Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombari pe drumurile judetene din judetul Covasna (anul 2012)


Detaliu pentru invitatia numarul 324462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Covasna
Numar invitatie: 324462/20.04.2012
Denumire contract: Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna (anul 2012)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: Szabo; Agoston
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: INCZE Gyula
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna (anul 2012)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Repararea gropilor prin plombare cu mixtura asfalticade pe drumurile judetene din judetul Covasna. Cantitatea totala estimata: intre 31.500 mp ? 60.000 mp de plombari, care se imparte pe loturi dupa cum urmeaza: lotul nr. 1 intre 10.400 mp ? 19.900 mp , lotul nr. 2 intre 10.900 mp ? 19.950 mp, si lotul nr. 3 intre 10.200 mp ? 20.150 mp.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 854, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul nr.1:5.000 lei, Lotul nr.2:5.200 lei, Lotul nr.3:5.000 lei (care se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. G1, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? conform art. 86 din H.G. 925/2006 actualizata). Plata garantiei se poate face in contul RO39TREZ2565006XXX000168 deschis la Trezoreria municipiului Sf. Gheorghe.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate.In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare (art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) urmatoarele sume: Lotul nr.1:4.947, 27 lei, Lotul nr.2:5.185, 12 lei, Lotul nr.3:4.852, 13 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui dupa cum urmeaza: (A) Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(B) Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare si cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si depunerea declaratiei privind eligibilitatea (Formularul nr. G2). In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte sustinute de catre terti, fiecare sustinator are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei.Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. G3).Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. G4) In cazul in care exista subcontractanti/asociati atunci si acestia vor completa si depune acest formular. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: TAMAS Sandor ? Presedintele al Consiliului Judetean Covasna, KLARIK Laszlo; Attila ? Administrator Public, FERENCZ Ludovic ? director executiv, INCZE Gyula, VELENCEI Janos, MARTI Imre, PARA Zoltan, DEMETER Pal, SZABO; Agoston.Completarea si depunerea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. G5). Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. G6). Completarea si depunerea declaratiei privind protectia mediului si protectia muncii (Formularul nr. G7).Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata cu stampila societatii. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sarezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. De la ofertantul clasat pe primul loc se va solicita inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ale operatorului economic, Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa dovedeasca existenta in proprietate, folosinta, inchiriere a cel putin a urmatoarelor utilaje, cu atestat tehnic valabil: (1) Statie de mixturi asfaltice ? 1 buc.Statia de mixturi asfaltice trebuie sa asigure o calitate corespunzatoare a asfaltului in conformitate cu STAS 174-2:1997 /C1:1998, si trebuie sa fie agrementata tehnic si autorizata din punct de vedere al protectiei mediului.Nota: In cazul in care ofertantul nu prepara ci achizitioneaza mixtura asfaltica, va prezenta un precontract de vanzare - cumparare.(2) Masina de taiat asfalt si beton cu disc diamantat ? 1 buc/lot;(3) Freza pentru imbracaminti asfaltice si de beton de 500 mm ? 1 buc/lot;(4) Masina de aplicatamorsaj - 1 buc/lot;(5) Cilindru compactor? 1 buc/lot., Experienta similara, Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant: (1) a unui responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;(2) a unui responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructiipentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini.(3) a unui inginer constructor pentru planificarea, organizarea, coordonarea si supravegherea activitatilor(4) a unui maistru pentru organizarea conditiilor de desfasurare a activitatii formatiilor de lucru, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant: (1) a 3 (trei) asfaltatori pe fiecare lot (la care se depune oferta);(2) a 2 (doi) mecanici utilaje pe fiecare lot (la care se depune oferta). Certificat valabil ISO 9001sau echivalent, Certificat valabil ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer