Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere, reparatii si verificare periodica a liniilor de cale ferata industriala (LFI)


Detaliu pentru invitatia numarul 321144
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 321144/06.03.2012
Denumire contract: Intretinere, reparatii si verificare periodica a liniilor de cale ferata industriala (LFI)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 256308338, fax: +40 256430631, persoana de contact: B.Achizitii Lucrari -Servicii -ing.Beres Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, str.Episcop Joseph Lonovici, nr.4, etaj I, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere, reparatii si verificare periodica a liniilor de cale ferata industriala (LFI)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Verificare periodica (trimestrial) a starii tehnice a liniilor de cale ferata industriala (LFI).Lucrari de reparare a LFI stabilite in procesul verbal de verificare periodica a LFI. Lucrarile de intretinere a schimbatorilor de cale, a trecerilor la nivel si a suprastructurii caii ferate si a terasamentelor care se vor efectua lunar. Lucrarile de erbicizare a suprastructurii caii ferate si a terasamentelor care se vor efectua semestrial. Lucrarile de intretinere si reparare a infrastructurii feroviare se vor executa in zilelele lucratoare intre orele 7-15.
II.1.6) CPV: 50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 820.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(GP): 2.156 lei.Perioada de valabilitate a GP: 50 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul si ptr.perioada prevazuta mai sus, cu aplicarea in mod coresp.a preved.art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actual.si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia autorit. contractanta va retine contestatorului din garantia de particip.sumade1.078 lei.b) ordin de plata , contRO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentruSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul FinanciarSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca op.economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Form.? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de particip.vor fi respinse la deschidere .In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participarein calitate de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent.In cazul asocierii de op.econ.care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op.economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata, Completare formular12ACerinta nr.2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Completare formular 12CCerinta nr.3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010, Completare formular CER(Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMA)Cerinta nr.4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata, Completare formular 12BCerinta nr.5 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata, Completare formular12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel : Director general ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ione, Inginer Sef Departament Comercial Varjoghe Vergica, Sef Birou Achizitii Lucrari si Servicii ing. Ivan Daniela, Birou Achizitii Lucrari si Servicii ing. Beres Florin, Birou Achizitii Lucrari si Servicii ec. Sedan Erica, Birou Achizitii Lucrari si Servicii cj.Crisenescu Claudia, Compartiment Juridic cj.Ciobotea Daniel, Compartiment LFI ing. Kiss AlexandruAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Comisia de evaluare va solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte deincheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalulPersoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta 1se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Documente edificatore considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiSe vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?urmatoarele documente emise de AFER (Autoritatea Feroviara Romana), constand in: - Autorizatia de Furnizor Feroviar ;
- Agrement tehnic feroviar;pentru lucrari de intretinere si reparatii linii de cale ferata industriala , fara sudarea sinelor.Nota : In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dinasociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea, agrementul tehnic solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea , agrementul tehnic respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-Documentul constatator eliberat conform art 97^¹ din HG nr 925/2006 cu modificari si completari ulterioare sau Recomandare de la unul din beneficiarii mentionati in lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, pentru care a fost dus la bun sfarsit un serviciu similar - servicii de intretinere/reparare a liniilor de cai ferate., Cerinta nr.2Declaratia privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze Certificatul emis de un organism national sau international de certificare acreditat, privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 ( EN ISO 9001:2008) sau echivalent , pentru prestator in domeniul aferent obiectului prezentului contract respectiv pentru servicii de intretinere/ reparare a liniilor de cai ferate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer