Achizitie publica - Intretinere, verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas
Detaliu pentru invitatia numarul 307898
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Denumire invitatie: Intretinere, verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intretinere, verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas pe durata a 12 luni.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.08.2011 12:57
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 11:30
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta, cod postal 900075
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 19, 948 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat constatator si Certificat de inregistrare; Situatia economico-financiara: Informatii privind cifra de afaceri; Capacitatea tehnica: Lista principalelor servicii pe ultimii 3 ani(Lista de experienta similara), Declaratie privind echipamentele tehnice; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii; Informatii privind subcontractantii; Standarde de asigurarea calitatii SR EN ISO 9001 sau certificate echivalemte;Autorizare de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - pentru firma cat si pentru persoanele care presteaza serviciul, sau sa prezinte orice autorizare echivaleta emisa in tari din U.E.Garantia de participare este de 200 lei.
Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii la fax 0241511200.Valoarea estimata pe 2011 pe acest cod CPV este mai mare de 15000 euro.