Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE, SERVICE, REVIZIE TEHNICA CURENTA SI REVIZIE GENERALA IN VEDEREA REAUTORIZARII PENTRU 13 ASCENSOARE DE PERSOANE SI 8 ASCENSOARE DE MARFA DIN DOTAREA UTC-N


Detaliu pentru invitatia numarul 321132
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Numar invitatie: 321132/01.03.2012
Denumire contract: INTRETINERE, SERVICE, REVIZIE TEHNICA CURENTA SI REVIZIE GENERALA IN VEDEREA REAUTORIZARII PENTRU 13 ASCENSOARE DE PERSOANE SI8 ASCENSOARE DE MARFA DIN DOTAREA UTC-N
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.401398, Fax: 0264.594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264592671, fax: +40 264592671, persoana de contact: R.S.V.T.I. Ing.Mogos Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, Serviciul Tehnic, str. C. Daicoviciu nr. 15, Birou Sef Serviciu Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE, SERVICE, REVIZIE TEHNICA CURENTA SI REVIZIE GENERALA IN VEDEREA REAUTORIZARII PENTRU 13 ASCENSOARE DE PERSOANE SI8 ASCENSOARE DE MARFA DIN DOTAREA UTC-N
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: INTRETINERE, SERVICE, REVIZIE TEHNICA CURENTA SI REVIZIE GENERALA IN VEDEREA REAUTORIZARII PENTRU 13 ASCENSOARE DE PERSOANE SI8 ASCENSOARE DE MARFA DIN DOTAREA UTC-N
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 384, 677.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este: 7690 lei (ofertantii IMM-Legea346/2004-vor prezenta doc. justif.)- Conform art. 278 indice 1, in cazul unei contestatii respinse, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 3846.77lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).- Forme de constituire: OP in contul RO11TREZ2165005XXX006888, numerar la caseria UTC-N, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (art. 86 din HG 925/2006);
- restituirea garantiei-ofertant castigator - cel mult 3 zile lucratoare de la semnarea contractului- restituirea garantiei-ofertant necastigator - dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Se va completa Anexa nr. 2a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1802)Se va completa Anexa nr. 2b ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813)Se va completa Anexa nr. 3 ? DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 ? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rectorul UTC-N, Prof. Dr. Ing. Radu Munteanu, prorector Prof. Dr. Ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. Dr. Ing. Tiberiu Rusu, prorector Prof. Dr. Ing. Mircea PetrinaDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, toate cele 3 cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.4)Se va completa Anexa nr. 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20105) Persoanele fizice sau juridice romane vor prezentaCertificatulde atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat ( DGFPS) si cel local, in original sau copie conform cu originalul, din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. -Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizataCerinta nr. 1b-Persoanele juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata aacestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Anexa nr. 5 ? Fisa de informatii generale(pentru cifra medie de afaceri - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii: Se solicita: O lista a principalelor prestari de servicii de: Service, revizii tehnice curente si revizii generale, in vederea reautorizarii ascensoarelor hidraulice si electrice, de persoane si marfa, in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie, pentru cele mai importante contracte de prestari si care vor contine: valori, perioada si locul desfasurarii acestora, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.ANEXA6Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta ANEXA 6, Se solicita ca cerinta minima pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani , cel putin a unui contract avand ca obiect: ?Intretinerea, serviceul, revizia tehnica curenta si revizia generala in vederea reautorizarii ascensoarelor, hidraulice si electrice, de persoane si marfa, in calitate de contractant singular si/sau membru al unei asocieri - ANEXA7Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client, din Romania trebuie sa fie insotita de copie dupa contract, proces verbal de receptie la terminarea prestarilor de servicii, proces verbal emis de catre CNCIR , in urmareautorizarii la scadenta a ascensoarelor si recomandarea din partea beneficiarului/ clientului respectiv.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate. Cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Se solicita prezentarea obligatorie a cel putin unei recomandari, din partea unor beneficiari/clienti.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul prestarilor de servicii au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a prestatorului;?receptii, autorizari ISCIR amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor tehnici si de calitate., Decl. privind nr. mediu, in ultimele 12 luni, al pers. angajat, al pers. de specialitate, al cadrelor de cond., si a pers. resp. direct de indeplinirea contr. ? ANEXA 8-asigurarea pers. de specialitate.; ANEXA 9-CV-uri ale pers.de conducere-Ofertantul va face dovada ca detine punct de lucru in Cluj-N, in vederea asig. unei interventii prompte, la sesizari de defecte siscoaterea in sig. si in timp util a persoanelor blocate in ascensoare, cu scopul evitarii eventualelor accidente umane.- Copie dupa autoriz.ISCIR, conf. CR4 pt. reparare, revizie si intretinere, la ascensoare electrice si hidraulice de pers. , de pers. si marfuri sau de marfuri cu comanda int., cu Smax= 4000 KG- Copie dupa autorizatia ISCIR, conf. CR4 pt. intretinere si revizii tehnice effectuate, la ascensoare de marfuri exclusiv cu comanda ext., cu Smax= 4000 KG-Copie dupa autoriz. unui R.V.T.A. , angajat al prestatorului-Copie dupa autoriz. unui R.S.L. , angajat al prestatorului, Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului, de prestari servicii, care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se solicita, completarea ANEXA 10 - lista cu subcontractantii si specializarea acestora sau dupa caz ?nu este cazul?.Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10 % (in exprimare valorica) din executia contractului se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor. Contractul de achizitie publica trebuie sa se completeze cu propriile date ? ANEXA 5Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociereconf. ANEXA 11Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In acordul de asociereva fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor. Individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului.Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare . -Cetificarea sistemului calitatiiCerinta minima: - Ofertantul va prezenta, in copie, documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatiiSR EN ISO9001/2008In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, Serviciul Tehnic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer