Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Intretinere si reparatii pentru parcul auto si inlocuire piese de schimb.? ? DRDP Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 353136
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 353136/28.08.2013
Denumire contract: ?Intretinere si reparatii pentru parcul auto si inlocuire piese de schimb.? ? DRDP Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl C2, Sc 1, Et VI., Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, in atentia Birou Organizare si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov B-dul Mihail Kogalniceanu, nr.13, blC2, Sc 1, Et VI., cam.13, Brasov, cp: 500090, tel: +40 268547688, fax: +40268547695, persoana de contact: Diana Toromboli
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Intretinere si reparatii pentru parcul auto si inlocuire piese de schimb.? ? DRDP Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Intretinere si reparatii pentru parcul auto si inlocuire piese de schimb.? -DRDP Brasov
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.336, 00 lei, constituita prin virament bancar in contulRO35 RNCB 0053 0485 9631 0001 BCR Brasov sau printr-uninstrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau de o societate bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278¹alin.(1) si alin.(2)din OUG 34/2006(A) , in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC .Pentru participare, se recomanda utilizarea Formularului 15 ? Scrisoare de Garantie de participare + Anexa. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod similar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru o evaluara si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota : IMM beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formularul nr. 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct Intretinere Ing. Adriana Nicula; Director Adjunct Investitii Ing. Carmen Olariu; Sef Dep. Juridic Cons.Jur. Maria Veres; Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii Ing. Mihaela Vaduva; Sef Birou Organizare si Derulare Achizitii Ing. Diana Toromboli; Sef Serviciu Exploatare Auto Utilaje ing. Ovidiu Rusu.- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit.c^1 si lit. d) din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.ART. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatului constatator emis de ORC.- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.2. ? AUTORIZATIA TEHNICA ? de functionare a service-ului eliberat de RAR cu valabilitate la data limita de depunere a oferte, pentru tipurile de vehicule ale DRDP ? Brasov , in conformitate cu prevederile OG 82 din 24.08.2000 privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea nr. 222/2003pentru aprobarea ordonantei de mai sus .Lipsa acestui document, precum si prezentarea acestuia intr-o forma incompleta cererii achizitorului, va descalifica oferta.Autorizarea obligatorie care trebuie sa fie specificata in? AUTORIZATIA TEHNICA ? de functionare, se refera la urmatoarele lucrari : -repararea si reglarea ansamblurilor mecanice ;
-montarea si repararea urmatoarelor componente : instalatii de evacuare cu catalizator si sonda lambda, inchidere centralizata, instalatii audio-video ;
- repararea si reglarea echipamentului electric si electronic;
- repararea caroseriei, inclusiv structura de rezistenta a acesteia;
- reglarea geometriei sistemului de directie;
- inlocuire de materiale de exploatare (uleiuri, filtre, placute de frana, lichide, becuri si sigurante, curele de transmisie);
- diagnosticarea sistemelor de gestiune electronica;
- redresarea structurii caroseriei;
- acoperirea anticoroziva a caroseriei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici .Cerinta nr.1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 530.000 lei. Ofertantul va prezenta: a. Formularul nr. 5 - Declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani si anexa acestuia;b. Documente care sa sustina indeplinirea cerintei decalificare, de exemplu: bilanturile contabile sau extrase de bilant din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) inreg la organele competente, in conf cu prev in vigoare, rapoarte de audit sau orice alte documente echivalente.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prinprezentarea altor doc care sa reflecte o imagine fidela a sit economice si financiare, pe care AC le considera edificatoare.Bilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru pers. fizice/juridice romane in copie; pentru pers. fizice/juridice straine in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pt transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transf. valutei in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transf mai intai in Euro, si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro., Informatii sustinere capacitate economica si financiara: Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(1) Capacitatea ecnomica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (a se vedea Formularul nr.19, Capitolul 4 - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani + anexa (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare cumulata de cel putin 266.000, 00 lei , prag atins din maxim trei contracte.Ofertantul va prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul? cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele solicitate in original sau copii conforme cu originalul si vor fi insotite de traduceri legalizate si autorizate., Cerinta nr.2In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (F9) si Anexa - Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace auto, etc. din Capitolul « Formulare » al Documentatiei de atribuire., Cerinta nr. 3In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre opratorii economici.Ofertantul trebuie sa posede sau sa aiba asigurate prin contracte de inchiriere, colaborare, angajament, urmatoarele compartimente functionale, considerate strict necesare, pentru indeplinirea obiectivelor: atelier reparatii dotat cu minim 2 elevatoare; atelier tinichigerie si vopsitorie; atelier reparatii electrice; stand de proba pentru directie; tester electronic pentru diagnosticare parametri de functionare.Nota: Dupa deschiderea ofertei, in perioada de evaluare, pana la stabilirea ofertei castogatoare, comisia de evaluare are dreptul sa verifice in teren cele declarate de ofertant, pentru stabilirea conformitatii., Cerinta nr. 5In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre opratorii economici.Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma faptul ca detine autovehicul cu platforma pentru tractarea autovehiculelor defecte care nu se mai pot deplasa pana la service sau va prezenta un contract de inchiriere (sau alte forme de punere la dispozitie), pentru un autovehicul cu platforma cu o societare de profil., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionalaArt. 190 - O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(1)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (a se vedea Formularul nr. 19 si anexele 1 si 2 ale acestuia din Capitolul - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)din OUG 34/2006. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formularul 11 +anexa.ATENTIE!a) Aut contr are obligatia de a solicita, pentru incheierea contr de achiz publica, prezentarea contr incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Rasp contract in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indepl de subcontractant. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si site-ulDRDP Brasov, www.drdpbv.ro, la rubrica achizitii publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer