Achizitie publica - Intretinere, verificare periodica si reparare pentru aparatele de hemodializa din CMDTAMP Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 326434
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326434/11.05.2012
Denumire contract: Intretinere, verificare periodica si reparare pentru aparatele de hemodializa din CMDTAMP Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulatoriu si Medicina PreventivaCod fiscal: 4283325, Adresa: Washington 8-10, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 2302980, Fax: 3180262
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Washington 8-10, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011794, telefon: +40 212302980, fax: +40 213180262, persoana de contact: Carmen Enache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CMDTAMP-Bucuresti cu sediul in str. Washington 8-10, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere, verificare periodica si reparare pentru aparatele de hemodializa din CMDTAMP Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere, verificare periodica si reparare pentru aparatele de hemodializa din CMDTAMP Bucuresti, conform caietului de sarcini.Valoarea estimata care este sub forma de interval, se considera astfel: - valoarea minima reprezinta valoarea estimata pentru 8 luni calendaristice, pana la 31 decembrie 2012, - valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarii serviciilor pentru 4 luni dupa 31.12.2012
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1.400 RON - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. - Modul de constituire a garantiei de participare: 1) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau2) depunere la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, in contul CMDTAMP Bucuresti: RO29TREZ7015005XXX000162, Trezorerie sector 1 cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelorContestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 ind.1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului - Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie (prezentare Formularul 1); -Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/1 din OUG 34/2006 (prezentare Formularul 2); -Declaratie privind eligibilitatea(prezentare Formularul 3); -Declaratie privind neincadrarea in prevederile 181 din OG 34/2006 (prezentare Formularul 4);Legat de conflictul de interese, nominalizam toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Dir. general Dr. Radulescu Serban, Dir. economic Ec. Bulugu Danut, Av. Cimpoeru Dan, Dir. Tehnic Ing. Cristescu Valentin, Sef birou achizitii publice Ing. Moreanu Cristina, Sef Serviciu Tehnic Ing. Macri Maria. -Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala;
-Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (in domeniul de activitate aferent obiectului contractului) de minim 100000 lei.(se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR leu/euro)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Fisa de informatii privind experienta similara Prezentarea cel putin a unui formular cu contract de servicii similare cu cele ofertate, ca natura si valoare;, 2)Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate: certificate de absolvire a personalului tehnic al ofertantului, a unor cursuri de specializare service pentru echipamentele ce fac obiectul service-ului, 3)Aviz de functionare pentru comercializarea, repararea, verificarea si punerea in functiune de dispozitive medicale de hemodializa, eliberat de Ministerul Sanatatii Publice, in temeiul Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale; Certificat ISO 9001 sau echivalent, privind organizarea activitatii de service
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:20