Achizitie publica - Intretinere strazi in municipiul Roman
Detaliu pentru invitatia numarul 326854
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326854/16.05.2012
Denumire contract: Intretinere strazi in municipiul Roman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 0233741119, fax: +40 0233741604, persoana de contact: Manuela Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Tehnica, Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, telefon: +40 0233741119, fax: +40 0233741604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere strazi in municipiul Roman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii strazi cu mixturi asfaltice
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 015, 857 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare cf. L 346/2004. In acest caz, ofertantul va atasa dovezii garantieiFormularul nr. 19. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunerea ofertelor. Forma de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante - Formular nr. 20 ? ?Scrisoarea/instrument de garantare? eliberat de o banca/societate de asigurari din Romania, sau dupa caz, de o banca/societate de asigurari din strainatate. Instrumentul de garantare, eliberat de o banca/societate de asigurari din strainatate va fi prezentat in original si va fi insotit de traducerea legalizata si autorizata in limba romana.- ordin de plata cu viza bancii in contul nr. RO46TREZ4925006XXX000154, deschis la Trezoreria Roman. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre MUNICIPIUL ROMAN, procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL.
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pentru IMM ? uri) din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul va deschide un contla Trezorerie. Suma initiala care se depune in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-vreceptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2 ? in original.Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Decl. art. 69-1 din OUG 34/2006 ?Formular 4 ? in original.Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: Leoreanu Laurentiu Dan - Primar, Lazar George-Viceprimar, Bojescu Ovidiu-Administrator Public, Carnariu Gheorghe-Secretar Municipiu, Alexe Ana-Maria-arhitect sef Directia Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Pisica Gabriela-director Directia Taxe si Impozite Locale, Plaii Mihai-director Directia Buget Contabilitate, Ionita Dan Felician-director Directia Tehnica si Investitii, Grajdeanu Remus-director Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, Monac Sorina-director Directia de Asistenta si Protectia Sociala, Cazacu Daniel-director Directia Politia Locala, Maftei Doinita-director Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor , Cristian Ana-Maria-sef Birou financiar-contabil D.A.P.B.O., Moraru Corina-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, Maftei Liliana-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, Prajescu Cristina-sef Serviciul Buget, Contabilitate, Galateanu Otilia-sef Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Enache Costel-sef Serviciul Investitii si Lucrari Publice, Vacaru Mihail-sef Serviciul Achizitii Publice, Cocea Mioara-sef Serviciul Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, Tatatru Manuela-sef Serviciul Administratie Publica Locala, Ilie Irina-sef Serviciul Unitatea de Implementare a Proiectelor, Botezatu Cristian-sef Serviciul Administrativ, Stanciu Carmen Ernestina-sef Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, Panaite Cristina Nicoleta-sef Biblioteca Municipala, Ursu Daniel Dumitru-sef Biroul pentru Situatii de Urgenta.Consilieri: AchiriloaeiLeonard, Afetelor Oana Geanina, Anghel Valerian, Benchea Maricel, Boloca Ilie, Cazan Sorin Dumitru, Chiriac Lenuta Nusa, Cosmescu Micsunica, Curcudel Nicolae Bogdan, Damian Benone Leonid, Holban Constantin, Iftimie Neculai, Jora Aurelian, Munteanu Lucian, Murarita Vasilica, Pascariu Lucian Ioan, Paulet Eugen, Stan Viorel, Stoica Mihai, Tubucanu Ionel. Membria ai comisiei de evaluare: Manuela Mihalache ? inspector Serviciu Achizitii Publice. Supleanti: Luminita Dima ? inspector Serviciu Achizitii Publice, Maria Clapon ? inspector Serviciu Achizitii Publice.Certificat Ordin 314/2010 ? Formular 5 ? in original.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul consolidat din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci se accepta: fie o declaratie pe proprie raspundere, fie o declaratie autentica data in fata unui notar. Va fi exclus din procedura operatorul economic care nu si-a indeplint obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, cf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic corespunzator obiectului contractului, depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna certificatul constatator. Pentru persoanejuridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat: min. 2000000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizele respective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate., Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, a cel putin 1 contract similar (constructii/reparatii/intretinere strazi) in valoarede cel putin 2000000 lei, fara TVA, sau a cel mult 2 contracte cu obiect similar (constructii/reparatii/intretinere strazi)in valoare cumulata de cel putin 2000000. Pentru contractul (e) prezentat (e) ca experienta similara se va prezenta: fisa(e) de experinta similara, copie(i)contract(e), copie(i) Proces(e)-verbal(e)receptie terminare lucrari/ Proces(e) -verbal(e) receptie finala, recomandare(i).In situatie in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerar, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii(cel putin 1 inginer CFDP; 1 responsabil cu controlul calitatii).Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic din dotare proprie, leasing sau inchiriere sau contract de furnizare pentru mixturi necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista va trebui sa contina: -instalatie de preparare mixturi asfaltice ;
-laborator incercari gr. III;
-instalatie amorsare - 1bc;
-cilindru compactor - min. 3 bc;
-freza - 1 bc;
-autobasculanta -min. 4 bc.Documente doveditoare: lista de inventar, contracte de inchiriere, contracte de leasing sau contracte de furnizare mixturi asfaltice.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ISO 9001/2008 sau echivalent. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare. In cazul unei asocieri fiecare membru al acesteia va face dovada implementarii standardului ISO 9001/2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:41