Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea pe timp de vara a drumurilor judetene din judetul Caras- Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 344572
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Numar invitatie: 344572/29.03.2013
Denumire contract: Intretinerea pe timp de vara a drumurilor judetene din judetul Caras- Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-SeverinCod fiscal: 16739523, Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita, Telefon: 0255/228862, Fax: 0255/228863
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita, Romania, cod postal: 320067, telefon: +40 255/228862, fax: +40 255/228863, persoana de contact: Lucian Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita, RomaniaSala sedinte, et.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrarea domeniului public si privat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea pe timp de vara a drumurilor judetene din judetul Caras- Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: A. Intretinerea curenta a partii carosabile a drumurilor modernizate: 1. Intretinerea imbracamintilor modernizate: - plombari cu mixtura asfaltica- plombari succesive cu criblura si emulsie bituminoasa- inlaturarea denivelarilor si fagaselor (tratarea tasarilor)- tratarea burdusirilorB. Intretinerea comuna a drumurilor modernizate: - aducerea la profil a acostamentelor- completarea cu pamant sau balast a acostamentelor- executarea santurilor din pamant- executarea santurilor din beton- cosirea vegetatiei ierboase- taierea lastarisurilor- corectii arbori- scoaterea cioatelor arborilor doboratiC. Intretinerea curenta a podurilor si podetelor- executie podete cu tuburi din beton Dn 600 mm- executie podete cu tuburi din beton Dn 800 mmD. Intretinerea periodica a mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere- montare indicator de circulatie pe un stalp gata plantat fara indicator- demontare indicator circulatie rutiera- plantare stalp pentru indicator rutier fara pret stalp- deplantare stalp pentru indicator de circulatie rutiera- vopsire stalp pentru indicator de circulatie rutiera- plantare borna km pe soclu metalic in fundatie sapata mecanic- plantare parapet metalic semigreu- deplantare parapet metalic- executie marcaje rutiere longitudinale cu vopsea de marcaj monocomponenta- executie marcaje transversale pentru trecere de pietoni- executie marcaje rutiere transversale cu benzi rezonatoare- executie marcaje rutiere longitudinale cu benzi rezonatoare- marcaje rutiere cu biocomponent in straturi groase- plantare borna km pe soclu din beton cu fundatie sapata mecanicE. Intretinerea curenta a drumurilor pietruite- reprofilare fara adaos de material- intretinere cu pietruire 300 mc balast- intretinere cu pietruire 300 mc pietris concasat- intretinere cu pietruire 300 mc piatra sparta- executarea santurilor din pamantCantitatile de lucrari vor fi estimate pe baza necesitatilor constatate in cadrul reviziilor efectuate pe teren de catre personalul de specialitate si a nivelului fondurilor bugetare aprobate si alocate acestui capitol.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 284, 367 - 19, 352, 367 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 38.000 lei pt Lot 1, 18.000 lei pt Lot 2, 34.000 lei pt Lot 3, 6.500 lei pt Lot 4, 17.000 lei pt Lot 5, 13.000 lei pt Lot 6, si se prez in afara coletului de pt a putea fi verificat inaintea desc of.Per de valabsolicitata pentru gar de participare este de 90 zile de later lim de dep a of.In cazul extinderii perioadei de valab a of, per de valab a gar pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Gar de participare se constituie prin: 1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc de atribuire(2)Gar trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, resp dupa constat culpei pers garantate, in conform cu contr garantat;sau b)neconditionat, resp la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.2.OP(cont nr.RO43TREZ1815006XXX001254, Trez Resita, CIF: 16739523)cu cond confirm acestuia de catre banca emit pana la data deschiderii of;In orice situatie, garantia de particip trebuie sa fie prezent cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea of.Of neinsotite de dovadaconstit garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile conform HG 925/2006, art. 36, alin 1 pct a).Gara de participare se poate constitui si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a of.In cazul IMM-urilor acestea pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, art.16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categorie, cf prevederilor din art. 3, alin.1 - 2, prezentand doc prevazute la art.7.In cf.cu art. 278_1 se vor retine sume contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, calculate cf art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie constituite va fi de5% din valoarea contractului de achizitie publica, exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formularului 31) saub) Retineri succesive din facturile partiale prezentate.In acest caz, conform HG 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul IMM-urilor, acestea pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, art.16, alin 2, numai in conditiile in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categorie, conform prevederilor din art. 3, alin.1 - 2 din legea mentionata, prezentand documentele prevazute la art.7. (Prezentare -Formularul 29, in original)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? se prezinta in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare Formular nr. 3, Sectiunea Formulare si Modele, se prezinta in originalModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz); se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat (inclusiv certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si catre bugetul local).Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular nr. 4; se prezinta in original. Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Director Executiv: Ianas RosetiDirector executiv adjunct: Marinel StioleDirector executiv adjunct: Marius Liviu AndritoiComisia de Evaluare: Presedinte: Marius Liviu Andritoi, Director executiv adjunctMembri: Marinel Stiole, Director executiv adjunctDumitru Bunica, consilier, Laurentia Munteanu, consilierLiana Sandru, consilierOana Treanta, inspectorLucian Ionescu, inspectorSupleanti: Presedinte: Clementina Iucu, consilierMembri: Maria Dragan, consilierCerinta nr.4Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 5; se prezinta in original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 6; se prezinta in original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; Subcontractantilor nu li se va solicita completarea certificatului departicipare cu oferta independenta, in cazul in care exista. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile continute de acesta trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor, se prezinta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC).In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice strainePentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului sa corespunda categoriei de lucrari conform obiectului contractului (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului.- Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 3.500.000 lei pentru lotul 1, 1.500.000 lei pentru lotul 2, 3.000.000 lei pentru lotul 3, 500.000 lei pentru lotul 4, 1.500.000 lei pentru lotul 5, 1.000.000 leipentru lotul 6.- Bilanturi contabile sau alte documente edificatoareSe vor lua in considerare urmatoarele cursuri valutare;2010:1 euro = 4, 2099 lei2011:1 euro = 4, 2379 lei2012:1 euro = 4, 4560 leiIn cazul candidatilor/ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Capacitatea economico- financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului.Pentru anul 2012, daca bilantul contabil nu este depus laadministratia financiara, se ia in considerare balanta deverificare la 31.12.2012 . Pentru firmele mici pana la 220000 leicifra de afaceri se i-a din declaratia 392 a sau b a carui termende depunere a fost 25-01-2013.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, cuprinzand valori, perioade, beneficiari /denumirea lucrarii, dupa caz, insotita de certificari de buna executie care sa índice: beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei, daca lucrarile eu fost duse la bun sfarsit.Experienta similara: suma valorilor lucrarilor executate, de catre operatorii economici ca dovada a experientei similare in ultimii 5 ani trebuie sa fie de: 1.500.000 lei pentru lotul 1, 750.000 lei pentru lotul 2, 1.500.000 lei pentru lotul 3, 250.000 lei pentru lotul 4, 750.000lei pentru lotul 5, 500.000 lei pentru lotul 6..Prin contracte similare se intelege contracte cu obiect similar cu obiectul contractului de achizitie publica care urmeaza a fi incheiat.Ofertantii vor prezenta orice documente considera necesare in vederea justificarii experientei similare.Formular nr. 9 - Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Cerinta nr. 2Ofertantii vor prezenta declaratia si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care pot dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 11).Ofertantii vor face dovada ca dispun, din dotare proprie/ de la terti/ alta forma de punere la dispozitie, pentru urmatoarele utilaje: 1.Lot 1- Zona Oravita minim: - 1 buc. Autogreder- 1 buc. Repartizator -finisor de asfalt;
- 3 buc. Autobasculante;
- 1 buc. Freza de asfalt;
- 1 buc. Cilindru compactor- 1 masina de raspandit emulsie pentru stropiri succesive- 1 buc masina prevazuta cu cositoare mecanica-1 buc. perie mecanicapentru curatirea suprafetei de lucru;
- 1 buc. masina autopropulsata pt.marcaje rutiere longitudinale, cu rezervoare ambarcate pentru vopsea si microbile, cu echipamentul de insotire aferent- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) in benzi rezonatoare, cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere transversale si diverse cu produse in 2 componentiin straturi groase (1, 0- 3, 0 mm);
- 1 buc. echipament autopropulsat pentru uscarea carosabilului si reducerea umiditatii in zonele neinsorite;
- 1 buc. echipament de inlaturare a marcajelor vechi folosind tehnologia cu jet de apa la mare presiune (min. 1500 bar) si recuperarea deseurilor rezultate;
-1buc. echipament pneumatic de raspandire a microbilelor reflectorizante la aplicarea marcajelor diverse cu presiune 1, 0-2, 0 bar;
- 1 buc. autoutilitara sau autocamion cu brat telescopic cu sfredel actionat hidraulic/ electric pt. sapatura mecanica a gropilor in vederea plantarii stalpilor pentru indicatoarele de circulatie rutiera;.- 1 buc. echipament hidraulic pt. baterea stalpilor de sustinere a parapetilor de protectie-1 remorca cu semnalizare dinamica (fig. U41 din SR1848-1:2011 si MT/2002) pentru protectia coloanelor de lucru;
-2 seturi carucioare portsemnalizare(fig. V17, SR 1848-1:2011) a punctelor delucru care se afla in deplasare in timpul zilei-200 conuri de protectie reflectorizante pentru semnalizare lucrari;, 2.Lot 2- Zona Bocsa, minim: - 1 buc. Autogreder- 1 buc. Repartizator -finisor de asfalt;
- 2 buc. Autobasculante;
- 1 buc. Freza de asfalt;
- 1 buc. Cilindru compactor- 1 masina de raspandit emulsie pentru stropiri succesive- 1 buc masina prevazuta cu cositoare mecanica-1 buc. perie mecanicapentru curatirea suprafetei de lucru;
- 1 buc. masina autopropulsata pt.marcaje rutiere longitudinale, cu rezervoare ambarcate pentru vopsea si microbile, cu echipamentul de insotire aferent- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) in benzi rezonatoare, cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere transversale si diverse cu produse in 2 componentiin straturi groase (1, 0- 3, 0 mm);
- 1 buc. echipament autopropulsat pentru uscarea carosabilului si reducerea umiditatii in zonele neinsorite;
-1buc. echipament pneumatic de raspandire a microbilelor reflectorizante la aplicarea marcajelor diverse cu presiune 1, 0-2, 0 bar;
- 1 buc. autoutilitara sau autocamion cu brat telescopic cu sfredel actionat hidraulic/ electric pt. sapatura mecanica a gropilor in vederea plantarii stalpilor pentru indicatoarele de circulatie rutiera;.- 1 buc. echipament hidraulic pt. baterea stalpilor de sustinere a parapetilor de protectie-1 remorca cu semnalizare dinamica (fig. U41 din SR1848-1:2011 si MT/2002) pentru protectia coloanelor de lucru;
-2 seturi carucioare portsemnalizare(fig. V17, SR 1848-1:2011) a punctelor delucru care se afla in deplasare in timpul zilei-100 conuri de protectie reflectorizante pentru semnalizare lucrari;, 3.Lot 3- Zona Resita, minim: - 1 buc. Autogreder- 1 buc. Repartizator -finisor de asfalt;
- 3 buc. Autobasculante;
- 1 buc. Freza de asfalt;
- 1 buc. Cilindru compactor- 1 masina de raspandit emulsie pentru stropiri succesive- 1 buc masina prevazuta cu cositoare mecanica-1 buc. perie mecanicapentru curatirea suprafetei de lucru;
- 1 buc. masina autopropulsata pt.marcaje rutiere longitudinale, cu rezervoare ambarcate pentru vopsea si microbile, cu echipamentul de insotire aferent- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) in benzi rezonatoare, cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere transversale si diverse cu produse in 2 componentiin straturi groase (1, 0- 3, 0 mm);
- 1 buc. echipament autopropulsat pentru uscarea carosabilului si reducerea umiditatii in zonele neinsorite;
- 1 buc. echipament de inlaturare a marcajelor vechi folosind tehnologia cu jet de apa la mare presiune (min. 1500 bar) si recuperarea deseurilor rezultate;
-1buc. echipament pneumatic de raspandire a microbilelor reflectorizante la aplicarea marcajelor diverse cu presiune 1, 0-2, 0 bar;
- 1 buc. autoutilitara sau autocamion cu brat telescopic cu sfredel actionat hidraulic/ electric pt. sapatura mecanica a gropilor in vederea plantarii stalpilor pentru indicatoarele de circulatie rutiera;.- 1 buc. echipament hidraulic pt. baterea stalpilor de sustinere a parapetilor de protectie-1 remorca cu semnalizare dinamica (fig. U41 din SR1848-1:2011 si MT/2002) pentru protectia coloanelor de lucru;
-2 seturi carucioare portsemnalizare(fig. V17, SR 1848-1:2011) a punctelor delucru care se afla in deplasare in timpul zilei-200 conuri de protectie reflectorizante pentru semnalizare lucrari;, 4.Lot 4- Zona Valea Almajului, minim: - 1 buc. Autogreder- 1 buc. Repartizator -finisor de asfalt;
- 2 buc. Autobasculante;
- 1 buc. Freza de asfalt;
- 1 buc. Cilindru compactor- 1 masina de raspandit emulsie pentru stropiri succesive- 1 buc masina prevazuta cu cositoare mecanica-1 buc. perie mecanicapentru curatirea suprafetei de lucru;
- 1 buc. masina autopropulsata pt.marcaje rutiere longitudinale, cu rezervoare ambarcate pentru vopsea si microbile, cu echipamentul de insotire aferent- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) in benzi rezonatoare, cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. echipament autopropulsat pentru uscarea carosabilului si reducerea umiditatii in zonele neinsorite;
- 1 buc. autoutilitara sau autocamion cu brat telescopic cu sfredel actionat hidraulic/ electric pt. sapatura mecanica a gropilor in vederea plantarii stalpilor pentru indicatoarele de circulatie rutiera;.- 1 buc. echipament hidraulic pt. baterea stalpilor de sustinere a parapetilor de protectie-1 remorca cu semnalizare dinamica (fig. U41 din SR1848-1:2011 si MT/2002) pentru protectia coloanelor de lucru;
-2 seturi carucioare portsemnalizare(fig. V17, SR 1848-1:2011) a punctelor delucru care se afla in deplasare in timpul zilei-50 conuri de protectie reflectorizante pentru semnalizare lucrari;, 5.Lot 5- Zona Caransebes, minim: - 1 buc. Autogreder- 1 buc. Repartizator -finisor de asfalt;
- 3 buc. Autobasculante;
- 1 buc. Freza de asfalt;
- 1 buc. Cilindru compactor- 1 masina de raspandit emulsie pentru stropiri succesive- 1 buc masina prevazuta cu cositoare mecanica-1 buc. perie mecanicapentru curatirea suprafetei de lucru;
- 1 buc. masina autopropulsata pt.marcaje rutiere longitudinale, cu rezervoare ambarcate pentru vopsea si microbile, cu echipamentul de insotire aferent- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) in benzi rezonatoare, cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere transversale si diverse cu produse in 2 componentiin straturi groase (1, 0- 3, 0 mm);
- 1 buc. echipament autopropulsat pentru uscarea carosabilului si reducerea umiditatii in zonele neinsorite;
- 1 buc. echipament de inlaturare a marcajelor vechi folosind tehnologia cu jet de apa la mare presiune (min. 1500 bar) si recuperarea deseurilor rezultate;
-1buc. echipament pneumatic de raspandire a microbilelor reflectorizante la aplicarea marcajelor diverse cu presiune 1, 0-2, 0 bar;
- 1 buc. autoutilitara sau autocamion cu brat telescopic cu sfredel actionat hidraulic/ electric pt. sapatura mecanica a gropilor in vederea plantarii stalpilor pentru indicatoarele de circulatie rutiera;.- 1 buc. echipament hidraulic pt. baterea stalpilor de sustinere a parapetilor de protectie-1 remorca cu semnalizare dinamica (fig. U41 din SR1848-1:2011 si MT/2002) pentru protectia coloanelor de lucru;
-2 seturi carucioare portsemnalizare(fig. V17, SR 1848-1:2011) a punctelor delucru care se afla in deplasare in timpul zilei-200 conuri de protectie reflectorizante pentru semnalizare lucrari;, 6.Lot 6- Zona Baile Herculane, minim: - 1 buc. Repartizator -finisor de asfalt;
- 2 buc. Autobasculante;
- 1 buc. Freza de asfalt;
- 1 buc. Cilindru compactor- 1 masina de raspandit emulsie pentru stropiri succesive- 1 buc masina prevazuta cu cositoare mecanica-1 buc. perie mecanicapentru curatirea suprafetei de lucru;
- 1 buc. masina autopropulsata pt.marcaje rutiere longitudinale, cu rezervoare ambarcate pentru vopsea si microbile, cu echipamentul de insotire aferent- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere longitudinale cu produse in 2 componenti (lichid- lichid) in benzi rezonatoare, cu rezervoare ambarcate pt. vopsea si microbile;
- 1 buc. masina autopropulsata pentru executarea marcajelor rutiere transversale si diverse cu produse in 2 componentiin straturi groase (1, 0- 3, 0 mm);
- 1 buc. echipament autopropulsat pentru uscarea carosabilului si reducerea umiditatii in zonele neinsorite;
-1buc. echipament pneumatic de raspandire a microbilelor reflectorizante la aplicarea marcajelor diverse cu presiune 1, 0-2, 0 bar;
- 1 buc. autoutilitara sau autocamion cu brat telescopic cu sfredel actionat hidraulic/ electric pt. sapatura mecanica a gropilor in vederea plantarii stalpilor pentru indicatoarele de circulatie rutiera;.- 1 buc. echipament hidraulic pt. baterea stalpilor de sustinere a parapetilor de protectie-1 remorca cu semnalizare dinamica (fig. U41 din SR1848-1:2011 si MT/2002) pentru protectia coloanelor de lucru;
-2 seturi carucioare portsemnalizare(fig. V17, SR 1848-1:2011) a punctelor delucru care se afla in deplasare in timpul zilei-100 conuri de protectie reflectorizante pentru semnalizare lucrari;, Cerinta nr.3Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate ca fiind minim necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de conducere, de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Se va prezenta: Formular nr. 12? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; se va prezenta in original.Formular nr. 14? Personal ce va fi angajat in contract; se va prezenta in original.Formular nr. 15 ? Angajamentul ofertantului privind resursele umane; se va prezenta in original.Pentru fiecare din specialistii mentionati (cu exceptia muncitorilor) se va prezenta Formular nr. 16? Curriculum Vitae, completat pentru fiecare persoana in parte; se prezinta in original, semnat si datat.Copii diplome studii, atestate, adeverinte, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere ofertelor.Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.).Formular nr. 18 - Declaratie de disponibilitate ; pentru fiecare din specialistii mentionati in formular nr. 14 ; se prezinta in originalCerinte minime: 1)Asigurarea de personal de specialitate: - Responsabil cu controlul tehnicde calitate (CQ) - 1 persoana; absolvent studii superioare; prezentare decizie numire in cadrul firmei a responsabilului cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) cu valabilitate la data limita de depunere ofertelorprezentare CV actualizat, datat si semnat; prezentare alte diplome/atestate (daca exista).- Sef santier ? 1 persoana;studiisuperioare; inginer specializarea constructii , cu experienta profesionala in constructii de drumuri si poduri, prezentare CV actualizat, datat si semnat.Pentru fiecare din specialisti se va prezenta o declaratie privind disponibilitatea.Important: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie.Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Prezentare: Angajament sustinere tehnica (Formularul nr. 10); se prezinta in originalCompletare Formular nr. 38 Declaratie tert sustinator tehnic privind efectivul mediu anual al perosnalului angajat si al cadrelor de conducere, se prezinta in originalDeclaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006), Declaratie privind neincadrarea in in prevederile art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Se va prezenta: - Formular nr. 22? Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora cu anexa acesteia; se prezinta in original- Formular nr. 23-Acord de subcontractare; se prezinta inoriginal.- Formular nr. 4-Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- in originalIn cazul in care acordurilede subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copii dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Nota: a.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Prezentare : Formularul nr. 24 - Declaratie privind partea/partilor dincontract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; se prezinta in original;Formular nr. 25- Acordul de asociere; se prezinta inoriginal, din care sa rezulte liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procentual din contract).Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat. Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de lucrari de constructii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalente.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Certificatele solicitate se depun individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de lucrari de constructii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalente.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiCertificatele solicitate se depun individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer