Achizitie publica - Intretinerea partiilor de schi din Poiana Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 339633
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339633/19.11.2012
Denumire contract: Intretinerea partiilor de schi din Poiana Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, Centrul de Informatii pentru Cetateni, camera 1, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD. EROILOR NR.8, Brasov, sala de consiliu din cadrul Primariei Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea partiilor de schi din Poiana Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul caietului de sarcini il reprezinta intretinerea partiilor si instalatiilor de producerea zapezii artificiale din POIANA BRASOV, in vederea asigurarii exploatarii in conditii corespunzatoare de siguranta in sezonul de iarna 2012-2013.
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 561, 813.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantiei de participare este de 11.236 lei sau 5618 in cazul IMM-urilor. Modul de const conform art 86 din HG 925/2006 - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, Formular 2, sau virament bancar - contRO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul intrep mici si mijlocii cuantumul gar de particp solicitat mai sus va fi redus la jumatate - se va completa Formular 3. In cazul depunerii de oferte in asociere gar de part trebuie constit in numele asocierii si beneficiaza de reducere la jumatatenumai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categ IMM. In conformitate cu art. 278^1 alin 1 lit b din OUG 34/2006, din gar de part se va retine suma de 4341.81 lei. Garantia de participare se restituie conform dispoz art 88 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului , sau 5% daca ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.Modul de constituire: conform art.90 din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari . Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.5 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.3.Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in lunaanterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.7.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 8..Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Atomei si Razvan Popa-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director executiv adjunct Liliana Horga-Director DJAPL Maria Dicu-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria MavrodinConsilieri Ramona Mandrea, Adina CorsateaConsilieri locali :1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN.11. POPA RAZVAN12 SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14. IONESCU LUCIAN.15. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN16. TARBA MIHAIL P.D.L.17. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN18. KRAILA VASILE.19. MIHAI COSTEL20. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN21. MACEDONSCHI CRISTIAN.22. BRAUN WERNER.23. SIMION MARIA-ANTONELA24. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA25. SZENTE LADISLAU26. TORO TAMAS Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor pentru a fi valabil la data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul ).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal minim de specialitate : -1 persoana ? sef echipa-4 persoane ? soferi ratracuri-2 persoane ? muncitori pentru verificarea plaselor, indicatoarelor si saltelelor-3 persoane ? operatori verificari echipamente de produs zapada artificiala (lancii, tunuri)-2 persoane ? operatori statii de pompare-1 persoana mecanic auto, -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putinurmatoarele dotari minime: statii de emisie receptie, 3 snow-mobile, 1 autovehicul 4x4, utilaj terasier, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelorde conducere, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/echivalent, Standarde de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcarea documentatiei de atribuire direct din SEAP, utilizand programul gratuit ShellSAFE verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 11:47