Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere si revizie tehnica periodica la poduri rulante


Detaliu pentru invitatia numarul 326840
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 326840/16.05.2012
Denumire contract: Intretinere si revizie tehnica periodica la poduri rulante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor NR.23, Tg-Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402172, fax: +40 265306340, persoana de contact: Claudiu Roiban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures Serviciul Contracte, str. Salcimilor nr.23, jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere si revizie tehnica periodica la poduri rulante
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere si revizie tehnica periodica la poduri rulante
II.1.6) CPV: 71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :200 lei (art.86 din HG925/2006)in cont RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures. Documentul (1) care atesta constituirea garantiei de participare (in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In interiorul plicului mare netranparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de gantie bancara. In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovada ca operatorul economic este IMM ( se pune de asemenea copie la vedere ). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5%din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie conform art.90 din HG 925/2006-actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si complatari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular2). Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG 34/2006(formular3).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 ( Marcel Budan -Director SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg-Mures, Victor Banu-presedinte comisie, Claudiu Ilinca - sef departament juridic)( formular 4)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010(formular 5) Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie: Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala ?copie stampilata ?conform cu originalul ?Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Se solicita bilantul contabil aferent anului 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 3 ani a unui contract(partile relevante ale contractuil respecti si acte aditionale unde este cazul) de prestari servicii similare care are o valoare egala sau mai mare decat 5.000 lei echivalent 1.152, 18 euro.( 1 euro =4, 396 lei curs BNR la data de 26.01.2012 )Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante ale contractuil respecti si acte aditionale unde este cazul .In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privitoare la experienta similara treb, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa, Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatiiisi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul de asociatie este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocieriipentru indeplinirea contractului. Se solicita la incheierea contractului acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asocieresi partea fiecaruia din contract pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica., Societatile ofertante vor face dovada existentei personalului autorizat cu reparatiile RSVTI, RTS ? conform normelor ISCIR in vigoare., Societatile ofertante vor face dovada existentei Autorizatiei ISCIR pentru montare, punere in functiune, utilizarea, repararea si verificarea tehnica a instalatiilor de ridicat conform prevederilor prescriptiei tehnice PT R1-2010 - copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Societatile ofertante vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent- copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, Societatile ofertante vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004 sau echivalent? copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Fisa de date si Caietul de Sarcini sunt atasate prezentei Invitatii de Participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer