Achizitie publica - Intretinere si reparare echipamente de climatizare de la ROMAG-PROD si RAAN Executiv
Detaliu pentru invitatia numarul 320628
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320628/22.02.2012
Denumire contract: Intretinere si reparare echipamente de climatizare de la ROMAG-PROD si RAAN Executiv
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. N. Iorga, nr. 1, Dr. Tr. Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250575, fax: +40 252315848, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, DR.TR.SEVERIN, STR.NIC.IORGA, NR.1, Drobeta-Turnu Severin, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere si reparare echipamente de climatizare de la ROMAG-PROD si RAAN Executiv
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de intretinere si reparare echipamente de climatizare de la ROMAG-PROD si R.A.A.N. Executiv, conform Caietului de sarcini ACP 2487-CS (Sucursala ROMAG-PROD) si Caietului de sarcini nr. 11434/14.10.2011 (R.A.A.N. Executiv).
II.1.6) CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lotul 1 - 924 lei; lotul 2 - 262 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare se constituie la alegere, prin: 1) instrument de garantare Formular 13 emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2) virament bancar (ordin de plata), in contul RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare (Formular nr.14) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului.In cazul neprezentarii instrumentului de garantare in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia personalainclusiv capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 1Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in originalNota: a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Se va completa si prezenta Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUGG nr.34/2006).Cerinta nr. 3- Pentru persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta: 1. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/csndidaturile.2. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/csndidaturile.In cazul existentei unor datorii se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 4Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original..Note: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatoriparticipanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire2. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Regiei Autonome pentru Activitati Nucleare in in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: ing. Constantin BOLOCAN;dr. ec. Gheorghe DULCEA; ing. Dumitru MARCULESCU; ing. Cristinel CIRNEANU; ec. Mariana CIMPEANU; ing. Gabriel STEFANA; ing. Angelica POPESCU; ec. Cristian MATEESCU; ing. Constantin ENACHE; ing. Elena SEMEN; ec. Ionel EPURAN; ec. Marius ZAHARESCU; cons. jr. Dorina MANZALA; ing. Eugenia PADUCEL; cons. jr. Iulian RAICU.Cerinta nr. 5Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original. Cerinta nr. 1- Pentru persoane juridice/fizice romane: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emiscu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana .Nota: 1. In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentul a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? (2009, 2010, 2011)continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Pentru demonstrarea experientei similareofertantul trebuie sa prezinte un document (contract, proces verbal de receptie) insotit de recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului, prin care sa confirme prestarea de servicii similare serviciilor ce fac obiectul achizitiei., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul), Cerinta nr. 5Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul), Cerinta nr. 6Informatii privind asocierea (daca este cazul) Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la Invitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 14:53