Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE SI REPARATII LA RETEAUA DE IRIGAT


Detaliu pentru invitatia numarul 324441
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 324441/20.04.2012
Denumire contract: INTRETINERE SI REPARATII LA RETEAUA DE IRIGAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Tomis nr.51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE SI REPARATII LA RETEAUA DE IRIGAT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul lucrarilor de intretinere si reparatii la sistemul de irigat- clasic, semiautomat, automatizat si automattip Torro - consta in intretinerea in stare de functionare si reparatii la reteaua de irigatspatii verzidin municipiul Constanta si Statiunea Mamaia.In perioada de exploatarepentru functionarea la parametrii tehnici normali este necesara o supraveghere atenta zilnica a tuturor componentelor retelei de irigat precum si interventie de specialitate in regim de avarie pentru remedierea oricarorsituatii critice din teren. In regim de avarie se va interveni imediat ce situatia impune pentru a seinchide coloana de apa in vederea limitarii pierderilor de apa sia inundarii domeniului public.Lucrarile de intretinere si de reparatii la reteaua de irigatsevorstabilide catre beneficiar prinordindelucru scris si emis lunar.
II.1.6) CPV: 45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare: 1612 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare.Modul de constituire: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 1612 lei, valabilpentru o perioada de 90 zile de ladata limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare, inclusivangajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 806 lei , calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. a)din O.U.G.nr 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsaca nefondata de catre CNSC; 2. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631); 3. Depunerea la casieria AC a unei sume de 1612 lei in numerar.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din pretul contractului, fara TVA . Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Completare si prezentare in original aformularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei ).Cerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant/ tert sustinator).Cerinta nr.3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Completare si prezentare in original aFormularului A - declaratie privind eligibilitatea. Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia dedepune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat sitertul sustinator).Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si prezentare in original a Formularului B (Formularul B1 daca este cazul)- privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;Declaratia va fi insotita de: 1. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;2.) Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala sa reiasasituatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Din certificatele de atestare fiscala sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia dedepune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei).Atragem atentia ca tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucraridin categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul locul intai se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicaDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Certificarile de buna executie vor indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;, Cerinta nr. 3O declaratiereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari;, Cerinta nr. 4-Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata invitatie de participare, si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatiero
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer