Achizitie publica - Intretinere si reparatii automacarale : Telemac 12,5 tf; Hydrom 16 tf; Bumar 18 tf; Telemac 25 tf; Tractor U650; Autospeciala PSI; Electrocompresor 2EC 10; Grup electrogen CEI 300 si Buldoincarcator Caterpilar
Detaliu pentru invitatia numarul 349637
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349637/01.07.2013
Denumire contract: Intretinere si reparatiiautomacarale : Telemac 12, 5 tf; Hydrom 16 tf; Bumar 18 tf; Telemac 25 tf; Tractor U650; Autospeciala PSI; Electrocompresor 2EC 10; Grup electrogen CEI 300 si Buldoincarcator Caterpilar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere si reparatiiautomacarale : Telemac 12, 5 tf; Hydrom 16 tf; Bumar 18 tf; Telemac 25 tf; Tractor U650; Autospeciala PSI; Electrocompresor 2EC 10; Grup electrogen CEI 300 si Buldoincarcator Caterpilar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere si reparatiiautomacarale : Telemac 12, 5 tf; Hydrom 16 tf; Bumar 18 tf; Telemac 25 tf; Tractor U650; Autospeciala PSI; Electrocompresor 2EC 10; Grup electrogen CEI 300 si Buldoincarcator Caterpilar, conform cerintelor din caietul de sarcini si Anexa nr. 1 ?Lista cantitati de servicii?
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare = 1400 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 zile de la data limita de primire a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, se constituie prin virament bancar (cod IBAN RO45RNCB 0263006180570001 deschis la BCR Valcea; avand ORC : J 38/683/1997 siCIF :10102377 cu atribut fiscal RO) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic cu semnatura electronica. Daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma calculata in conditiile prevazute de art.278 indice 1, din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata, sau in cazul renuntarii la contestatie
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011, care devine anexa la contract. Ofertantul are obligatia de a mentiona in Formularul 10B, modul de constituire al garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular 1)2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 2)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (completare Formular 3)4. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr. Ing Mihai BALAN; Director Tehnic - ing. Ludovic ZELICI; Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT; Sef Departament Reparatii ? ing. Rizescu Gheorghe; Sef Serviciu PLUR ? sing. Ilinca Nicolae; Sef Serviciu Achizitii Publice ? ing. Livia Coclet Mihaela; Serviciu Achizitii Publice ? ing. Mihai Vasile Birzan (completare Formular 4)NOTA : Formularele 1, 2, 3 si 4 se gasesc in sectiunea FORMULARE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va transmite autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: 1. Ofertantul va prezenta o lista a ?Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani? (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de primire a ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, cod CPV indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;2. Ofertantul va prezenta a cel putin un document/ contract /proces verbal de receptie sau document constatator (conform HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare), care sa comfirme ca ofertantul a prestat cel putin un serviciu similar, avand ca obiect o reparatie la un utilaj din cele ofertate, Informatii privind dotarile tehnice cu utilaje, instalatiisi echipamente tehnice necesare pentru prestarea serviciului.Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestarii servicii aflate in dotare proprie, inchiriere sau alte mijloace de punere la dispozitie, Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere, personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, responsabil pentru indeplinirea contractului de prestarii servicii.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatsi al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prinraportare la data limita de primire a ofertei)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de servicii;Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplome, CV-uri, atestate, decizii numire, copii autorizatii, Informatii privind subcontractantii, daca este cazulInformatii privind partile din contract indeplinite de subcontractanti., Informatii privind asocierea sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor-Nominalizarea liderului de asociatie-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinireacontractului Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent., Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde /alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 / 2004, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 13:53