Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere pe timp de iarna a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 339672
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Buzau
Numar invitatie: 339672/19.11.2012
Denumire contract: Intretinere pe timp de iarna a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: 0238/414112, Fax: 0238/725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Din SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere pe timp de iarna a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere pe timp de iarna a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 364, 737 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 60.000 RON pentru Lotul 1, 35.000 RON pentru Lotul 2, 35.000 RON pentru Lotul 3, 25.000 RON pentru Lotul 4, 25.000 RON pentru Lotul 5; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. In cazul utilizarii OP, contul este RO70TREZ1665006XXX000351, Trezoreria Buzau. In situatia in care contestatia formulata de un ofertant va fi respinsa de CNSC suma retinuta va fi calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte ca nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Marian-Cristinel BIGIU ? Presedinte; Cristinela GRIGORE ? responsabil organizare procedura; - Vicepresedinti: Cristinel ROMANESCU si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: Gabriel BACIU, Dorin Valeriu BADULESCU, Gheorghe BODEA, Adrian BURDUCEA, Ion BURLACU, Ion COMAN, Elena DAMIAN, Stefan DAVID, Cornel DIACONITA, Dumitru DOBRICA, Emilian DRAGOI, Eduard Calin DUMITRASCU, Raul Ioan FLORESCU, Constantin GHINIOIU, Adrian Iulian GHIVECIU, Romeo Daniel LUNGU, Ion MANTOIU, Doru MUZGOCI, Grigore NEDELCU, Danut PALE, Adrian Robert PETRE, Ionut Robert PITIGOI, Ion D. POPESCU, Florina STOIAN, Valentin TANASE, Marius TARCAVU, Mariana Carmen TUDOR, Toni Viorel LARY, George Aurelian VLAD, Gheorghe VLASE (Formular B11);
- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B5). Cerinta: Persoanele juridice romine/nerezidente trebuie sa aibe in obiectul de activitate realizarea de fapte de comert similare celor ce fac obiectul contractului de atribuit. Persoanele juridice trebuie sa fie abilitate a realiza fapte de comert similare celor ce fac obiectul contractului de atribuit in tara in care isi au sediul.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In situatia in care a depus o copie certificata pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul cistigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.Persoanele juridice nerezidente vor prezenta documente din care sa reiasa ca sunt abilitate a realiza fapte de comert similare celor ce fac obiectul contractului de atribuitin tara in care isi au sediul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 6.000.000 RON pentru Lotul 1, 3.500.000 RON pentru Lotul 2, 3.500.000 RON pentru Lotul 3, 2.500.000 RON pentru Lotul 4, 2.500.000 RON pentru Lotul 5. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Documente doveditoare: - Informatii generale;, Cerinta: Sa prezinte bilantul contabil al societatii aferent anului 2011 cu confirmarea de depunere la ANAF competent. Documente doveditoare: - Bilant contabile la 31.12.2011 cu confirmarea de depunere la ANAF competent. Daca exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, acestia pot prezenta si alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Documente doveditoare: - Formularul "Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani", Cerinta: Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 1.500.000 RON pentru Lotul 1, 1.500.000 RON pentru Lotul 2, 1.500.000 RON pentru Lotul 3, 1.000.000 RON pentru Lotul 4, 1.500.000 RON pentru Lotul 5. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Documente doveditoare: - copii dupa contract/parti relevante ale contractului invocat, recomandari sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari invocate. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, valoarea lucrarilor executate, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: -Formular Lista dotarilor tehnice necesare pentru realizarea contractului, Cerinta: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului: LOTUL 1: Utilaj multif. cu lama si RSp-5 buc, Autogreder-3 buc, ATB-7 buc, Autofreza-1 buc, Buldoexcavator-1 buc, Incarcator cu cupa-2 buc, Autoutilitara patrulare-2 buc. LOTUL 2: Utilaj multif. cu lama si RSp-2 buc, Autogreder-2 buc, ATB-3 buc, Autofreza-1 buc, Buldoexcavator-1 buc, Buldozer-1 buc, Incarcator cu cupa-1 buc, Autoutilitara patrulare-1 buc. LOTUL 3: Utilaj multif. cu lama si RSp-3 buc, Autogreder-2 buc, ATB-4 buc, Autofreza-1 buc, Incarcator cu cupa-2 buc, Autoutilitara patrulare-1 buc. LOTUL 4: Utilaj multif. cu lama si RSp-1 buc, Autogreder-1, ATB-3 buc, Incarcator cu cupa-1 buc, Autoutilitara patrulare-1 buc. LOTUL 5: Utilaj multif.cu lama si RSp-3buc, Autogreder-1 buc, ATB-3buc, Buldoexcavator-1buc, Buldozer-1buc, Incarc cu cupa-1buc, Autoutilitara patrulare-1buc, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la Lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: -CV pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului; - Declaratie de disponibilitate in original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului; - 1 Angajament al ofertantului privind resursele umane, Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - declaratie privind subcontractantii Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul aferent obiectului contractului(standard ISO 9001), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului din domeniul aferent obiectului contractului(standard ISO 14001)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 18:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer