Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere spatii verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 344587
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ROMAN
Numar invitatie: 344587/01.04.2013
Denumire contract: Intretinere spatii verzi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Luminita Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Tehnica, Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, +40 233208608
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere spatii verzi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele operatiuni: ierbicidare, fertilizare, taieri de corectie arbori si arbusti, tuns gazon, regazonare, refaceri alei din piatra ornamentala, plantare flori, etc.Valoarea estimata minima a intervalului de la pct. II.2.1. , in cuantum de226.232lei, fara TVA, reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Optiuni: Se aplica prevederile art. 122, lit. j) din OUG 34/2006, republicata.
II.1.6) CPV: 77311000-3 - Intretinere de gradini decorative sau de recreere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 232 - 248, 855 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2000 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila.Forma de constituire: Garantia de participare se va consitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Pentru scrisoarea de garantie bancarase va utiliza Formularul 17 din sectiunea formulare;cont Trezorerie Municipiul Roman: RO46TREZ4925006XXX000154 (CIF 2613583);Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi respinse ca inacceptabile.Intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% pentru garantia de participare. In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezultefaptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM ? urilor (Formular 16 din sectiunea formulare), cf. Legii nr. 346/2004.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata.Data la care se va aface echivalenta leu/euro: cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 ?Formular 4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie sunt: Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: 1. Leoreanu Laurentiu Dan - primar, 2. Micu Lucian-Ovidiu - viceprimar, 3. Bojescu Ovidiu - administrator public, 4. Carnariu Gheorghe - secretar municipiu , 5. Alexe Ana Maria - arhitect sef - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului, 6. Pisica Gabriela ? director executiv - Directia Impozite si Taxe Locale, 7. Plaii Mihai ? director executiv - Directia Economica, 8. Ionita Dan Felician ? director executiv - Directia Tehnica si de Investitii, 9. Grajdeanu Remus Ioan - director executiv - Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, 10. Monac Sorina ? director executiv - Directia de Asistenta si Protectia Sociala, 11. Cazacu Daniel ? director executiv - Directia Politia Locala, 12. Botezatu Cristian ? director - Directia Administrativ, 13. Maftei Doinita ? director executiv ? Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor, 14. Cristian Ana-Maria - sef Birou financiar contabil D.A.P.B.O., 15. Murarescu Constantin ? sef Serviciu Bazar, Obor, Lac agrement D.A.P.B.O., 16. Moraru Corina - sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Fizice, 17. Maftei Lilieana - sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Juridice, 18. Prajescu Cristina - sef Serviciu Buget, Contabilitate, 19. Galateanu Otilia - sef ServiciuResurse Umane, Salarizare, 20. Enache Costel - sef Serviciu Investitii si Lucrari Publice, 21. Vacaru Mihail - sef Serviciu Achizitii Publice, 22. Cocea Mioara - sef Serviciu Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, 23. Tataru Manuela - sef Serviciu Administratie Publica Locala, 24. Ilie Irina - sef Serviciu Unitatea de Implementare a Proiectelor, 25. Stanciu Carmen Ernestina - sef Serviciu Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, 26. Panaite Cristina Nicoleta - sef Biblioteca Municipala, 27. Ursu Daniel Dumitru - sef Birou pentru Situatii de Urgenta, 28. Munteanu Vasile ? sef Serviciu public de Gospodarire Comunala, 29. Petrea Danut ? sef formatie salubritate si transport, 30. Mocanu Valentin - sef formatie confectii metalice si instalatii electrice, 31. Butnaru Ioan ? sef formatie Intretinere drumuri, 32. Ouatu Constanta ? asistent medical sef ? Cresa.Lista consilierilor locali ai municipiului Roman: 1. Achiriloaei Leonard, 2. Alexandru Doru Mihai, 3. Andrici Gabriel, 4. Andries Bogdan Costinel, 5. Benchea Maricel, 6. Capraru Petrica, 7. Chiriac Lenuta Nusa, 8. Farcasi Petru, 9. Fron Andrei, 10. Gindulescu Petru, 11. Havrici Tomsa Iulia, 12. Savin Vasile Bogdan13. Lichiardopol Mihai Danut, 14. Mocanu Vasile, 15. Ouatu Dumitru, 16. Palanceanu Catalina Elena, 17. Patrascu Livia Nicoleta, 18. Paulet Eugen, 19. Petrea Daniel, 20. Tanovici Mihaela, Lista posibililor membri ai comisiei de evaluare oferte: 1. Dima Luminita?inspector Serv. Achizitii Publice2. Clapon Maria?inspector Serv. Achizitii Publice.3. Mihalache Manuela?inspector Serv. Achizitii Publice;4. Cazoni Mioara / inspector Serv. Investitii si Lucrari Publice;5. Cotianu Gheorghe ? ref. Serv. Investitii si Lucrari Publice, 6. Popa Corina Ionela? inspector Serv. Juridic;In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin 314/2010) ? Formular 5.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara cele in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 209, alin. 1 din Ordin nr. 509/2011 ANRMAP.Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Pentru demonstarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit ofertantulnu se emit documente de natura celor prezentate la pct. 1 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractantava accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitaore la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesioanle care are competente in acest sens.3. In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului, respectiv cod CAEN 8130. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si sa ateste ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala medie anuala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de min. 300.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocier, toti asociatii trebuie sa se incadreze in categoria IMM ? urilor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 anicontinand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada a cel putin un contract similar de min. 150000 lei fara TVA sau a max 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de min. 150000 lei fara TVA.Contract similar se refera la contract de intretinere spatii verzi.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/instalatie/echipament, etc se va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozitie in cazul declararii ofertei drept castigatoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontractezein exprimare valorica si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea contractului vor prezenta Formularuele 3 si 4., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer