Spatii de compostare si spatiu de depozitare pe raza orasului Borsec. Existenta utilajelor si dotarilor se dovedeste prin: Cartea de identitate, inspectia tehnica, sau contract de inchiriere pentru utilaje, respectiv acte de proprietate, contracte de concesiune sau inchiriere cu anexe doveditoare pentru spatiile de productie, Completarea si prezentarea formularului 12 ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate in copie formularul 13) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului: - personal de conducere, responsabil de indeplinirea contractului- muncitori ? 10 persoane Inainte de semnarea Contractului, ofertantul care a fost declarat castigator va prezenta Contractele de munca permanente pentru personalul cheie declarat in oferta si valabile pe perioada de derulare a contractului de servicii, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract., Ofertantul va prezenta o Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii ? formularul 17, Informatii privind subcontractantii 1. Completarea si prezentarea formularului 14 cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. 2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. 3. Informatii privind serviciile prestate de subcontractanti. 4. Informatii despre joint venture/consortii ? formularul 18 Neconformitatea fiecarui criteriu de calificare reprezinta motiv de excludere a ofertelor in procesul de evaluare. Nu se va admite completarea documentelor care trebuie prezentate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si de selectie, Fiecare ofertant va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare. In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare: - cumulat pentru cap. III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
perioada de mobilizare
30
Descriere: oferta admisibila cu perioada de mobilizare cea mai mica obtine 30 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: punctaj = perioada de mobilizare cea mai mica/durata de interventie a ofertei luate in calcul X30. Perioada de mobilizare se considera timpul scurs de la momentul notificarii deteriorarilor si momentul in care ajunge la fata locului si se efectueaza constatarea pe raza Orasului Borsec. Nu se include perioada de remediere, care nu poate fi estimata la data derularii procedurii. Se va exprima in ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer