Achizitie publica - ?Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumur
Detaliu pentru invitatia numarul 329272
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329272/12.06.2012
Denumire contract: ?Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Beius - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor? ? Acord cadru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: Filip Cheseli
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Beius - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor? ? Acord cadru
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Beius - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 870, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 64.516, 13lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita subformaunei scrisori de garantie bancara (Formular.10), prin OP, in contul nr. RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta sau de catre societatea de asigurare emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (conform art. 86 alin.(3) lit.a) din HG 925/2006). Cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997. Garantia se poate constitui si printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006..Conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare.suma stabilita conform art.278^1 lit. b) din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de5% din val fara TVA a contr subsecvent.Aceasta se vaconstitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, astfel contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia AC, laTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepl contr, AC urmeaza sa alim acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc de atribuire.AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.De as garantia de buna exec poate fi const si printr-un instr de garantie emis in condi legii de o soc banc sau de o soc de asig
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabilDeclaratia privind calitatea de participant la procedura Se va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) Se va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010 Se va prezenta completat Formularul nr. 4, in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta completat Formularul nr. 5, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Radu Tirle ? Presedinte2. Carmen Soltanel - Secretarul Judetului3. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte4. Dumitru Voloseniuc - Vicepresedinte5. Filip Cheseli? Director executiv6. Dimitrie Musca - director executiv7. Serviciul Achizitii Publice: Joca Maria Cristina - sef serviciu, Nicolae Florian Blaj- consilier juridic, Gaje Monika- consilier, Pele Olivia Sorana -consilier, Borsos Beata-consilier juridic, Cociuba Ana Laura -consilierOfertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. va prezenta Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator, in situatia in care acesta a prezentat Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa prezinte acest document in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de executie care fac obiectul procedurii de achizitie publica
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 1.600.000, 00lei., Informatii privind asocierea si angajamentul ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani. in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul nr. 7 insotit de unul sau mai multe contract/contracte de executie lucrari similarea carui/caror valoare cumulatasa fie de cel putin 800.000, 00 lei fara TVA, (valoarea cumulata de minim 800.000, 00 lei fara TVA va fi realizata din cel mult 2 contracte similare). Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: - lista cuprinzand lucrarile similare;
- copie/copii conform cu originalul dupa partile relevante din contractul/contractele care dovedeste/dovedesc experienta similara, insotit/insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul;
- procesul-verbal de receptie aferent contractului, in copie- recomandare din partea beneficiarilor pentru lucrarile stipulate mai sus, indiferent, Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Se va prezenta completat Formularul nr. 8 si Anexa nr. 1 la Formularul nr. 8 in original.Declaratia va fi insotita de CV-urilepersonalului de conducere, in origunal semnate si datate.- Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de lucrari, personal autorizat de specialitate.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contrcatului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.- angajament de participare al persoanei /persoanelor responsabile pentru, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie, inchiriere sau in orice alta forma legala)de laoperatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentruindeplinirea contractului. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are indotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta forma legala, echipamentelesi utilajelenecesare pentru indeplinirea contractului.Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea urmatoarelor dovezi : - formularul nr. 10 completat, insotit de urmatoarele documente, dupa caz - copiadupa lista mijloacelor fixe sau copia facturii emisa in urma achizitionarii utilajului / echipamentul, insotite de copiacartii de identitate a utilajului, din care rezulte ca acesta este proprietatea ofertantului, - copiaa contractului de lea, Informatii privind asocierea si angajamentul ferm, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), valabil la data limita depunere oferta, Standarde de asigurare a protectiei mediului Se va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data limita depunere oferta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 13:13