Achizitie publica - INTRETINERE STRAZI - ,, REPARAREA SUPRAFETELOR DEGRADATE ,INCLUSIV PLOMBAREA GROPILOR LA IMBRACAMINTI BITUMINOASE CU MIXTURA ASFALTICA BA 8 ( PLOMBE ASFALT )? STRAZI MUNICIPIUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 329379
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329379/13.06.2012
Denumire contract: INTRETINERE STRAZI - , ,REPARAREA SUPRAFETELOR DEGRADATE, INCLUSIV PLOMBAREA GROPILOR LAIMBRACAMINTI BITUMINOASE CU MIXTURA ASFALTICA BA 8 ( PLOMBE ASFALT)? STRAZI MUNICIPIUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240519570, fax: +40 0240517736, persoana de contact: Popescu Narcis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, etaj 1 , camera 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE STRAZI - , ,REPARAREA SUPRAFETELOR DEGRADATE, INCLUSIV PLOMBAREA GROPILOR LAIMBRACAMINTI BITUMINOASE CU MIXTURA ASFALTICA BA 8 ( PLOMBE ASFALT)? STRAZI MUNICIPIUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea strazilor , prin repararea suprafetelor degradate , inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu mixtura asfaltica BA8
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 966, 332.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 16.000lei(pt.a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la data limita de depunere a ofertelor)Moduri de constituire a garantiei pentru participare la licitatie: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (Formular nr11, Sectiunea Formulare);scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca si se va depune in original;sau cu OP(vizat de banca)in cont deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea nrRO56TREZ6415006XXX000145 ;Lichiditati depuse la serviciul Taxe si Impozite Municipiul Tulcea. Garantia de participare la licitatie poate fi retinuta conform art.87 alin.1 din HG925/2006M: 1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conf.art.278ยน, alin(1) din OUG 34/2006 actualizata suma de: 4746, 33 lei. Daca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoare contract, fara TVA.Contractantul va deschide la unitatea Trezorerie Statului din cadrul organ fiscal competent in adm.acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante si care se va constitui ca anexa la contract conf.HG1045/19.10.2011 Mod de constituire a garantiei de buna executie se poate face si prin: Scrisoare de garantie bancara de buna executie, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale conf.art.90 alin(3)din HG 925/2006 actualizata.In conf.cu Leg.346/2004 , modif.si compl.prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea intreprinder mici si mijlocii, IMM?urile beneficiaza de reducere cu 50% pt.criteriul legat de garantia de buna executie. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conf.art.91din HG925/2006.Executia contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea>Declaratie privind eligibilitatea in cf.cu Formularul 12A-incadrarea in situatiile prevazute la art.180/OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in cf.cu OUG nr.34/2006 Formularul 12 B.In cazul unei asocieri/ parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 12A si Formularul 12B.Cerinta nr. 2.Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata>1.Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;2.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberate de Administratia Finantelor Publice . Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se depun in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata conform cu originalul si stampilata de catre ofertant. In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii?eliberate de autoritatile din tara de origine(certificate caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila semnata conform cu originalul si stampilata de catre ofertant la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Obs: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii, catre bugetul de stat sau catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(indiferent de cuantumul acestora).Cerinta nr.3Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura> Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 12 C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr. 4Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta>Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP 314/2010 ?Formularul 1.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr.5-Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare >Declaratie pe proprie raspundere conf.art.69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul 2 insotit de Anexa.In conformitate cu Anexa, Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantariicontractului de executie pentru INTRETINERE STRAZI - , ,REPARAREA SUPRAFETELOR DEGRADATE, INCLUSIV PLOMBAREA GROPILOR LAIMBRACAMINTI BITUMINOASE CU MIXTURA ASFALTICA BA 8 ( PLOMBE ASFALT)? STRAZI MUNICIPIUL TULCEA , sunt: Dr ing. Constantin Hogea- Primarul Municipiului Tulcea;ing. Blejan George ? Viceprimar Municipiul Tulcea;ec. Grigore Elena ? Director economic;ec Moise Marioara- Sef serviciu Buget Contabilitateec. Corsei Niculina ?Inspector specialitateing. Iacob Maria- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;ing. Chesca Rodica- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitiiec. Tunsu Mariana- Sef Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiec. Barbu Oana- inspector - Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiing. Gafar Sabri- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiJr. Ciobanu Anamaria- Comparitement Contencios AdministrativSing. Buliga Elisaveta- Referent Specialitate Serviciul Dezvoltare InvestitiiEc.Popescu Narcis ? Sef serviciu Gospodarie cominalaEc.Sechila Cristian ? inspector serviciul gospodarie comunalaCondrat Maria ? referent serviciul gospodarie comunalaJr. Visoiu Daniela- Compartiment contencios administrativGAFAR CANTIMIR ? Consilier localAMPLEEV ANDRIAN - Consilier localSACU STERE- Consilier localBLEJAN GEORGE- Consilier localGHERGHISAN CRISTINEL GEORGE- Consilier localANTON VALERIU - Consilier localDAVIDEANU OANA - Consilier localFEDOT VALENTIN-VITEA- Consilier localMUNTEANU DAN- Consilier localARDELEANU DARIA- Consilier localSTOICA MIHAIL - Consilier localSEMEDULA MARIANA CARMEN - Consilier localVALCU STOIAN- Consilier localPAVEL VIORICA - Consilier localGHERASIM MARIA - Consilier localSANDA NELU-LUCIAN- Consilier localFRANDES CLAUDIA ALINA - Consilier localSTAN IONEL - Consilier localALI IOANA- Consilier localVATAFU ANNAMARIA- Consilier localMIHAI NICOLAE- Consilier localIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romanePrezentarea certificat constatator emis de ORC, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor>Certificat constatator emis de ORC in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.Din certificatul prezentat trebuie sa rezulte: a)ca obiectul de activitateal ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinteaceste Formulare.Cerinta nr. 2Pentru persoane juridice straineIn vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoanajuridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident.>Documentele prezentate trebuiesa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara. 1.Bilantul contabil aferent ex.2010, inregistrat si vizat de organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, il va depune pe acesta sau alte documente echivalente care sunt prevazute de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.2.Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani minim 1.300.000 lei- Fisa informatii generale. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMurilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1 -Experienta similara. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani inclusiv lista, si fisa /fisede informatii privind experienta similara. Obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, a cel putin unui contract de lucrari similare in valoare de cel putin 900.000 lei, fara TVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Cerinta nr. 2 Resurse tehnice.Declaratie referitoare la utilajele de care dispunepentru indeplinirea contractului de lucrari. Autoritatea contractanta solicita ca cerintaminima obligativitatea detinerii(dotare proprie, inchiriere sau alte forme depunere la dispozitie) a urmatoarelor utilaje, instalatii si echipamente tehniceimplicate in realizarea contractului : -Statie de preparare mixturi asfaltice autorizata de Agentia de Protectie aMediului - 1buc ;
- autofreza pt.decaparea imbracamintilor asfaltice - 1 buc ;
- Cilindru Compactor ? 1 buc ;
- Masini de taiat rosturi ? 1 buc ;
- Incarcator frontal ? 1 buc ;
- Autobasculante - 2buc ;
- Vehicul (dispozitiv) pt. Stropire si emulsionare ? 1buc ;, Cerinta nr.3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 responsabil cu asigurarea calitatii-1 RTE care sa fie atestat in domeniul lucrarii care urmeaza sa fie executata -se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu "conform cu originalul" dupa atestat.-CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheiein contractIn cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate., Cerinta 4 Decl.ref.la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 5 Informatii privind subcontractantii, Cerinta 6 Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, conform art.44 din OUG nr.34/2006 actualizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 11:48