Achizitie publica - INTRETINERE SI SERVICIU MISCARE CFF VALEA VASERULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 332759
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332759/31.07.2012
Denumire contract: INTRETINERE SI SERVICIU MISCARE CFF VALEA VASERULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 70164, telefon: +40 213171005, fax: +40 213169745, persoana de contact: Daniel Vasile Robu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Maramures. Loc Baia Mare ; str 22 decembrie nr 36 jud maramures cod postal 430314
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE SI SERVICIU MISCARE CFF VALEA VASERULUI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: serviciu de intretinere si miscare CFF Valea Vaserului - 55, 36 km
II.1.6) CPV: 50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant.de part.9000lei.Se va retine de catre AC in conditiile art.87 1)din HG 925/2006- Per. de valab. a garantiei: 60 de zile de la term limita pentru depunerea ofertelor- Forma de const. a garantiei de participare: - Instr. de garantare emis de o societate de asig. sau de o sc. bancara Scrisoare de garantie bancara, valabila pe celputin 60 zile de la termenul lim. pentru dep. ofertelor.sau- OP sau fila cec cu conditia confirm. acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorCont RO 08 TREZ 4365069XXX001936 ? Trezoreria Baia MareDovada achit garant de part, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere.documentul susmentionat va fiintrodus intr-un plic exterior.Daca garant. de part. nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa-inacceptabila.In cazde contestatie AC va retine din garant.de part. 4230 lei, conf art 278^1 dinOUG34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA .- Autoritatea contractanta avand calitatea de operator economic cu capital integral de stat, contractantul are obligatia de adeschide un cont de garantii la Trezoreria Statului, in situatia constituiri garantiei prin retineri succesive din facturile emise.- 0, 5% la intrarea in vigoare a contractului si 4, 5 % prin retineri succesive din facturile emise sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativesau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarileulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativesau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de atestare fiscala, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele, la bugetul local si bugetul consolidat. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copielegalizata/copie conform cu originalul .6. informatii generale 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.2. Atestat AFER valabil insotit de agrementele legale .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 600000lei (2011, 2010, 2009)Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in parte.: 2009 ? 4, 2373 lei/euro ; 2010 ?4, 2099 lei/euro .2011- 4, 2379 lei/euroCerinta nr.2Capacitatea financiara: Nivelul minim al capacitatii financiare va fi de60000 lei , aceasta suma reprezentand chash-flow-ul pe o perioada de un an
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii executate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta certificari de buna executie pentru cele maiimportante servicii si cel putin un proces verbal de receptie .1.Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si acadrelor de conducere in ultimii trei ani.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispuine operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii .Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora . Prezentare certificat.Certificare pentru calitate ISO 9001/2008 valabila la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 11:19