Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere, service si revizii pentru 7 ascensoare transport persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 284338
Autoritate contractanta
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 1589886
Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti
Telefon: 021-3074120
Fax: 021-3074555
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intretinere, service si revizii pentru 7 ascensoare transport persoane
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intretinere, service si revizii pentru 7 ascensoare transport persoane
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 13:33
Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2011 11:30
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Bucuresti, etaj 6, Serviciul Logistic, Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Bucuresti, etaj 6, Serviciul Logistic
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Valoare estimata: 30, 119 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-Declaratie pe propria raspundere privind respectareaprevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006;
-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- informatii generale;
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- 1 recomandare din partea unor beneficiari/clienti;
- Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul declara faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii
Doc.este gratuita pe www.e-licitatie.roGar.de particip: 400 leiDesi val.achiz.este sub 15.000 euro, organizam proced. de cerere de of., deoarece val. anuala a achiz.este mai mare de 15.000 euro.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer