Achizitie publica - ?Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri) pe reteaua de drum
Detaliu pentru invitatia numarul 329394
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329394/12.06.2012
Denumire contract: ?Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Marghita - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor? ? Acord cadru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259417950, fax: +40 259417950, persoana de contact: Filip Cheseli
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Marghita - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor? ? Acord cadru
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Marghita - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 096, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part este 51.612, 90 lei .Per de val a gar part 120 zileincep de la data lim de prim a ofe Gar de part va fi const sub forma unei scris de gar bancFormular.10), prin OP, in contul nr. RO72TREZ0765006XXX000161 Trez Oradea, cu cond confir a de catre banca emit sau de catre soc de asig emit, pana la data desch of(art. 86 alin.(3) lit.a) din HG 925/2006). Cif AC: 4244997. Gar se poate constit si printr-un instrument de gar (scrisoare de garantie) emis in cond legii de o societate de asigurari.Orice of care nu este insotita de gpart, la desch of, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 corobcu art.33 alin.3) din HG 925/2006. Conform prev art. 2781 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din g part suma stabil conform art.278^1 lit. b) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna exec va fi de5% din val fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat .A se vaconstit prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, astfel contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia AC, laTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepl contr, AC urmeaza sa alim acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc de atribuire.AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.De as garantia de buna exec poate fi const si printr-un instr de garantie emis in condi legii de o soc banc sau de o soc de asig
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabilaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.ferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabilaCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidatSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabilaCertificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) Se va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabilaCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010Se va prezenta completat Formularul nr. 4, in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta completat Formularul nr. 5, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Radu Tirle ? Presedinte2. Carmen Soltanel- Secretarul Judetului3. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte4. Dumitru Voloseniuc - Vicepresedinte5. Filip Cheseli? Director executiv6.Dimitrie Musca - Director executiv8. Serviciul Achizitii Publice : Joca Maria Cristina sef serviciu, Gaje Monika-consilier, Blaj Nicolae Florian - consilier juridic, Pele olivia Sorana -consilier, Borsos Beata- consilier juridic, Cociuba Ana Laura-consilierOfertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului ComertuluiSe va prezenta Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator, in situatia in care acesta a prezentat Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa prezinte acest document in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 1.250.000, 00lei., Informatii privind asocierea si angajamentul ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani. in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul nr. 7 insotit de unul sau mai multe contract/contracte de executie lucrari similare (cod CPV 45233140-2?Lucrari de drumuri; 45233221-4- Lucrari de marcaj rutier; 45221110-6-Pod), a carui/caror valoare cumulatasa fie de cel putin 600.000, 00 lei fara TVA, (valoarea cumulata de minim 600.000, 00 lei fara TVA va fi realizata din cel mult 2 contracte similare)., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducereprecum si persoanele responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de lucrari, personal autorizat de specialitate, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiAutoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare propire sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere sau se va prezenta un angajament care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria exclusiv pentru lucrarea care face obiectul achizitiei, iar durata contractului trebuie sa acopere durata de executie., Informatii privind asocierea si angajamentul ferm, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertei, Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data deschiderii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 13:31