Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere si reparatii pentru motostivuitoare tip UMT de 3,2 tf din SE Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 277927
Autoritate contractanta
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intretinere si reparatii pentru motostivuitoare tip UMT de 3, 2 tf din SE Bucuresti
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intretinere si reparatii pentru motostivuitoare tip UMT de 3, 2 tf din SE Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.02.2011 11:30
Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Altele (Electricitate)
Valoare estimata: 27, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate conform formular 3 din documentatia de atribuiresi/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4 din documentatia de atribuire .Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Formular 5 - certificat de participare la cererea de oferta, cu oferta independenta. Formular 6 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 din OG34/2006.Formularul 7 privind principalele prestari de servicii efectuate în ultimii 3 ani însotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a produselor.Formularul 8 cu informatii despre dotarile specifice.Formularul 9, privind subcontractantii.Certificatul ISO 9001/2008 al prestatorului
in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer