Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere si reparatii la sistemul de canalizare pluviala din municipiul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 332097
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 332097/20.07.2012
Denumire contract: Intretinere si reparatii la sistemul de canalizare pluviala din municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei nr.75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 12 ? Serviciul Edilitar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere si reparatii la sistemul de canalizare pluviala din municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru intretinerea si repararea sistemului de canalizare pluviala din municipiul Arad
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :6430 lei Garantia pentru participare se va constitui sub forma : - instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. se va prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat ? art. 86 alin. (3) din HG 834/2009 ( Formularul 8)- ordin de plata vizat de banca, sau fila CEC insotita de extras de cont - depunerea sumei in numerar la casieria Primariei Municipiului Arad, B-dul. Revolutiei nr. 73 cam. 6Cont garantie: RO40 TREZ 0215 006X XX00 6669Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzatorIn cazul in care ofertantul este IMM, va depune declaratia pe proprie raspundere din care sa reiasa calitatea de IMM si va completaFormularul 9
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului ? Formular 12;Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate sau de o soc.de asig.care devine anexa la contract. Dar daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia are obligatia de a deschide la Unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil la dispozitia AC. Suma se depune de catre contractant in contul astfeldeschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. ACva instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Modul de restituire a garantiei de buna executie(cf. art. 92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere in conformitate cu Formularul 2 ? original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular). Autoritarea contractanta va exclude din prezenta proc.de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor completa si depunedeclaratia pe propria raspunderein conformitate cu Formularul 3-original) (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular). Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentaOfertantii vor completa si depune declaratiain conformitate cu Formularul 5 ? original; in cazul unei asocieri, fiecare ofertant/candidat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 4; in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantii vor completa si depune decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev.art. 69 ^1 din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare in original. In vedereadovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Falca Gheorghe, Primar al Municipiului Arad, Macra Claudia ? Ordonator princip.credite, Ciprian Puie consilier juridic, viceprimar Pistru-Popa Simona Geanina, viceprimar Bognar Levente, Movileanu Daiana- consilier Serviciul Finaciar-Contabilitate, Floarea Augustina ? consilier Serviciul Finaciar-Contabilitate, Aurelia Sinitean ? consilier Serviciul Finaciar-Contabilitate, Botocan Viorica ? sefServiciul Financiar - Contabilitate, Claudia Grozavu ? sef Serviciul Buget, Pruteanu Daniel-presedinte comisia de evaluare Membrii comisiei de evaluare : Portaru Elena ? Director executiv, Stana Claudiu ? consilier, Membri de rezerva: Dl. Pecican Iosif - consilier, Dl. Moldovan Gabriel ? Sef Serviciu, consilieri locali : Mosneag Ovidiu, Cziszter Kalman, Bonca Ovidiu, Saplacan Gheorghe, Dekany Alexandru Tiberiu, Rosu Petru, Vlaicu-Hergane Traian Ion, Dragan Gheorghe, Serb Lucian, Gligor Teodor, Manta Florin, Melinte Marian, Maxim Ovidiu, Schill Gheorghe, Ozarchevici Marius Gabriel, Bringer Bruno, CismasiuMariana, Tabuia Stefan, Chirlov Adriana, Ciupe Ionel, RasunoiuCamelia Persoane juridice romane Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Ofertantii vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii ?conform cu originalul?)Pentru persoane fizice romane: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente (copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii) ?conform cu originalul?. La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatului procedurii, va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular)Dovada unei forme de inregistrare ? persoane juridice straine 1.Documente edificatoare care sa dove-deasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , precum si un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Obligatii contractuale in desfasurare- daca exista, Cifra de afaceriSe vor prezenta informatii pentru cel mult ultimii 3 ani, fara a se considera anul 2012.Cifra medie de afaceri pe cel mult ultimii 3(trei) ani, rezultata din activitati similare cu cele ale contractului ce urmeaza sa fie atribuit, certificata de un auditor autorizat, trebuie sa fie de minimum 300.000 lei, fara TVA, Bilantul contabil si cashflow- se va prezenta bilantul contabil pentru anul 2010 sau cel incheiat la data de 30.06.2011 avizat de organele competente pentru persoanele juridice romane sau la finele perioadei impuse de legea tarii respective pentru persoanele juridice straine;
- demonstrarea ca ofertantul are acces la/sau are disponibile cash flow: resurse negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci saualte mijloace financiare suficiente pentru a asigura executia lucrarilor pentru o perioada de 6 luni, adica 259.274, 22 lei, fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari din ultimii 5 aniSe va prezenta dovada executarii de lucrari similare cu cele ale contractului ce urmeaza sa fie atribuit conform prezentei proceduri, efectiv executate in cel mult ultimii 5 ani, in valoare de minimum 300.000 lei, fara TVA. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ, Experienta similaraSe vor prezenta informatii privind experienta similara pentrucontracte similare, ale caror lucrari au fost efectiv executate in cel mult ultimii 5 ani, calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se solicita documente ce atesta realizarea cu succes in perioada de referinta a unor lucrari de natura similara (lucrari de decolmatare si vidanjare mecanica retele de canalizare pluviala sau menajera cu autocuratitor tip Woma si autovidanjeza, lucrari de reparatii elemente constitutive ale sistemului de canalizare pluviala si/sau menajera : guri de scurgere, camine de vizitare, conducte din PVC Ø 160-400 mm, statii de pompare), cu o valoare cumulata a lucrarilor executate de minimum 300.000 lei, fara TVA.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertele care nu prezinta copii relevante de pe partile contractului/contractelorvor fi declarate inacceptabile cf. art.36 din HG 925/2006., . Lista cu dotarile specificeOfertantul ? trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de concesionare, cumparare sau sa aiba acces la procurarea acestora) utilaje si echipamente care sa fie folosite in cadrul contractuluiLista minima a tipurilor de utilaje va corespunde cu lista utilajelor necesare pentru executarea lucrarilor si trebuie sa cuprinda minimum : - autovidanjeze de capacitate Q> 5 mc ? 1 buc + 1 buc. rezerva;
- Autocuratitor Woma ? 1 buc + 1 buc. rezerva.;
- grupuri de pompare mobile ? 3 buc.;
- buldoexcavator sau alt utilaj specific pentru lucrari de terasamente ? 1 buc.- motocompresor ? 1 buc. + 1 buc. rezerva- autobasculantaPentru a dovedi existenta utilajelor se vor prezenta certificate de inmatriculare/facturi de achizitie/contracte de inchiriere/contracte de comodat/de leasing., Informatii despre resursele umane si structura managementuluiOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, RecomandariSe vor prezenta recomandari, in original, din partea beneficiarilor de lucrari similare, pentru contractele executate in cel mult ultimii 5 ani, Informatii privind subcontractantii /asociatiiOfertantul?liderul asociatiei va completa Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusive liderul)va prezenta documentele si formularele mentionate la punctele III.2.1 si III.2.2, conform Anexa 2 la Ord. 509/2011 Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemelor de management al firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, SR EN ISO 14001:2005, valabilela data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita cumulativ de toti membrii asociatiei. Nu se admit asociati necertificati sau in curs de certificare Se va prezenta dosarul sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, informatii referitoare la standardele dobandite, personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, in conformitate cu standardele de referinta.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita cumulative de toti membrii asociatiei. Nu se admit asociati necertificati sau in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara 1.Pretul ofertei a)Pentru cel mai scazut dintre tarifele ofert.(Pmin) se acorda punct max alocat fact. de eval.(tariff.) resp.pn=pmax= punct. max. din tabel aferent tarifului respectiv, unde pn = punct. pentru pretul ofertatpmax = punct.pentru tariful min.ofertat; b)Pentru pretul (Pn), punct. se va calc. astfel: pn = pretulminim /pretul n x ? punct. max. alocat(pmax), unde: pretul nsi pretul minim sunt tarife ofertate
perioada de garantie acordata
15
Descriere: Perioada de mentinere la un nivel functional satisfacator a lucrarilor executate 2.Perioada de garantie acordataPunct. ptr.fact.de eval.?per.de gar. acordata? se acorda astfel: ptr. un termen de gar. de 7luni pentru lucrarile de intr. si de 18 luni pentru lucrarile de reparatii, se acorda punct.max. alocat fact.de eval. resp.; ptr. termenele cuprinse intre intervalele 6-7 luni pentru lucr.de intretinere si intre 12 si 18 luni pentru lucrarile de reparatiiazut la lit.a)punct.se acorda astfel: Pn=(termen n/termen maxim)x punctaj max.alocat
intervalul de timp pentru interventie
5
Descriere: Intervalul de timp de la primirea ordinului pana la angajarea efectiva a interventiilor Intervalul de timp pentru interventie a)Pentru interv. de timp de cel mult 30 min. pentru angaj. interv. la solicit. aut. contr., in cazul caderilor masive de precipitatii, se acorda 5 pct.b)Ptr.alte intervale de timp, cuprinse intre 30-60 min.punct. se acorda astfel: pn = interv. lit.a)/intervalul ?n? x punct.max. alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dl. Pruteanu Daniel
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer