Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINEREA PARTIILOR DE SCHI DIN POIANA BRASOV in perioada 01.12.2013-31.05.2014


Detaliu pentru invitatia numarul 354352
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 354352/03.10.2013
Denumire contract: INTRETINEREA PARTIILOR DE SCHIDIN POIANA BRASOV in perioada 01.12.2013-31.05.2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Brasov, BD. EROILOR NR.8, Brasov, Centrul de Informatii pentru Cetateni, camera 1, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINEREA PARTIILOR DE SCHIDIN POIANA BRASOV in perioada 01.12.2013-31.05.2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea partiilor de schi din POIANA BRASOV, in vederea asigurarii exploatarii in conditii corespunzatoare de siguranta in perioada 01.12.2013-31.05.2014.Lucrarile de intretinere a partiilor de schi din Poiana Brasov se vor face: -premergatoar sezonului de iarna 01.12.2013-10.12.2013.Lucrarile premergatoare sezonului de iarna se vor efectua la: partii, instalatiile de producerea zapezii artificiale inclusiv echipamentele aferente acesteia.-in timpul sezonului de iarna 11.12.2013-15.04.2014;Lucrarile de intretinere in timpulsezonului de iarna se vor efectua la: partii, instalatiile de producerea zapezii artificiale si echipamentele aferente acesteia.-in extrasezon 16.04.2014- 31.05.2014.Se vor efectua urmatoarele tipuri de lucrari: 1.Revizii partii2.Curatat dren3.Reparatii gabioane4.Revizii masini de batut zapada5.Revizia tuturor instalatiilor de produs zapada artificiala, dupa utilizare.
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 165.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 8300 lei, (4150 lei pentru IMM - prin completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare).Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin. (1) si (5) din HG nr.925/2006 ? viramet bancar prin ordin de plata in contul: RO 06 TREZ 13 15 006 XXX 000 170 deschis la Trezoreria Municipiulu Brasov , cod fiscal 4384206 sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera a) din OUG nr.34/2006 actualizata respectiv 4181, 65 lei). Pentru constituirea garantiei de participare data de echivalenta leu/alta valuta, la cursul comunicat de BNR, este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA (5% daca PRESTATORUL face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM).Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.5 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza . Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Mentionam faptulca in masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Mentionam faptulca in masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 8.- DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA- Formular Nr. 7-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular pentru partea de contract pe care o realizeazaPersoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George Scripcaru, Liliana Horga, Lidia Bulgarea, Ramona Mandrea, Valeria Mavrodin, Isabella Marasescu, Claudia Radu, Adina Corsatea, Anna Maria Godri, Mihaela Delia Gal, Bianca Calinschi, Paula Pitis , Xenia Mihaileanu, Daniela Rotbasan, Cristina Dica, Elena Moisa, Zamora Anda Maria. -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , cuprinzand informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Incazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cu orice titlu de cel putin de urmatorulpersonal minim de specialitate : -1 persoana ? sef echipa-4 persoane ? soferi ratracuri-2 persoane ? muncitori pentru verificarea plaselor, indicatoarelor si saltelelor- 3 persoane ? operatori verificari echipamente de produs zapada artificiala (lancii, tunuri)-2 persoane ? operatori statii de pompare-1 persoana mecanic autoSe vor prezenta CV-urile pentru cei 4 soferi ratracuri., -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune de cel putin urmatoarele dotari minime: statii de emisie receptie, 3 snow-mobile, 1 autovehicul 4x4, 1 utilaj terasier, rezervoare /statie de pompa pentrudepozitarea combustibilului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer