Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - intretinere sistem alarma


Detaliu pentru invitatia numarul 298205
Autoritate contractanta
ORASUL NADLAC
Cod de identificare fiscala: 3518822
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE NR. 24, Nadlac
Telefon: 0257474325
Fax: 0257473300
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Achizitie beton B150?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 44114100-3 - Beton gata de turnare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ?Achizitie beton B150?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.06.2011 13:23
Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orasului Nadlac, str.1 Decembrie, nr.24, jud.Arad.
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Nadlac, str.1 Decembrie, nr.24, jud.Arad.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
Valoare estimata: 150, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181; Decl.privind calitatea de participant la procedura; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.exigibile de plata catre bugetul de stat; Certif.fiscal privind indep.oblig.exigibile de plata catre bugetul local; Certif.const.emis de ORC; Certif.de particip.la licitatie cu oferta indep;Bilanturile contabile la: 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat: 300.000 Ron;Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani;Se vor prezenta: unul sau mai multe contracte, cu valoare cumulata egala sau mai mare decat: 150.000 Ron;Decl.privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii; ISO 9001 sau echiv.Cuantumul garantiei de participare este de: 1.500 Ron.
SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare, in fisierul intitulat: ?Documentatie si clarificari?.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer