Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE STRAZI - ,,REPARAREA SUPRAFETELOR DEGRADATE, INCLUSIV PLOMBAREA GROPILOR LA IMBRACAMINTI BITUMINOASE CU MIXTURA ASFALTICA BA 8 ( PLOMBE ASFALT )? STRAZI MUNICIPIUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 345321
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 345321/15.04.2013
Denumire contract: INTRETINERE STRAZI - , ,REPARAREA SUPRAFETELOR DEGRADATE, INCLUSIV PLOMBAREA GROPILOR LA IMBRACAMINTI BITUMINOASE CU MIXTURA ASFALTICA BA 8 ( PLOMBE ASFALT )? STRAZI MUNICIPIUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: +40 0240511440/105, Fax: +40 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240511046, fax: +40 0240517736, persoana de contact: Popescu Narcis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, etaj I, camera 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE STRAZI - , ,REPARAREA SUPRAFETELOR DEGRADATE, INCLUSIV PLOMBAREA GROPILOR LA IMBRACAMINTI BITUMINOASE CU MIXTURA ASFALTICA BA 8 ( PLOMBE ASFALT )? STRAZI MUNICIPIUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea strazilor prin repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu mixtura asfaltica BA8.Lucrarile se vor executa pe un nr. de 159 strazi, conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 208, 277 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: 16.000 lei (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea e incadreaza in IMM).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Moduri de constituire a garantiei pentru participare la licitatie: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (Formular nr. 11, Sectiunea Formulare); Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca si se va depune in original; sau cu OP (vizat de banca) in cont deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea nr. RO56TREZ6415006XXX000145; Lichiditati depuse la serviciul Taxe si Impozite Municipiul Tulcea. Garantia de participare la licitatie poate fi retinuta conform art. 87 alin. 1 din H.G 925/2006:1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia. 2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conf.art. 278ยน, alin(1) din OUG 34/2006 suma de: 4.988, 28 lei. Daca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.Echivalentul leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10 % din valoare contract, fara TVA. Contractantul va deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organ fiscal competent in adm. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante si care se va constitui ca anexa la contract conf. HG1045 /19.10.2011 . Mod de constituire a garantiei de buna executie se poate face si prin: Scrisoare de garantie bancara de buna executie, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin(3)din HG 925/2006 actualizata.In conf.cu Legea 346/2004, modif. si compl. prin OG 27/2006 privind stimularea infiintariisi dezvoltarea intrepr.mici si mijlocii, IMM?urile beneficiaza de reducere cu 50% pt. criteriul legat de garantia de buna executie. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform art. 91 din HG 925/2006. Executia contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea>Declaratie privind eligibilitatea in cf.cu Formularul 12 A-incadrarea in situatiile prevazute la art.180/OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in cf. cu OUG nr.34/2006 Formularul 12 B.In cazul unei asocieri / parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 12A precum si Formularul 12B - completat doar pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006.Cerinta nr.2. Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata>1.Certif.de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; 2.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberate deAdministratia Finantelor Publice. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscala se depun in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata conform cu originalul si stampilata de catre ofertant.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii?eliberate de autoritatile din tara de origine(certificate caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila semnata conform cu originalul si stampilata de catre ofertant la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare. Obs: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii, catre bugetul de stat sau catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (indiferent de cuantumul acestora)Cerinta nr.3 Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura> Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formularul 12C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr.4 Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta> Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ordin ANRMAP 314/2010?Formularul 1. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr.5 -Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare>Declaratie pe proprie raspundere conf.art.69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul 2 insotit de Anexa.In conformitate cu Anexa, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de executie pentruINTRETINERE STRAZI -"REPARAREA SUPRAFETELOR DEGRADATE, INCLUSIV PLOMBAREA GROPILOR LAIMBRACAMINTI BITUMINOASE CU MIXTURA ASFALTICA BA 8 ( PLOMBE ASFALT )? STRAZI MUNICIPIUL TULCEA, sunt: HOGEA CONSTANTIN - Primarul Municipiului TulceaSACU STERE- Viceprimarul Municipiului TulceaIORDACHE MARCEL- Viceprimarul Municipiului TulceaBLEJAN GEORGE- - Administrator Public Municipiul TulceaMIHALCA BOGDAN ? Arhitect SefALINA MUHULET-Director executiv, Directia economicaMOISE MARIOARA- Sef serviciu Buget ContabilitateIACOB MARIA- Sef Serviciu Dezvoltare InvestitiiCHESCA RODICA- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiIOSEFIDES ILIE- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiBULIGA ELISAVETA ? Referent de specialitate IA- Serviciul Managementul Proiectelor cu Finantare ExternaGAFAR SABRI- Consilier 1grad superior - Serviciul Dezvoltare InvestitiiTUNSU MARIANA- Sef Birou Marketing, Achizitii, LicitatiiBARBU OANA- Insp. clasa I, grad principal- Birou Marketing, Achizitii, LicitatiiPARASCHIV LUMINITA?Insp. de specialitate debutant Serviciul Managementul Proiectelor cu Finantare ExternaCIOBANU ANAMARIA- Consilier juridic I, grad principal Birou Contencios AdministrativHRISTU STANCA - Consilier juridic I, grad superior Birou Contencios AdministrativVISOIU DANIELA - Consilier juridic I, grad principal Birou Contencios AdministrativPOPESCU NARCIS OVIDIU? Sef Serviciu Gospodarie ComunalaBANESCU CRISTINA ? Insp. de specialitate II, Serviciu Gospodarie ComunalaVERBAN ELENA CARMEN ? Insp. I, grad superior, Serviciu Gospodarie ComunalaCONDRAT MARIA? Referent IA , Serviciul Gospodarie ComunalaSECHILA CRISTIAN OVIDIU- Insp. I, grad principal, Serviciul Gospodarie ComunalaVILCU EDMOND ANDREI- Insp. I, grad superior, Serviciu Gospodarie ComunalaSEVASTIAN ANDREEA?Insp. de specialitate, Serviciul Managementul Proiectelor cu Finantare ExternaConsilieri Locali: MIHAIL ANATOLITIU GABRIEL DORINSACU STEREIORDACHE MARCELGAFAR CANTIMIRLUCA ANDALUZIADRANICEANU DANIELIORDACHE MARCELANTON VALERIUVALCU DUMITRUPERICLEANU-GRIGORE CIPRIANBADESCU MARIAN CLAUDIUCONSTANTIN DUMITRUCHISTRUGA CORNELIU PETRENEDELCU IONRADU VALENTINAVIZAUER LAVINIASILIVESTRU ANA ELENAPAVEL VIORICAAMPLEEV ANDRIANFRANDES CLAUDIA ALINAMAZUREAC IONELAIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice romanePrezentarea certificat constatator emis de ORCCertificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.Din certificatul prezentat trebuie sa rezulte: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste Formulare.Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice straineIn vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident>Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-finanaciara;1.Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani minim 2.200.000 lei-Fisa informatii generale. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertantii vor prezenta copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul"pentru documentele depuse pentru sustinerea informatiilor privind media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate aledocumentelor solicitate mai sus.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Experienta similara Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani inclusiv lista si fisa/fise de informatii privindexperienta similara insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa se precizezedaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu sidaca au fost duse la bun sfarsit, pentru cele mai importante lucrari.Cerinta minima impusa: Executarea a cel putin unui contract de lucrari similare din lista prezentata, in valoare de cel putin 1.000.000 lei, fara TVA.Convertirea in lei din alta valuta, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr. 2. Resurse tehnice Declaratie referitoare la utilajele de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari. Autoritatea contractantasolicita ca cerinta minima obligativitatea detinerii (dotare proprie, inchirieresau alte forme de punere la dispozitie) a urmatoarelor utilaje, instalatii siechipamente tehnice implicate in realizarea contractului : - Statie de preparare mixturi asfaltice, autorizata (autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertelor )de Agentia de Protectie a Mediului -1 buc;
- Cilindru Compactor- 1 buc;
- Masini de taiat rosturi - 1 buc;
- Incarcator frontal- 1 buc;
- Autobasculanta-2 buc;
- Vehicul (dispozitiv) pt. stropire si emulsionare ? 1 buc;
- Autofreza pentru decaparea imbracamintilor asfaltice ? 1 buc., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: ?un responsabil cu asigurarea calitatii lucrarii(CQ), numit prin decizie interna? un responsabile tehnic cu executia (RTE) care sa fie atestati in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu ?conform cu originalul? dupa atestat si legitimatie-CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in contract. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialisti se va completa de catre titular, semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate., Cerinta nr. 4. Decl.ref. la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 6. Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, conform art. 44 din OUG nr.34/2006 actualizata. Cerinta nr. 1Declaratie prin care sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei pentru executia lucrarilor a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privindmasurile de protectie a mediului, pe care op.ec. le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari., Cerinta nr. 2Certificat insistemul de management al mediului- Certificat SR ENISO 14001/2005 sau echivalent pentru domeniul aferent obiectului contractului., Cerinta nr. 3Asigurarea calitatii lucrarilorCertificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001/2008 sau echivalent pentru domeniul aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer