Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere periodica a placii de beton de sustinere a caii rutiere a podului de pe DN 24 km 7+358, pod Cosmesti


Detaliu pentru invitatia numarul 337520
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 337520/16.10.2012
Denumire contract: Intretinere periodica a placii de beton de sustinere a caii rutiere a podului de pe DN 24 km 7+358, pod Cosmesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 232214432, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DRDP IASI - Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere periodica a placii de beton de sustinere a caii rutiere a podului de pe DN 24 km 7+358, pod Cosmesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a) Lucrari de: Repararea placii in dreptul rosturilor de dilatatie;Reparatii locale la nivelul placii de beton;Suprabetonarea placii inclusiv a zonelor de placa cuprinsa intre montantii si diagonalele grinzii cu zabrele.b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 2 ani de la data semnarii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilorDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini si documentatia tehnica din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 214, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
44.000 lei, constituita prin virament bancar in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea Formularului 20 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.*IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va prezenta sub forma de instrument de garantare, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari agreata si avand continutul si valoarea precizate Antreprenorului in Documentatia de Atribuire si/sau prin retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea sumelor datorate Antreprenorului pentru facturi partiale, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi-ing. Danut Pila; Director Adjunct Investitii?ing. Mirela Popescu; Director Adjunct Intretinere?ing. Stefan Ilie; Director Economic-ec. Vasile Popa;Sef Birou ILA?ing. Gabriel Pila; Sef Compartiment CFP?ec. Nicolina Stanel; Sef Departament Juridic?jr. Dorel Gotu;Sef Serviciul Achizitii?ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatului constatator emis de ORC.?Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.?Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin4.300.000 leiSe vor prezenta: Formularul nr. 5 ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009 ? 1 Euro = 4, 2373 Lei, 2010 - 1 Euro = 4.2099 lei, 2011 - 1 Euro = 4.2379 Lei). In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 1.660.887, 00 lei, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului pentru o perioada de 3 luni., Continuare cerinta 2 - Modalitatea de indeplinire: Document doveditor emisa de o societate bancara/societate finantatoare care sa ateste ca ofertantul dispune sau are acces la lichiditati, in original.!!! Ofertantul are obligatia sa demonstreze la data semnarii contractului ca are acces real de finantare (linie de creditare, sold bancar, etc.) la nivelul minim prevazut la Cerinta nr. 2 , pentru o perioada de 3 luni.Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 2: In situatia in care ofertantul este o asociere, indeplinirea acestei cerinte poate fi demonstrata prin prezentarea unei singure declaratii bancare din partea fiecarui membru al asocierii, a caror valoare cumulata sa fie de minim valoarea solicitata.Nota 3: Suma solicitata la cerinta 2 poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta depusa este desemnata castigatoare., Cerinta nr. 3Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Bilanturile contabile inregistrate la organele competente vor fi prezentate astfel: - pentru persoanele fizice/juridice romane, copie legalizatasau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. - pentru persoanele fizice/juridice straine, copie lizibila certificata ?conform cu originalul? insotita de traducerea autorizata in limba romana., Informatii sustinere capacitate economica si financiaraCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea profesionalaCerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Managerproiect, inginer CFDPavand: - experienta profesionala generala: experienta in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri (drumuri de centura, autostrazi, drumuri expres, drumuri national europene, drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare, drumuri de interes judetean, drumuri de interes local) de min. 5 ani.- experienta profesionala specifica: demonstrarea experientei profesionale ca Managerproiect pentru un proiect de executiede lucrari intretinere, consolidare pod pe DN, drumuri expres sau autostrazi, de valoarea si nivelul de complexitate alproiectului care face obiectul achizitiei., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil tehnic cu executia, inginer CFDP atestat in lucrari de drumuri si poduri., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Persoana responsabila cu Controlul Calitatii, inginer CFDP cu minim 3 ani experienta., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil de mediu pentru supravegherea indeplinirii activitatilor de mediu si a performantelor privind cerintele de mediu pe santier., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Inspector protectia muncii, cod COR 241204 (abilitat conform Legii 319/2006 si H.G. 1425/2006) pentru supravegherea indeplinirii pe santier a activitatilor prevazute in Planul de securitate si sanatate propriu, ca aplicare a Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Muncii al Ofertantului la conditiile concrete ale Contractului., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 6Lista personal calificat in domeniul lucrarii conform necesarului rezultat din extrasul de manopera din oferta.Modalitatea de indeplinire: Lista personal calificat in domeniul lucrarii conform necesarului rezultat din extrasul de manopera din oferta., Modalitatea de indeplinire Capacitatea profesionala ? Cerintele 1, 2, 3, 4, 5: ?Lista personalului cheie? din Capitolul 4 ?Formulare?.!!!Pentru fiecare dintre expertii cheie propusi in oferta: 1. ?Curriculum Vitae?, in original si semnat pe fiecare pagina de catre expertul propus (obligatoriu va cuprinde doar experienta relevanta pentru indeplinirea criteriilor solicitate, celelalte informatii nefiind luate in considerare). In cazul in care, in cadrul unei perioade de referinta, mentionate in ?Curriculum Vitae?, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an. Perioadele care se suprapun se vor lua in considerare doar o singura data., Continuare modalitate de indeplinire Capacitatea profesionala ? Cerintele 1, 2, 3, 4, 5:2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomele, autorizatiile, certificatelor detinute de persoanele respective si atestatelor (daca este cazul) care-i confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta in FDA valabile la data depunerii ofertelor. - copii dupa actele de identitate (buletin/pasaport/carte de identitate).3. Expertii cheie trebuie sa prezinte documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale: se vor prezenta copii ?conform cu originalul? dupa carnetul de munca/contract individual de munca inregistrat/documente echivalente sau contracte de colaborare din care sa reiasa perioadele mentionate in ?Curriculum Vitae?.4. ?Declaratie de disponibilitate? din Capitolul 4 ?Formulare.? semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Informatii capacitate profesionala1. Se poate nominaliza un expert cheie pe 2 pozitii (cu exceptia pozitiilor pentru expertii cheie nominalizati ca Manager proiect si RTE, cu conditia sa detina documentele doveditoare care-i confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta in FDA, pentru fiecare expert cheie in parte.2. Formularul nr. 12 ?Curriculum Vitae? se poate prezenta si in alta forma decat cea din Capitolul 4 ?Formulare? - din Documentatia de Atribuire doar cu conditia ca respectivul document sa contina toate semnaturile, elementele si informatiile solicitate in continutul Formularului nr. 12., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionalaCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., Capacitatea tehnicaCerinta nr. 1?Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) lucrari de aceeasi natura si complexitate (insemnand intretinere, consolidare pod pe DN, drumuri expres sau autostrazi) in valoare de minim 2.200.000 lei fara TVA, dintr-un singur contract.In acest sens, ofertantul va prezenta: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani + Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare: , Continuare Cerinta 1: a) copie lizibila ?conform cu originalul? contractul/le sau parti relevante ale contractului(paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) +proces/e verbal/e de receptie la terminarea lucrarilor prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie partiala a lucrarilor prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie finala prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate.b) Certificat privind experienta Antreprenorului. Pentru contractele executate in afara Romaniei se va prezenta Formularul nr. 8 ?Certificat privind experienta Antreprenorului? in limba engleza sau, dupa caz, in limba tarii in care au fost executate proiectele/contractele, insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestuia., Continuare Cerinta 1: Nota: ?Certificatul privind experienta Antreprenorului? se poate prezenta si in alta forma decat cea din Capitolul 4 ?Formulare? doar cu conditia ca respectivul document sa contina toate semnaturile, elementele si informatiile solicitate in continutul Formularului nr. 8.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Ultimii 5 ani se calculeaza prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor.c)in copie ?conform cu originalul? recomandari/documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine cel putin urmatoarea dotare tehnica pentru derularea contractului: - masina frezat asfalt ? 1 buc.- repartizator finisor ? 1 buc.- betoniera cu cadere libera? 1 buc.- autogudronator. ? 1 buc.- autocisterna cu dispozitiv de stropit ? 1 buc.- compactor autopropulsat ? 2 buc.- macara pe pneuri ? 1 buc.- vibrator - 2 buc.-incaracator frontal - 1 buc.-ciocan pneumatic-1 buc.-motocompresor aer mobil-1 buc.-laborator de gradul II autorizat cu profilele (M.B.M., B. BA.).Nota: M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare;B.Ba? Beton, Beton armat., Continuare Cerinta nr. 2: Modalitatea de indeplinire: a)Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat;b) Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului;c) Ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare/ angajamente prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor/ echipamentelor/ instalatiilor.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer