Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri


Detaliu pentru invitatia numarul 330818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 330818/02.07.2012
Denumire contract: Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Oradea - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: FILIP CHESELI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Oradea - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere comuna si alte lucrari de reparatii permanente (Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, Asigurarea esteticii rutiere, Asigurarea scurgerii apelor, Intretinere curenta poduri, Intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene ? zona Oradea - aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 032, 258.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2 % din valoarea estimata fara TVA, respectiv: 83.870, 97lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita conform art. 86 alin.(1) din HG 925/2006. Cont nr. RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea.Cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.Orice oferta care nu este insotita de gar.de part. la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006. Pierderea gar.de part: of. revoca oferta dupa desch acesteia si inainte de adjud, of. revoca oferta dupa adjud, of. desemnat castigator nu semneaza contr de exec in termenul de valab al ofertei, of. declarat castigator nu constituie gar de buna exec.Cf. prev.art. 2781 din OUG 34/2006, in mas.in care Consiliul respinge contestatia, autorit. Contr. va retine contestatorului din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec: 5% din val.fara TVA a celui mai mare contract subsecvent incheiat.G.B.E.se vaconstitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, astfel contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original. Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) Se va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010 Se va prezenta completat Formularul nr. 4, in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta completat Formularul nr. 5, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Radu Tirle ? Presedinte2. Carmen Soltanel - Secretarul Judetului3. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte4. Dumitru Voloseniuc - Vicepresedinte5. Filip Cheseli? Director executiv6. Dimitrie Musca ? Director executiv7. Joca Maria Cristina ? Sef serviciu Achizitii Publice8. Nicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii Publice9. Monika Gaje ? consilier Achizitii Publice10. Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice11. Olivia Pele - consilier Achizitii Publice12. Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii PubliceOfertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. Se va prezenta Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator, in situatia in care acesta a prezentat Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa prezinte acest document in original.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 In cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au oblig legala de depun a bilantului pt anul 2011 pana la data dep of, se vor lua in cons alte doc conta in sust cifrei de afaceri).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul aferent anului 2011 atunci acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011., Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 aniSe vor lua in calcul ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 2.516.129, 04 lei.Cursul de referinta pentru echivalenta leu euro pt cifra afaceri este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Informatii privind asocierea si angajamentul ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani. Se accepta prezentarea a maxim 2 contracte in valoare cumulatade minim 1.258.064, 52 lei fara TVAavand ca obiect orice combinatie de tipuri de lucrarisimilare celor care fac obiectul acordului ? cadru de lucrari., Informatii privitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatSe va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind asocierea si angajamentul ferm, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, - Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de lucrari, personal autorizat de specialitate., Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea Standarde de asigurare a calitatiiSe va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertei., Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data deschiderii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer