Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE SI REPARATII STRAZI, COMUNA SURAIA, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 326890
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SURAIA (PRIMARIA COMUNEI SURAIA JUD. VRANCEA)
Numar invitatie: 326890/16.05.2012
Denumire contract: INTRETINERE SI REPARATII STRAZI, COMUNA SURAIA, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SURAIA (PRIMARIA COMUNEI SURAIA JUD. VRANCEA)Cod fiscal: 4350610, Adresa: COMUNA SURAIA, JUDETUL VRANCEA, Focsani, Telefon: 0237245001, Fax: 0237245001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE SI REPARATII STRAZI, COMUNA SURAIA, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru: ?INTRETINERE SI REPARATII STRAZI, COMUNA SURAIA, JUDETUL VRANCEA?
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 206 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se constituie in suma de 5.700 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertelor si implicit a garantiei de participare se poate prelungi la solicitarea autoritatii contractante.Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar; sau-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari (scrisoare de garantie bancara completata conform Formular nr. 12 pentru participarea la procedura de atribuire sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari) ;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si oradepunerii ofertelor.Documentul de constituire a garantiei de participare se va depune obligatoriu in SEAP, dar si la sediul Primariei comunei Suraia (in original daca este sub forma de scrisoare de garantie sau polita de asigurare) pana cel tirziu la data si oradepunerii ofertelor.Virament bancar se face in contul COMUNA SURAIA nr.RO22TREZ69121180250xxxxx deschis la Trezoreria Focsani astfel incat confirmarea constituirii garantiei de participare in aceasta forma sa fie efectuata pana cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor .In oricare forma va fi emisa, garantia bancara de participare va fi irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa : -neconditionat, la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa ofertantului.Restituirea garantiei de participare se va face : -integral daca nu intervin situatii de contestatii;
-in conformitate cu art.68 din OUG 76/2010 in caz de contestatii solutionate in favoarea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului ?se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului care se va incheia.Constituirea garantiei se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la atingerea sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei se va face conform art. 92 al.(4) HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere - privind eligibilitatea ofertantului - ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formular 1.2.Declaratie privindparticiparea in concordanta cu regulile de concurenta (Ordin 314/2010)-Cerinta obligatorie: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? completat conform Formularului 1A.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie- Cerinta obligatorie: prezentareFormular 24.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 /OUG 34/2006 -Cerinta obligatorie: prezentare Formular 3Se solicita: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale(certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale , certificat de atestare fiscala privind obligatiile la buget) din care sa reiasa caofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile in original sau in copie cu mentiunea « conform cu originalul », 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006-Cerinta minima obligatorie Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006(Formular anexat). Persoanele cu functie de decizie din Primaria Suraia: Primar-Grosu Vasile, Viceprimar-Bobocea Laurentiu, Contabil-Poiana Tudorita, Secretar-Bute Domnica.In cazul prezentarii unei oferte comunedocumentele solicitate vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Nota: Toate documentele, semnate si stampilate, scanate si semnate electronic vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Documente de calificare si propunere tehnica a invitatiei de participare. 1.Persoane juridice/fizice romane -Cerinta obligatorie: - 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei, si valabil la data deschiderii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie- in original sau in copie cu mentiunea « conform cu originalul », .Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Documente care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, formularele vor fi prezentate de fiecare asociat2.Persoane juridice/fizice straine -Cerinta obligatorie: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana.Nota: Toate documentele, semnate si stampilate, scanate si semnate electronic vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Documente de calificare si propunere tehnica a invitatiei de participare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSe solicita ca cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs)sa fie de minim 570.000 lei., Bilant contabil pentru anii prezentati in F4.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaLista lucrarilor executatein ultimii 5ani, continand valori, perioade de executie, proces verbal de receptiela terminarea lucrarii si recomandare semnata de beneficiar.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare(reparatii / intretinere drumuri) a carui valoaresa fie minim de285.000 lei fara TVA., Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de condueere in ultimii 3 ani, Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Antoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant : ? 1 sef de santier cu studii de ing. constructii drmuri, cu cel putin 3 ani experienta in domeniul constructiilor de drumuri.? 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii de drumuri, cu o pregatire profesionala relevanta minim 3 ani;? 1 responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructii de drumuri, cu o pregatire profesionala relevanta minim 3 ani;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: contractele individuale de munca, contractele deprestari servicii, Diplomele privindspecializarea personalului, autorizatiile certificate de atestare profesionala si legitimatii, Declaratia de disponibilitate, Angajamentul ofertantului, ofertantul mai trebuie sa dispunade un minim de mumcitori- personal calificat, pe toata perioada de executie a lucrarii, pentrucalificarile mentionate expres de catre proiectantul de specialitate in lista consumurilor cu mana de lucru., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, tehnice, utilaje, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, operatorul va demonstra daca acestea sunt in proprietate sau cu contract de furnizare, inchiriere, etc., cu acte doveditoare., Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)., Nota: Standarde de asigurare a calitatii: Prezentarea certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent., Standarde de protectia mediului: Prezentarea certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent., Nota:
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
40
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer