Achizitie publica - Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombari pe drumurile judetene din judetul Covasna
Detaliu pentru invitatia numarul 354909
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354909/18.10.2013
Denumire contract: Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BISZOK Attila-Zsolt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BISZOK Attila-Zsolt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadrupentru lucrari de intretinere curentaa drumurilor judetene pe timp de varain perioada 2014- 2016 din judetul Covasna. Cheltuieli diverse si neprevazute: NU este cazulValoarea estimata fara TVA a achizitiei pe intreaga durata a acordului cadru: intre 1.206.138, 00 ? 3.096.244, 50 RON pentru lotul nr. 1 ? Zona Sf.GheorgheValoarea estimata fara TVA a achizitiei pe intreaga durata a acordului cadru: intre 1.397.355, 00 ? 3.971.430, 00 RON pentru lotul nr. 2 ? Zona Tg. SecuiescValoarea estimata fara TVA a achizitiei pe intreaga durata a acordului cadru: intre 1.073.757, 00 ? 3.021.228, 60 RON pentru lotul nr. 3 ? Zona Baraolt.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 677, 250 - 10, 088, 903.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: pentru lotul nr.1:61.000 lei, pentru lotul nr. 2:79.000 lei, pentru lotul nr.3:60.000 lei.Modul de constituire a garantiei: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza Formularul nr. G1; (2)documente eliberate in conditiile legii de catre o societate de asigurari; (3) virament in contul autoritatii contractante nr. RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988 deschis la Trezoreria municipiului Sf. Gheorghe, jud. Covasna; (4) oricare din modalitatile prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei in euro, se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate- de preferat care are drept corespondent o banca din Romania, sau are sucursala in Romania -in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care sunt aplicabile prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma prevazuta de acest articol.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita dupa cum urmeaza: Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si depunerea declaratiei privind eligibilitatea (Formularul nr. G2). In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte sustinute de catre terti, fiecare sustinator are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei.Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr.G3)Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. G4) In cazul in care exista subcontractanti/asociati atunci si acestia vor completa si depune acest formular. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tamas Sandor, Kovacs Odon, Varga Zoltan, Csog Eva, Barcsa Arpad, Orosz Andrea, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Kozma Karolina, Rozalia, Domokos Reka, Biro Donat, Kiraly Sandor, Szasz Jeno, Biszok Attila - Zsolt, Velencei Janos, Marti Imre, Para Zoltan, Incze Gyula, Demeter Pal, Szabo; Agoston, Antal Eniko, Bagossy Csaba. Consilierii judeteni responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;-Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jo;zsef-Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th-Birtan Csaba, To;th Zoltan, Vancza Tibor-Istvan.Completarea si depunerea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. G5)Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. G6)Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor ?in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita si carenu prezinta inlesniri de plata (de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu) vor fi considerate neconforme. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sarezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.De la ofertantii clasati pe primele 5 locuri se vor solicita inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Ofertantii vor completa si depune formularul cu informatiile generale ale operatorului economic (Formularul nr. G8 - informatii privind tel, fax, cifra de afaceri pe anii 2010, 2011, 2012 etc.), Bilantul contabil la 31.12.2012, inregistratde organele competente; copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant a urmatoarelor utilaje si echipamente: -Statie de mixturi asfaltice ? 1 buc.Nota: In cazul in care ofertantul nu prepara ci achizitioneaza mixtura asfaltica, va prezenta un precontract de vanzare ? cumparare, sau angajament de punere la dispozitie.-Masina de taiat asfalt si beton cu disc diamantat ? 1 buc/lot-Freza pentru imbracaminti asfaltice si de beton de 500 mm ? 1 buc/lot-Masina de aplicatamorsaj - 1 buc/lot-Cilindru compactor? 1 buc/lotSe vor atasa: Documente care probeaza /confirmadreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Completarea si depunerea fisei de experienta similara (Formularul nr. G9), Completarea si depunerea declaratiei privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora (Formularul nr. G10), Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrariAutoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant: - a unui responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;
- a unui responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructiipentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini.- a unui inginer/subinginer constructor pentru planificarea, organizarea, coordonarea si supravegherea activitatilor- a unui subinginer/maistru pe fiecare lot la care se depune oferta, pentru organizarea conditiilor de desfasurare a activitatii formatiilor de lucruPentru aceste persoane, ofertantii vor prezenta diplome, CV-uri, documente doveditoare ale calificarilorvalabile la data limita de depunere a ofertelor, contracte de prestari servicii si/sau angajamente de participare daca nu sunt angajatii ofertantului., Completarea si depunerea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul nr. G11) Certificat valabil ISO 9001 sau echivalent, Certificat valabil ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 12:19