Achizitie publica - Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri
Detaliu pentru invitatia numarul 330571
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330571/27.06.2012
Denumire contract: Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Alesd - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: Cheseli Filip
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Alesd - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ?Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Alesd - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor? ? Acord cadru
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 258, 064.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de part este de2 % din val estimata fara TVA: 70.967, 74lei.Perioada de valab a gar pt participare 120 zile. incepand cu data limita depunere of.Gar de parti va fi const subformaunei scrisori de gar bancara, prin OP, in cont nr. RO72TREZ0765006XXX000161 Trez Oradea, cu cond confirmarii de catre banca emitenta sau de soc de asig emitenta, pana la data desch ofertelor(conform art. 86 alin.(3) lit.a) din HG 925/2006). Cod fiscal al aut contr 4244997. Gar se poate const si prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc de asig.Orice of care nu este insotita de gar de part, la desch ofer, va fi respinsa conf art.86al.4 HG 925/2006 corob art.33 alin.3)dinHG 925/2006.Garpart se pierde in cazuri: ofert evoca oferta dupa descha si inainte de adjud/ofert rvoca oferta dupa adjud/ofert castig nu semn contract in termen valab al ofert/ofert castig nu const gara buna exec/, in masin care Cons respinge contest, aut contr va retine din gara de part suma stabilitaConf prev art.2781 lit b)dinOUG34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garbuna exec va fi de5% din val fara TVA a contractului subsecvent.Gar buna exec se vaconst prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale, astfel contract are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contract, la unitatea Trez Statului din cadrul organ fiscal competent in adminis acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut contract.Suma initiala care se depune de catre contr in contul de disponibil astfel deschis nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contract.Pe parcursul indeplinirii contr, aut contr urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sume datorate si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabilite drept gar buna exec in doc de atrib.Aut contr va instiinta contract despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Deasemenea gar buna exec poate fi constituita si printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabilaCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) -Se va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010-Se va prezenta completat Formularul nr. 4, in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va prezenta completat Formularul nr. 5, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Radu Tirle ? Presedinte2. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte3. Dumitru Voloseniuc - Vicepresedinte4. Filip Cheseli? Director executiv5 Soltanel Carmen- Secretar al judetului7.Musca Dimitrie-Director executiv8. Joca Maria Cristina, Blaj Nicolae Florian, Gaje Monika, Cociuba Ana Laura, Pele Olivia, Borsos Beata - Serviciul Achizitii Publice.Ofertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. Se va prezenta Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator, in situatia in care acesta a prezentat Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa prezinte acest document in original.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul aferent anului 2011 atunci acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 aniSe va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani Se vor lua in calcul ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 2.000.000, 00lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, Informatii privind asocierea si angajamentul ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se accepta prezentarea a maxim 2 contracte in valoare cumulatade minim 1.000.000, 00 lei fara TVAavand ca obiect orice combinatie de tipuri de lucrari similare celor care fac obiectul acordului ? cadru de lucrari., Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitateSe va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind asocierea si angajamentul ferm, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, - Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de lucrari, personal autorizat de specialitate, Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea Standarde de asigurare a calitatii Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertei., Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data deschiderii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 14:59