Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - intretinere sistem avertizare incendiu


Detaliu pentru invitatia numarul 333983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 333983/21.08.2012
Denumire contract: intretinere sistem avertizare incendiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE CRAIOVA - UZINA CRAIOVA, str. BARIERA VALCII, NR.195, Craiova, Romania, cod postal: 200716, telefon: +40 372511505, fax: +40 251599495, persoana de contact: Marius Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Uzina Craiova, Craiova str. Bariera Valcii nr. 195, cod 200716, jud Dolj, etaj 2, sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: intretinere sistem avertizare incendiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Revizie periodica, intretinere permanenta si reparatie in caz de nevoie a sistemelor de detectie-avertizare incendiu din cadrul Uzinei Craiova(un sistem realizat cu echipamente Cerberus si un sistem realizat cu echipamente Vega).
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 979.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 499.80 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 10), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) Ordin de plata confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Cont RO04RNCB0134041638011024, BCR Sucursala Patria Craiova.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: conform art. 90 ali.(1) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A;2)Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B;3)Certificat de participare cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: Formularul 1;4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 2;Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul Sucursalei Electrocentrale Craiova ? Uzina Craiova: Viorel TUDOR ? Director; Mariana IORDAN ? Director Economic; Vergil SOARE ? Director Comercial; Constantin HOANCA ? Director Uzina; Mihai BOBOS - Director Adjunct Exploatare; Constantin BUDOACE - Contabil Sef Uzina; Sef Serviciu Juridic ? Daniela PATRU. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate.Ofertantul trebuie sa fie autorizat de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru firma, conf. Legii 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Se va prezenta formularul "Informatii generale".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 40000.00 lei., Cerinta 2: Personalul executant trebuie sa detina certificat de competenta profesionala pentru domeniul de activitate "Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu" (Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si Ordin 87/2010 pentru aprobarea metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor)., Cerinta 3: declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune operatorul ec. pentru indeplinirea contractului(conf. Ordin 87/2012 pentru aprobarea metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor - Anexa 4) si dotarea tehnica minimala necesara desfasurarii activitatii in inst. electrice din sistemul electroenergetic., Se va prezenta autorizare electrician necesara pentru efectuarea lucrarilor in instalatii electrice din sistemul electroenergetic, conf. Ordin 90/2009 pt. autorizarea electricienilor, cu modificarile si completarile ulterioare(ANRE). Se va prezenta autorizare grupa III-a NPM emisa de o autoritate competenta si autorizare ANRE minim grad II B pentru seful de lucrare. Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta documentele prin care va dovedi ca are implementat un sistem de management al calitatii certificat, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare. Ofertantul trebuie sa prezinte procedura de lucru specifica necesara pentru verificare, intretinere si reparatii la sistemele, instalatiile, aparatele si dispozitivele de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer