Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere si reparatii strazi in Orasul Tautii Magheraus judetul Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 353103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL TAUTII-MAGHERAUS
Numar invitatie: 353103/26.08.2013
Denumire contract: Intretinere si reparatii strazi in Orasul Tautii Magheraus judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TAUTII-MAGHERAUSCod fiscal: 3627170, Adresa: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Telefon: +40 262293048, Fax: +40 262293001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001, persoana de contact: Gligan Cameliu Vasile Tautii-Magheraus str.1 nr.194
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere si reparatii strazi in Orasul Tautii Magheraus judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere si reparatii strazi in Orasul Tautii Magheraus judetul Maramures. Valoare pentru lucrarile diverse si neprevazute nu a fost alocata.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 037, 996 - 6, 268, 203 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul gatantiei de participare: 8186.82 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.cursul de schimb valutar de referinta pentru calculul cuantumul garantiei de participare este BNR valabil cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie bancara conform Formularului S in original; sau- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile legii 346/2004 fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278A1 alin(1) lit. c) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de8186.82 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie
Garantie de buna executie
Da10% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constitui prin urmatoarele modalitati: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Valabilitate garantiei de buna execuie se stabileste in functie de durata fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent atribuit in baza acorudului cadru valabil pe perioada de desfasurare a contractului subsecvent.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.-retineri succesive din sume datorate pentru facturile partiale. Contract. are oblig. de a desc. la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administr. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autor. contr. Suma initiala care se depune de catre contr. in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul primului contract subsecvent incheiat. Pe parcursul indeplinirii contr., aut. contr. urmeaza sa alim. acest cont de disp. prin retineri succesive max. 10% din val. fara TVA a fiecarei facturi, din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie ref la neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006 din care sa rezulte ca ofertantul nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei org. criminale, pt. coruptie frauda, spalare de bani , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, din care sa reiasa ca ofertantul nu a intrat in falminet, si-a indeplinit obligatiile privind plata contributiilor de asig. sociale, in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit defectuos obligatiile cotntr., nu a fost condamnat in ultimii 3 ani prin hot.def. a unei instante jud., prez. info false sau nu prez info solicitate de catre AC in scopul demonstrarii indepl.crit. de calificare si selectie.eclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din OUG 34/2006 privind conflitul de interese , Persoanele cu functie de decizie sunt: 1. Primar- Ardelean Anton 2. Viceprimar-Marinescu Dumitru 4. Secretar - Gligan Vasile Cameliu 5. Inspector Achizitii Publice -Muresan Cristian Nicolae 6. Inspector Urbanism -Chis Sinziana 7. Sef serviciu finarciar contabil Horotan Liliana; Arhitect Sef: Lazar Nicolae Cosilieri locali: Bonti Iosif;Bihari Iosif;Costin Stefan Andrei;Dorca Daniel Vasile;Gaie Marin Nicolae ;Iacob Vasile Dorel;Ispasoiu Pompiliu;Lauran Marin Florin;Pop Romeo Paulin;Popp Viorel;Somcutean Aurel; Simori Alexandru;Somcutean Marinica;Sunea Sorin;Zaharie Vasile. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedure Nota: Cenficatele constatatoare privind indeplinirea obigatiilor de plata exigibile, vor trebui sa prezinte situaia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile Si completarile ulterioare. Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului are corespondent cod caen cu obiectul contractului supus prezentei proceduri;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii contractante va prezenta copie legalizata sau original al certificatului constatator ORC.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei In cazul persoanelorjuridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare on apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic pentru partea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generalePrezentare Formularului C anexat, din care sa rezulte ca valoarea cifrei de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani. (2010, 2011, 2012) Informatii privind cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani: valoare minim2089401lei , Anul Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.), Bilant contabil aferent anului 2011.Va fi prez., in copie. cu mentiunea ?conform cu originalul", , inreg. la org. comp., impr. cu notele explicative. Pentru pers. juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia fin. si cap. de a sustine inves.elib. de org. comp.e din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din RomaniaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asigurarea cu personal de specialitate sef pct. de lucru licentiat in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana ;responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat de in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;responsabil tehnic cu controlul de calitate ( CQ ) in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI: minim 1 persoana;Nota: pentru cerintele RTE si CQ se accepta ca acestea sa fie indeplinite de o singura persoana Informatii referitoarepersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant - declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate.Decl. Ref. la pers.de spec. resp. pt exec. Lucrar. ( Formular E anexat) ;Declaratie de disponibilitate pentrutru lucrare, din partea fiecarui specialist nominalizat in oferta in lista cu personalul de specialitate ( formularele E ), semnate in original., Asigurarea cu utilaje, echipamente, dotari necesare pentru realizarea contractului: automacara buc.; buldoexcavatoare; incarcator frontal; autobasculanta; autobetoniera capacitate ; vibrator pentru betoane.;c ilindru compactor; dispozitiv de taiat asfalt; statie de betoanein proprietate sau cu contract de furnizare betoane cu posibilitatea prezentarii la momentul ofertarii a unui precontract sau antecontract de furnizare betoaneFormular F, din care sa reiasa ca detine ( in dotare proprie, prin inchiriere sau contract comodat ) necesarul minim de utilaje si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si mijloace de transport.Pentru a face dovada ca ofertantul detine echipamentele, masinile si utilajele solicitate mai sus va trebui sa prezinte o lista care va contine in mod obligatoriu: numarul de echipamente, masini si/sau utilaje;actul de proprietate sau orice alte documente care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora;, Nivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita astfel: prin prezentarea a minim 1contract de lucrari si maxim 2 contracte similare executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 2.089.401 lei. Contractele de lucrari similare prezentate trebuie sa acoperedomeniul lucraridedrumuri;In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta Declaratiaprivind lista cu lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratia va fi insotita de copii de pe partile relevante ale contractelor respective. Pentru contracteleprezentate ca experienta similara se vor prezenta pentru fiecare contract in parte: - fisa de experienta similara-certificari de buna executie din partea beneficiarului pentru contractul prezentat sau certificat constatator conform art.97^1 din HG 925/2006 siIn cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte: partile contractante, obiectul, durata, pre?ul contractului si pagina cu semnaturi;In cazul in care in obiectulcontractului/contractelor prezentat/prezentateca experientasimilara se regasesc si alte elemente in afara acelor categoriide lucrari similare supuse prezentei achizitii (ex. proiectare, achizitie bunuri etc.), pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare. In cazul in care contractul prezentat a fost executat in asociere valoarea ce va fi luata in considerare se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categorie de lucrari similare. Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul" a contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte executia acelor categorii de lucrari ca experienta similara.In cazul in care contractul prezentat caexperienta similara a fost executat ca subcontractant valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conf. cu valoarea contractului de subcontractare pentru categoriile de lucrari similare. Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul" a contractului desubcontractare si doc. doveditoare din care sa rezulte exec. acelor categ.de lucrari ca exp.similara. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici, Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta dupa caz, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Acord de subcontractare, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Acord de asociere. Aceste documente vor preciza atat categoriile de lucrari care se vor executa cat si cota procentuala pe care o reprezinta acestea din valoarea totala a contractului.Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specializare si vor prezenta documente care sa dovedeasca faptul ca sunt atestati/autorizati pentru executie in domeniul respectiv.Capacitatea tehnica a subcontractantului nu poate fi luata in considerare pentru indeplinirea contractului daca operatorul economic subcontractant nu a fost declarat (nominalizat) ca atare in oferta, odata cu depunerea acesteia. In cazul in care oparte a contractului va fi subcontractata catre operatori declarati, in conditiile legii si ale Documentatiei de atribuire, raspunderea pentru indeplinirea acelei parti a contractului revine in solidar executantului si subcontractantului in cauza., ?Angajament ferm? - daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 ? se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate, prin depunerea de documente justificative ? daca este cazul. -Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, in copie conform cu originalul, semnata si stampilata de administratorul firmei;In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011? Nu se admit ofertantii in curs de certificare. Ofertantii care dovedesc faptul ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta rezulta emiterea certificatului sunt admisi.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri., -Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu in conformitate cu cerintele ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie sa fie indeplinita de unul dintre asociati, in copie conform cu originalul, semnata si stampilata de administratorul firmei;In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011? Nu se admit ofertantii in curs de certificare. Ofertantii care dovedesc faptul ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta rezulta emiterea certificatului sunt admisi.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer