Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinere, verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas


Detaliu pentru invitatia numarul 334974
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 334974/06.09.2012
Denumire contract: Intretinere, verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 214079973, Fax: +40 213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, , Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinere, verificare, reparare sistem de monitorizare si avertizare incendiu din CET Palas
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul centralei CET Palas sint in functie urmatoarele instalatii de avertizare incendiu si concentratii periculoase de gaz: - centrala avertizare incendiu tip Bentel J 524-F din C.C.D. ? 3 module;
- centrala avertizare incendiu tip Europa 9000 din CCD ? 4 module;
- centrala avertizare incendiu tip Bentel J 408-8 din statia de pacura ? 1 modul;
- centrala avertizare incendiu tip Europa 9000 din C.C.E. ? 1 modul;
- instalatie semnalizare fum si temperatura aferenta (linii, detectori, butoane, cutii de jonctiune.Acestea sint montate in statii, gospodarii de cable, transformatoate si trebuie sa functioneze in permanenta.Pentru intretinerea acestor instalatii sint necesare o serie de revizii / reparatii periodice in conformitate cu legislatia de prevenire si stingere a incendiilor, cu prevederile ISCIR ( Norma tehnica publicata in Monitorul Oficial P.I.nr.173 bis din 4 feb. 2004 privitoare la exploatarea sistemelor de alimentare cu gaz natural ) si cu normativele PE 009, PE 130, PE 205 sectiunile privitoare la instalatiile de producere hidrogen si de racire a generatoarelor, dupa cum urmeaza: - starea de integritate a centralelor, detectorilor si butoanelor;
- tensiunea de alimentare a surselor (baza si rezerva) si comutarea automata a acestora;
- stare de functionare generala;
- functionarea semnalizarilor optice si acustice (de incendiu si defect);
- functionarea semnalizarilor retransmise la distanta;
- functionarea semnalizarilor de la detectoare sau butoane manuale (se va realiza prin actionarea unui detector sau buton de alarmare de pe fiecare linie dintr-o zona);
- functionarea detectoarelor si a butoanelor de semnalizare prin simulare de pe fiecare linii;
- sensibilitatea detectoarelor efectuata prin sondaj conform instructiunilor din cartea tehnica;
- starea marcajelor de identificare;
- functionarea globala a semnalizarilor de defect prin simulari ale tuturor conditiilor dedefect specifice;
-integritatea cablurilor de semnalizare prin masurarea rezistentei de izolatie ;
II.1.6) CPV: 50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 586 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 200 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la depunerea ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006-prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Dovada constituirii se prezinta cel tarziu odata cu deschiderea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90, lit.(a) si (c)din HG 925/2006, cu modificari si completari.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180);Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta(Formular);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular art. 691). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - Doru Oslobeanu, Director Economic - Violeta Geoge, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Director Adj. Reparatii - Vicentiu Bratu, Sef Serviciu L.U.R. ? Dumitru Caratas, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir si Responsabil Contract din cadrul Biroului Achizitii ? Vlad Dorina. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 39000 lei ? Formular B2 ? sectiunea III;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular B4 din sectiunea IIILista de servicii executate in ultimii 3 ani a unui sau a maxim 3 contracte, prin care sa se confirme prestarea serviciilor in valoare minima de19000 lei., Formular B5 din sectiunea IIIDeclaratie privind utilajele/ instalatiile/ echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Formular B6 din sectiunea IIIDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor deconducere., Autorizatie de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, in conformitate cu prevederile art.51 din Legea nr.307/2006, art.140 din Ordinul nr.163/2007 si art.1 din Ordinul 252/2007, sau orice autorizare echivaleta emisa in tari din U.E., atat pentru societate cat si pentru personalul care presteaza seviciul, pentru executarea lucrarilor de verificare, intretinere si/sau reparare a sitemelor si instalatilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.Copiile autorizatiilor vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul. Standarde de asigurarea calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Copiile standardelor de asigurarea calitatii vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii S.E. Constanta, tel. +40 241585300 int. 368, 268, 359 sau fax. +40 241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer