Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL ORSOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 325347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORSOVA
Numar invitatie: 325347/30.04.2012
Denumire contract: INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL ORSOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORSOVACod fiscal: 4337603, Adresa: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Telefon: 0372765055, Fax: 0252361337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Romania, cod postal: 225200, telefon: +40 372765055, fax: +40 252361337, persoana de contact: GEORGE DANIEL SLAVOIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante: Orsova, bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, jud. Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL ORSOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de intretinere strazi asfaltate in municipiul Orsova, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 3.284leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare : -Conform art. 86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, inclusiv prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.(Cont RO50TREZ46321180250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Orsova ? beneficiar Primaria municipiului Orsova, CUI 4337603)Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere in conformitate cu legislatia in vigoare.Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Retinerea garantiei de participare ? ofertantul pierde garantia de participare daca: ? Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie, in conformitate cu art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului garatia pentru participare in suma de 1.642 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 10 (zece) zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cuformularul2.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cuformularul 3.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata de fertant - Se va completa si prezenta in conformitate cuformularul 11.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Viceprimar ? Ion Ghergulescu, Secretar ? Marian Botila.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dragos - Jan Oprea, George - Daniel Slavoia, Gratiela - Maria Dina Plavetiu, Ion Traistaru, Ecaterina Golopenta Pepsila, Erica Ianosi, Emilia Munteanu, Elisabeta Tuinea, Gabriel Vior.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.b) Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Prezentarea acestora ? formulare tip emise de autoritatile competente, se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul 4, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantul va completa formularul de certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Nota: In cazul asocierii, situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindCifra de afaceri: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie min. 164.200 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea cel putin a unui contract de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a carui valoare sa fie minim 164.200 lei fara TVA. Prin lucrare similara se intelege orice lucrare care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii., Dotare tehnica - cerinte minime: - 1 buc. statie de mixturi asfaltice;
- 1 buc. cilindru compactor;
- 1 buc. freza de asfalt;
- 1 buc. autobasculanta cu prelata termoizolanta ptr transport mixtura;
- 1 buc. dipozitiv pulverizare emulsie cationica., Personal specializat - cerinte minime: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor (RTE)atestat MDRT pentru categoria lucrarilor ce urmeaza a fi executate: - 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor (CQ); Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, anexata prezentei invitatii de participare (de la adresa www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe se poate descarca utilitarul de vizualizare fisiere semnate electronic)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer