Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Intretinere si reparatii la strazi si trotuare in municipiul Beius?


Detaliu pentru invitatia numarul 323166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BEIUS
Numar invitatie: 323166/03.04.2012
Denumire contract: ?Intretinere si reparatii la strazi si trotuare in municipiul Beius?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BEIUSCod fiscal: 4794567, Adresa: piata samuil vulcan, nr.14-16, Beius, Telefon: 0259/320958, Fax: 0259/321273
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: piata samuil vulcan, nr.14-16, Beius, Romania, cod postal: 415200, telefon: +40 0259/320958, fax: +40 0259/321273, persoana de contact: Hasan Gelu Laurentiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Beius
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Intretinere si reparatii la strazi si trotuare in municipiul Beius?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere si reparatii la strazi si trotuare in municipiul Beius
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 198, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 12000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor-art.85/HG925 - Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO19TREZO7821180250XXXXXsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.constituirea garantiei de buna executie a contractului : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara;
- prin retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz, conform HG nr. 1045/19.10.2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.- constituireaprin societatile de asigurare-art.86/HG925
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? art. 180 din OUG nr. 34/2006;formular nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;formular nr 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura;formular nr. 3Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69?1;formular nr. 4Certificatde participare la licitatie cu oferta independentaformular nr.5Certificat de cazier judiciar al societatii;
- Certificat de cazier judiciar al administratorului sau al unui reprezentant legal conform certificatului constatator emis de ORC;
- Certificat de cazier fiscal al societatii;Certificate fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetulde stat, general consolidat si localCertificatelevor fi prezentatein oricare dintre formele: -in original ;
-in copielegalizata;
-in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulNeprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea ofertei, ca inacceptabilapersoanelecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: prof. ec Domocos Adrian Nicolae - primarJr. Petrus Claudia Simona- sef Birou TehnicIng. Hasan Gelu Laurentiu - sef Compartiment Achizitii Publice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantulare prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri globale de cel putin 2.000.000 lei ; se solicita CA care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei anibilantul contabil inregistrat la organele competentepentru anii 2008, 2009 si 2010sau 2011 daca este depus la DGFP, Se va prezenta fisa de identificare financiaraDaca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte, ofertantul dispune sau are acces la resurse financiare (lichiditati, credit sau alte instrumente financiare echivalente) in valoare de minim 450.000 lei, pentru sustinerea executiei lucrarilor pe o perioada de minim 6 luni de la data deschiderii ofertelor.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea ofertei, ca inacceptabila
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executatin ultimii 5ani celputin o lucrare similara, sau maxim 3 lucrari similarea caror valoare cumulata sa fie deminim 1.100.000 lei fara TVA;Contractul/contractele similare va consta in executia unuia saumai multor categorii de lucrari in interiorul localitatilor urbane dupa cum urmeaza: lucrari de intretinere si reparatii strazi;lucrari de intretinere si reparatii trotuare;lucrari de reabilitare sau modernizare strazi;lucrari de reabilitare sau modernizare trotuare, Operatorii economici ofertanti trebuie sa aiba personal specializat si personal calificatpentru indeplinirea contractuluiDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, Personal ? experti cheie dupa cum urmeaza: Sef santier ? inginer CFDP, cel putin o persoana cu vechime in specialitate, Responsabil tehnic cu executia, cel putin o persoana in specialitate caRTE, dovedita cu atestat, Responsabil tehnic cu controlul calitatii, cel putin o persoana conformstandardelor legislative in domeniu., - Inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 persoana, Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 25 persoane calificate in una sau mai multe dintre urmatoarele meserii: asfaltator, pavator, terasier, constructor de drumuri, ,Operatorii economici ofertanti trebuie sa detina sau sa aibe acces la dotaripentru indeplinirea contractului.Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiNr.crt Utilajul/Echipamentul Necesar minim1 Statie de preparat mixturi asfaltice 1 buc2 Laborator de incercari autorizat minim grad II 1 buc3 Repartizator finisor asfalt 1 buc4 Masina multifunctionala sau alt autoutilajechipat cu perie mecanica 1 buc5 Incarcator ? excavator / buldoexcavator 2 buc6 Autogreder 1 buc7 Incarcator/miniincarcator multifunctional 2 buc8 Incarcator frontal 2 - 4 mc 1 buc9 Freza rutiera 1 buc10 Cilindru vibrator/ compactor lis-lis 10 - 12 to 2 buc11 Cilindru vibrator /compactor lis-lis6 - 10 to 2 buc12 Cilindru vibrator /compactor, Ofertantul va completa si va prezenta o lista cuprinzand asociatii/ subcontractantii si acordurile de asociere/subcontractare, cu partea executata/subcontractanta in exprimare procentuala si cu precizarea categoriilor de lucrari pentru fiecare caz in parte Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 Sisteme de management de mediu sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent, Se va prezenta sistemul de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer