Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere strazi in municipiul Orsova


Detaliu pentru invitatia numarul 347055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORSOVA
Numar invitatie: 347055/21.05.2013
Denumire contract: Intretinere strazi in municipiul Orsova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORSOVACod fiscal: 4337603, Adresa: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Telefon: +40 0372765055, Fax: +40 0252361337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Romania, cod postal: 225200, telefon: +40 0372765055, fax: +40 0252361337, persoana de contact: GEORGE DANIEL SLAVOIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Orsova, str. 1 Decembrie 1918, nr. 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere strazi in municipiul Orsova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de intretinere strazi asfaltate in municipiul Orsova, in conformitate cu caietul de sarcini.Lucrari de intretinere strazi asfaltate pe raza municipiului Orsova, 5560mp plombe, conform caietului de sarcini, ce face parte integranta din documentatia de atribuire.Valoarea estimata fara TVA: 305.800, 00 Moneda: RON in aceasta valoare sunt cuprinse: lucrarile de intretinere strazi de 278.000 lei la care se adauga 27.800 lei diverse si neprevazute in procent de 10%
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 5.560 lei(sau echivalentul in euro la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare : - Conform art. 86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, inclusiv prin depunere in numerar la casieria autoritatiicontractante.(Cont RO50TREZ46321180250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Orsova ? beneficiar Primaria municipiului Orsova, CUI 4337603)Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere inconformitate cu legislatia in vigoare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie, in conformitate cu art. 2781, din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia pentru participare in suma de :2.780 lei(sau echivalentul in euro la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare).Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Retinerea garantiei de participare ? ofertantul pierde garantia de participare daca: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei statului din cadrulorganului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 10 (zece) zile de la semnareacontractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatiade atribuire.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 2.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 3.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata de fertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 11.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ? Ion Manea, viceprimar ? Constantin Negulescu, secretar-Alina Maria Enea, consilieri locali-Basaraba Toma, Botila Eduard, Caprioru Nicolae, Cergan Adrian, Cican Adrian, Ghergulescu Ioan, Gutuleanu-Poenaru Sorin-Claudiu, Lapadatescu Florian, Neghina Stefan, Papava Dan Ovidiu, Patasanu Petre, Popescu Mihaela-Codruta, Sanatescu Viorica, Sperdea Mircea Ion, Stoica Marius Simion, Trusca Aurelian. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dragos ? Jan Oprea, George - Daniel Slavoia, Ion Traistaru, Ecaterina Golopenta Pepsila, Emilia Munteanu, Elisabeta Tuinea, Gabriel Vior, Dumitru Sorin Untaru, Ioana Miulescu.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Prezentarea acestora ? formulare tip emise de autoritatile competente, se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul 4, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantul va completa formularul de certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Nota: In cazul asocierii, situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o va realiza..In cazul in care certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUGnr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica., Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani( 2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie min. 278.000 lei.Se vor prezenta: ? Fisa de informatii generale conform formularului 5 - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , ? Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011, in copie lizibila, vizate si inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dotare tehnica - cerinte minime: - 1 buc. statie de mixturi asfaltice;
- 1 buc. cilindru compactor;
- 1 buc. freza de asfalt;
- 1 buc. autobasculanta cu prelata termoizolanta ptr transport mixtura;
- 1 buc. dipozitiv pulverizare emulsie cationica.Se va completa: - Formular nr. 12 ? declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; In cazul in careutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate nu sunt proprietatea ofertantului, se va prezenta pentru acestea documente care atesta detinerea (inchiriere, comodat, leasing sau alte forme de punere ladispozitie).In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor tehnice se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturormembrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilorasociati cu a tertului sustinator, resursele subcontractantilorluandu-se in considerare pentru partea lor de implicare., Sustinerea tehnica si profesionala a ofertantuluiCapacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., Personal specializat - cerinte minime: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor (RTE) atestat MDRT pentru categoria lucrarilor ce urmeaza a fi executate: Se va prezenta autorizatia RTE si CV.- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor (CQ);Se va completa Formular nr. 7 - declaratie privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conduceredeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013).Se vor prezenta decizia de numire si CV.Se prezinta copii de pe contractul de munca sau contractul de prestari servicii;Pt. persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se accepta angajamente de colaborare. Doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca sau de colaborare cu expertul/expertii propusi., Experienta similaraAvand in vedere prevederile art.188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 potrivit carora autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor/candidatilor in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale ? listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, care sa prezinte unul sau mai multe contracte de lucrari similare in valoare cumulate de cal putin278.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru lucrari similare. Experienta similara se ia in considerare prin raportare ladata limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formularul nr. 6 ? declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare.Certificarile de buna executie indica beneficiarii, indiferent daca a acestia sunt autoritati contractante sau clienti private, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniul si daca au fost duse la bun sfarsit. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertariiSe va prezenta: ? Certificat ISO 9001 sau echivalent; valabil la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertariiSe va prezenta: ? Certificat ISO 14001 sau echivalent; valabil la datalimita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer