Achizitie publica - Intretinerea curenta, reparatii periodice, inclusiv verificare trimestriala a starii tehnice a CFU ce apartin de S.E. Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 338182
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338182/25.10.2012
Denumire contract: Intretinerea curenta, reparatii periodice, inclusiv verificare trimestrialaa stariitehnice aCFU ce apartin de S.E. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 214079973, Fax: +40 213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea curenta, reparatii periodice, inclusiv verificare trimestrialaa stariitehnice aCFU ce apartin de S.E. Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru mentinerea liniei CF curente CET Palasin limitele tolerantelor admise, astfel ca circulatia sa se faca in deplina siguranta cu vitezele si sarcinile pe osie admise si pentru evitarea unor evenimente sau accidente feroviare, este necesar a se efectua lucrari de inlocuire a traverselor de lemn si de beton lipsa sau deteriorat, a materialului metalic de cale, repararea denivelarilor de la joante, ciuruireapietrei sparte si complectarea ei.Conform prevederilor OUG 60/2004 si HG 2299/2004, Norme metodologice de aplicare a prevederilor ordonantei Guvernului nr.60/2004 privind reglementarile referitoare la construirea, intretinerea si exploatarea cailor ferate, este necesar verificarea trimestriala a starii liniilor si instalatiilor de cale ferata din CET Palas.
II.1.6) CPV: 50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 975 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 699, 75 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006-prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Dovada constituirii se prezinta cel tarziu odata cu deschiderea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping. In conformitate cu prevederile art. 2781, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90, lit.(a) si (c) din HG 925/2006, cu modificari si completari.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive dinsumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180);Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta(Formular);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular art. 691). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constantain ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - Doru Oslobeanu, Director Economic - VioletaGeoge, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Director Adj. Reparatii - Vicentiu Bratu, Sef Serviciu L.U.R. ? Dumitru Caratas, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir si Responsabil Contract din cadrul Biroului Achizitii ? Vlad Dorina. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?)care sa dovedeasca o forma de inregistrare; Atestat de la Autoritatea Feroviara Romana (AFER), in conformitate cu prevederile OG.60/2004 si Legii 402/2004, sau orice autorizare echivalenta emisa in tari din UE pentru lucrari de intretinere curenta si reparatii periodice a liniilor de cale ferata si furnizarea produselor/serviciilor feroviare (furnizor feroviar).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 138000 lei ? Formular B2 ? sectiunea III;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular B3 din sectiunea III.Lista cu subcontractanti, a acordurilor de subcontractare, completat si semnat pentru fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (exprimata valoric) din valoarea contractului. Conditia este valabila daca ofertantul intentioneaza sa subcontractezeparti din achizitie., Formular B4 din sectiunea III.Lista de servicii executate in ultimii 3 ani , insotita de cerificari de buna executie pentru cele mai importante servicii. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un documentsau demaxim 3 documente/contracte/procese verbale de receptie, etc., prin care sa se confirme prestarea serviciilor in valoare minima de69000 lei., Formular B5 din sectiunea III.Declaratie privind utilajele/ instalatiile/ echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Formular B6 din sectiunea IIIDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor deconducere. Standarde de asigurarea calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Copiile standardelor de asigurarea calitatii vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii S.E. Constanta, tel. +40 241585300 int. 368, 268, 359 sau fax. +40 241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 13:16