Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri in municipiul Petrosani, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 337525
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani
Numar invitatie: 337525/16.10.2012
Denumire contract: Intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri in municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat PetrosaniCod fiscal: RO 16982459, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Telefon: 0254541220, Fax: 0254545903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Romania, REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Romania, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri in municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri in municipiul Petrosani, judetul Hunedoara, modalitatea de atribuire a contractului este acordul cadru, pentru o perioada de 3 ani.Acordul cadru cuprinde executarea urmatoarelor categorii de lucrari: - reparatii trotuare (decapare manuala + covor asfaltic BA8 ? 4 cm) ;
- reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte asfaltica ;
- reparatii covor asfaltic BA16 ? 5 cm ;
- reparatii covor asfaltic BA16 ? 5 cm cu frezare ;
- reparatii covor asfaltic MASF16 ? 5 cm cu frezare ;
- strat de legatura din BAD 25 ;
- reparatii suprafete burdusite ;
- imbracaminti bituminoase usoare (I.B.U.) ;
- reparatii cu plombe decapare mecanica 4 cm ;
- reparatii cu plombe decapare mecanica 5 cm ;
- reparatii cu plombe decapare manuala 5 cm ;
- inlocuire borduri 10x15 cm ;
- inlocuire borduri 15x25 cm ;
- aducere la cota camine fara inlocuire capace ;
- ridicari guri de scurgere ;
- rigola din beton de ciment ;
- intretinere drumuri pietruite ;
- podet tubular d=400 mm ;
- marcaje longitudinale ;
- marcaje transversale (diverse) ;
- reparatii cu mixtura stocabila.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 096, 645.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Forma de constituire a garantiei de participare: 200000 lei(50%pentru IMM conform legii 346/2004)1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.in cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.3.garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata in cont RO09TREZ3685004XXX000848 deschis la Trezoreria Petrosani sau a unei file CEC; b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4.in cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conform art..278 indice 1 aliniat 1 litera c din OUG 34/2006, i se va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de8569.66 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent de lucrari fara TVA.Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cuH.G. nr.925/2006, art.90 si cu H.G. 1045/2011.Garantiei de buna executie in cazul contractelor subsecvente de lucrari se va restitui conform prevederilor H.G. nr.925/2006, art.92, pct.(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind eligibilitateaDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului .In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.2 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 litera a), c1) si d) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.3 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 3Cerinta minima obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.4 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 4Cerinta minima obligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor.Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, documentele se prezinta in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Cerinta nr. 5Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^ din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art. 69^ sunt: Iacob Ridzi Florin Tiberiu ? primar, Nita Dorina Veronica ? viceprimar, Avramescu Sorin ? consilier local, Butulescu Valeriu ? consilier local, Cornea Claudiu Lucian ? consilier local, Dragoescu Petru ? consilier local, Grigoriu Lavinia Elena ? consilier local, Ilias Nicolae ? consilier local, Lautaru Alexandru ? consilier local, Lupu Constantin ? consilier local, Marza Florin ? consilier local, Muntean Lucica Dina ? consilier local, Nicolae Florin ? consilier local, Pop Tiberiu Emeric ? consilier local, Postolache Costel ? consilier local, Rus Ioan ? consilier local, Simota Alin ? consilier local, Sipetan Leodor Marcel ? consilier local, Stepan Nicu Daniel ? consilier local, Toma Ion ? consilier local, Dragomir Lucian Octavian ? director executiv SPADPP, Leuca Dorina ? consilier juridic, Ursan Mioara ? contabil, Dumitrescu Aron ? sef SPADPP, Deliu Carmen Anca ? consilier, Hodina Maria - consilier, Igarelu Bianca Petronela - inspector, Manea Marinela ? inspector, Stegar Florin ? consilier, Buliga Sorin - inspector.Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale cu persoanele mentionate mai sus.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Aceasta cerinta trebuie indeplinitade subcontractanti si de tertul/tertii sustinatori.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.5 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 6Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.6din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 7Cerinta minima obligatorie: Fisa privind informatii generale despre ofertant.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.1 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original. Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice romane.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Persoane juridice/fizice straineIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Bilant contabil din ultimii 3 ani prin raportare la ultimii 3 anifinanciari incheiati (2009, 2010, 2011). In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente., Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Informatii privind masurile de protectie a mediului, Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contr. sau clienti privati si precizarea ca aceste contracte au fost efectuate in conf. cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit. Lucrarile se conf. prin prezentarea unor recomandari de buna executie din partea benef. de lucrari (maxim trei recomandari) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit.Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit?se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de PV de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insotite de PV la terminarea lucrarilor;sau-lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala., Cerinta nr. 3Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului cadru.Ofertantul trebuie sa dispuna de minim: freza asfalt;autogreder;repartizator finisor asfalt;cilindru compactor;incarcator pe pneuri;buldoexcavator; autobasculanta;masina de marcaje;statie de producere mixturi asfaltice; laborator gr. II autorizat. Op.ec. vor prezenta dovada detinerii fie in proprietate fie in chirie a echipamentelor tehnice, utilajelor si instalatiilor, op. ec. care nu detin in proprietate vor prezenta un contact/precontract de inchiriere/contract de comodat sau angajament pentru perioada derularii acordului cadru., Cerinta nr. 4Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind personalul care va fi angajat in acordul cadru.Se solicita: sef santier respons.direct cu indepl.ac. cadru;responsabil tehnic cu executia cu atestat in domeniul drumurilor; responsabil cu calitatea lucrarilor, topograf.Personalul de exec.calif.: asfaltator, pavator, mecanic utilaj, conducator auto.Daca un grup de operatori depune o of.comuna ac.cerinta se considera indeplinita prin cumul.Ptr.pers. tehnic de specialitate se vor prez.urmat. documente: copia diplomei de absolvire studii in constructii-drumuri si poduri calificare de inginer; contracte indiv.de munca/contracte de colaborare/angajamente de participare;copie dupa certificatul de atestare profesionala valabil la data depunerii ofertelor; (in ceea ce priveste responsabilul cu calitatea pentru acesta se va prezenta decizia de numire); legitimatia valab.la datadepunerii of.;CV; declaratie de disponibilitate.Ptr.pers.de executie se va prez.declaratie de disponibilitate, Cerinta nr. 5Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind subcontractantii.Declaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti cu mentionarea procentului de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 6Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d). Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Standarde de asigurare a calitatii.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, pentru domeniile de activitate care fac obiectul acordului cadru de lucrari., Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Standarde de protectia mediului.Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer