Achizitie publica - Intretinere si reparatii la sistemul de semnalizare rutiera pe raza municipiului Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 345755
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345755/22.04.2013
Denumire contract: Intretinere si reparatii la sistemul de semnalizare rutiera pe raza municipiului Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Burca Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere si reparatii la sistemul de semnalizare rutiera pe raza municipiului Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica servicii de intretinere si reparatii la sistemul de semaforizare, la indicatoare rutiere, la sistemul de bariere electromecanicede control acces parcari, la indicatoarele de trecere pentru pietoni cu lumina intermitenta , in functie de necesitati in mun. Suceava, conformcu cerintele din Caietul de sarcini.Valoarea minima a intervalului de la pct.II.2.1) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, calculata pana la data de 31.12.2013 (in functie de carese vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in cazulprelungirii contractului conform art.6 din HG 925/2006.Optiuni: Contractul de servicii se poate prelungi, in temeiul art.6 din HG 925/2006, cu maxim 4 luni.
II.1.6) CPV: 50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 - 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8000 lei.Garantia se constituie in conditiile art. 86 din HG 925/2006;Garantia se poate constitui si printrun ordin de plata in contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde 1% din valoarea estimata, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006;In cazul in care ofertantul va constitui garantia ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3)-prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original si copie.Pentru o garantie de participare constituita in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratii privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Lungu Ion ? primar; Doroftei Ovidiu ? viceprimar; Virvara Gavril ? viceprimar; Ciutac Ioan ? secretar municipiu; Vaideanu Elisabeta, director executiv; Cordus Carmen Mihaela - sef Serviciu Contabilitate; Siriteanu Mihaela Angelica - viza control financiar preventiv propriu; Sofian-Nicoara Mirela-Rodica - viza control financiar preventiv propriuMembrii comisiei de evaluare: -Florin Cerlinca, Director General DGTI-presedinte-Stefan Vasincu, Sef Serviciu Adm. Strazi si Sistematizare Rutiera-membru-Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu-membru-Teodor Vatui, Consilier Serviciu Adm Strazi si Sist Rutiera- membru-Mihaela Sanda Olariu, Consilier Serv. Contencios adm.juridic-membru-Gheorghe Burca, Consilier Comp. Achizitii publice -secretarMembri de rezerva : -Mihail Jitariuc, Director DP-Doinel Borsan, Consilier Serv Adm Strazi si Sist Rutiera-Floarea Turcanu, Consilier Serv. Patrimoniu-Ana Mihaela Vasiliu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic-Eugen Ignat, Consilier Comp. Achizitii publice2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria decare apartine ofertantul , privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3). Certificat de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta 1: A). Persoane juridice romane: Certificat emis de ONRC, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului include activitatile care facobiectul prezentei achizitii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane: Documente edificatoare, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.C).Persoane juridice /fizice straine: Documente din care sa reiasa forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limbaromana. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.Nota 1: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte documentele solicitate la pct. A), B) sau C) de mai sus, pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota 2: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor solicitate la pct. A), B) sau C), in original/copie legalizata.Cerinta 2: Atestat A.N.R.E. de tip B pentru executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente electrice aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4 kV conform Ordin A.N.R.E. 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare (informatii pe site ANRE: www.anre.ro).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Se solicita lista pricipalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(Formular 12E).Lista trebuie sa contina cel putin un contract de servicii similare a carui valoare sa fie de minim 400.000 lei fara TVA. Pentru contractul de servicii prezentat drept experienta similara, prestarile de serviciise confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru contractul similar declarat se va completa Formularul B4., Informatii privind subcontractantii: -Completare Formular 12 G ? se va prezenta in original;
-Se vor prezenta Acordurile de subcontractare pentru fiecare subcontractant, dupa caz -Anexa 6 care se va prezenta in original;
- Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul 69^1, prezentat - in original., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant pentru indeplinirea contractului de servicii.In acest sens, ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate, in original, in conformitate cu Formularul 12J, insotita de CV-uri pentru fiecare specialist nominalizat. Printre persoanele de care poate dispune ofertantul pentru derularea contractului trebuie sa se regaseasca obligatoriu si un Responsabil cu controlul calitatii., Declaratie privind utilajele si echipamentele conform Formular 12H-se va prezenta in original.Ofertantul va dovedi ca dispune(in proprietate/inchiriere/alte forme de punere le dispozitie) de cel putin urmatoarele utilaje: a)SDV?uri pentru controlul si interventia lainstalatiile de semaforizare, bariere si indicatoare cu lumina intermitenta(trusa) -1 trusa;b)Instalatie de serigrafiere semiautomata-1 instalatie;c)Instalatie pentru acoperirea cu folie reflectorizanta a indicatoarelor rutiere - 1 instalatie;d)Instalatie pentru revopsirea ansamblelor metalice ale indicatoarelor si semafoarelor-1 instalatie;e)Macara pentru lucru la inaltime (nacela)-1 buc;f)Autovehicul pentru deplasarea echipei deinterventie-1 buc;g)Laborator electric mobil pentru identificarea intreruperilorcablurilor subterane-1 buc. Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul aferent prezentei achizitii., Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul aferent prezentei achizitii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 14:30