Achizitie publica - Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombari pe drumurile judetene din judetul Covasna
Detaliu pentru invitatia numarul 350072
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350072/08.07.2013
Denumire contract: Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BISZOK Attila-Zsolt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BISZOK Attila-Zsolt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna (Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara)Valoarea totala estimata: intre 993.635, 40 ? 2.977.965 lei fara TVA.Nota: Valoarea minima a intervalului valorii estimate reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari conform art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Optiuni: Suplimentari conform art. 122 lit. j) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 993, 635.4 - 2, 977, 965 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: [a] pt. Lotul nr.1 = 6.000 lei;[b] pt. Lotul nr.2 = 7.000 lei;[c] pt. Lotul nr.3 = 5.000 lei.Modul de constituire: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza Formularul nr. G1; (2) depunerea in numerar la caseria autoritatii contractante, (3) documente eliberate in conditiile legii de catre o societate de asigurari; (4) virament in contul autoritatii contractante nr. RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988 deschis la Trezoreria municipiului Sf. Gheorghe, jud. Covasna; (5) oricare din modalitatile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 actualizata. In cazul constituirii garantiei in euro, se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In cazul in care sunt aplicabile prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma prevazuta de acest articol.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita dupa cum urmeaza: [a] Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract[b] Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si depunerea declaratiei privind eligibilitatea (Formularul nr. G2). In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte sustinute de catre terti, fiecare sustinator are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei.Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. G3).Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata(Formularul nr. G4). In cazul in care exista subcontractanti/asociati atunci si acestia vor completa si depune acest formular. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tamas Sandor, Kovacs Odon, Varga Zoltan, Somboti Andreea, Csog Eva, Barcsa Arpad, Orosz Andrea, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Domokos Reka, Biro Donat, Biszok Attila - Zsolt, Velencei Janos, Marti Imre, Para Zoltan, Incze Gyula, Demeter Pal, Szabo; Agoston. Consilierii judeteni responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;-Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jo;zsef-Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th Zoltan, To;th-Birtan Csaba, Vancza Tibor-Istvan).Completarea si depunerea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. G5).Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. G6).Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata cu stampila societatii. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita si care nu prezinta inlesniri la plata (de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu) vor fi considerate neconforme. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sarezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.De la ofertantul clasat pe primul loc se va solicita inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si depunerea formularului cu informatiile generale ale operatorului economic (Formularul nr. G8), Bilantul contabil la 31.12.2011, inregistratde organele competente; copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant: [a] a 3 (trei) asfaltatori pe fiecare lot (la care se depune oferta)[b] a 2 (doi) mecanici utilaje pe fiecare lot (la care se depune oferta)Pentru aceste persoane, ofertantii vor prezenta documente doveditoare ale calificarilor si/sau contracte de prestari servicii, daca nu sunt angajatii ofertantului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant: [a] a unui responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;[b] a unui responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructiipentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini.[d] a unui inginer/subinginer constructor pentru planificarea, organizarea, coordonarea si supravegherea activitatilor[e] a unui subinginer/maistru pe fiecare lot la care se depune oferta, pentru organizarea conditiilor de desfasurare a activitatii formatiilor de lucruPentru aceste persoane, ofertantii vor prezenta diplome, CV-uri, documente doveditoare ale calificarilor valabile la data limita de depunere a ofertelor si/sau contracte de prestari servicii, daca nu sunt angajatii ofertantului., Completarea si depunerea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(pentrulotul/loturile la care se depune oferta) - Formularul nr. L2.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant a urmatoarelor utilaje si echipamente, cu atestat tehnic valabil: [a] Statie de mixturi asfaltice ? 1 buc.Statia de mixturi asfaltice trebuie sa asigure o calitate corespunzatoare a asfaltului in conformitate cu STAS 174-2:1997/C1:1998, si trebuie sa fie agrementata tehnic si autorizata din punct de vedere al protectiei mediului. Nota: In cazul in care ofertantul nu prepara ci achizitioneaza mixtura asfaltica, va prezenta un precontract de vanzare ? cumparare, sau angajament de punere la dispozitie.[b] Masina de taiat asfalt si beton cu disc diamantat ? 1 buc/lot[c] Freza pentru imbracaminti asfaltice si de beton de 500 mm ? 1 buc/lot[c] Masina de aplicatamorsaj - 1 buc/lot[d] Cilindru compactor? 1 buc/lotSe vor atasa: Contractele/precontractele de inchiriere sau angajamentele de punere la dispozitie, in cazul in careutilajele, echipamentele etc. nu sunt in proprietatea ofertantului., Completarea si depunerea declaratiei privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora (Formularul nr. G10).Formularul nr. G10 se va depune numai in cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze anumite parti din lucrare., Completarea si depunerea fisei de experienta similara (Formularul nr. G9) Certificat ISO 14001 privind sistemul de management de mediu sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Certificat ISO 9001 privind sistemul de management al calitatii sau echivalent, specifice lucrarilor ce urmeaza a se realiza, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 12:40