Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere si reparare linii si echipamente de comunicatii si echipamente de tehnica de calcul din reteaua intranet


Detaliu pentru invitatia numarul 322458
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 322458/22.03.2012
Denumire contract: Intretinere si reparare linii si echipamente de comunicatii si echipamente de tehnica de calcul din reteaua intranet
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor NR.23, Tg-Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402172, fax: +40 265306340, persoana de contact: Claudiu Roiban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcimilor NR.23, Tg-Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere si reparare linii si echipamente de comunicatii si echipamente de tehnica de calcul din reteaua intranet
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere si reparare linii si echipamente de comunicatii si echipamente de tehnica de calcul din reteaua intranetLocatii: Sediu sucursala, Grup 11 Mures Stalp comunicatii, Laborator ape Targu Mures Barajului, Sectia comprimare, depozit material str. Barajului, Gr 13 Ernei, Gr 11 Ernei, Statie Uscare Ernei, SU Craiesti, S.C. Sanmartin, Gr 62 Sanmartin, Gr 4 Vaidei, Gr. 2 Grebenis, S.C. Band, S.C. Grebenis, S.P. Grebenis, S.P. Sarmas, S.C. Balda, S.P. Taga, S.C.Taga, Gr. 15 Fantanele, S.C. Fantanele, S.P. Sangeorgiu de Padure, Pilon Tigmandru, S.C. Filitelnic, BandStalp, Gr. 62 Sarmas, Gr. 13 Buza, Gr. Ape Taga, Form Corunca
II.1.6) CPV: 50330000-7 - Servicii de intretinere a echipamentului de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.200lei (art.86 din HG925/2006)in cont RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures. Documentul (1) care atesta constituirea garantiei de participare (in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In interiorul plicului mare netranparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de gantie bancara. In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovada ca operatorul economic este IMM ( se pune de asemenea copie la vedere ). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5%din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie conform art.90 din HG 925/2006-actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si complatari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular2). Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG 34/2006(formular3).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 ( Marcel Budan -Director SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg-Mures, Victor Banu-presedinte comisie )( formular 4)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010(formular 5) Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie: Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala ?copie stampilata ?conform cu originalul ?Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, bilantul contabil aferent anului 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Implementare/mentenanta pentru sisteme (minim 100 useri) de telefonie IP cu servere de Call Handling si Mesagerie VocalaSe impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 3 ani a unui contract(partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul) de prestari servicii similare care are o valoare egala sau mai mare decat 40.000lei echivalent 9.229, 35 euro.Implementarea si monitorizarea de sisteme automate de achizitie a datelor prin SNMP cu notificare prin SMS sau e-mailSe impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 3 ani a unui contract(partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul) de prestari servicii similare care are o valoare egala sau mai mare decat 30.000lei echivalent 6, 922 euro.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale., Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatiiisi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul de asociatie este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocieriipentru indeplinirea contractului. Se solicita la incheierea contractului acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asocieresi partea fiecaruia din contract pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica., Societatile ofertante vor face dovada existentei : Autorizatie ANRC de furnizor servicii de comunicatii date. - furnizarea retelelor si a serviciilor de comunicatii electronice se realizeaza in conditiile regimului de autorizare ANCOM conform conditiilor stabilite prin Decizia presedintelui ANCOM nr.338/2010, necesar a fi respectate de furnizorii de servicii., Societatile ofertante vor face dovada existentei : Personal specializat pentru lucrul la inaltime - pentru asigurarea serviciilor de comunicatii si a instalarii de echipamente de comunicatii este necesara interventia si efectuarea de lucrari la echipamente dispuse pe stalpi de comunicatii de diferite inaltimi pentru asigurarea conditiilor tehice de realizare a conexiunilor, astfel ca este necesar personal specializat pentru lucrul la inaltime demonstrat prin fisa de aptitudini de medicina muncii- persoaneapte pentrulucrul la inaltime., Societatile ofertante vor face dovada existentei : Certificare CISCO CCNA sau echivalent -minim 2 ingineri calificati si experienta in implementarea si mentenanta de echipamente active (switchuri, routere) - instalarea de echipamente noi de comunicatii sau reconfigurarea unor echipamente existente se realizeaza de catre personal specializat cu certificare Cisco CCNA, echipamentele instalate sau cele existente fiind furnizate de acest producator., Societatile ofertante vor face dovada existentei : Partener HP prefered partner si Microsoft Partner - necesar pentru a asigura dupa asigurarea interventiilor sau a lucrarilor de reconfigurare, sau a echipamentelor de tehnica de calcul statii sau servere HP cu care este dotata infrastructura existenta, respectiv Microsoft avand in vedere sistemul centralizat de licentiere Microsoft Enterprise care cuprind statiile si serverele existente in cadrul retelei intrrante a Romgaz, Societatile ofertante vor face dovada posibilitatii de certificare cu aparatura specializata a instalarilor cf. standard TIA/EIA 568b la toate categoriile cerute de cablu de cupru si fibra optica - conditia ceruta fiind necesara pentru asigurarea unei conexiuni sigure si durabile, avand in vedere regimul de functionare a echipamentelor de comunicatii si de tehnica de calcul ca suport fiabil de transmitere si procesare a datelor vehiculate. Societatile ofertante vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent - copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, Societatile ofertante vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2001 sau echivalent? copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: pretul pieselor de schimb si a manoperei aferente
timp raspuns
5
Descriere: timp raspuns la solicitare
garantie
5
Descriere: perioada de garantie/termen de garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer