Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea periodica, pregatirea pentru iarna si repunerea in functiune primavara a fantanilor arteziene, grupate in doua pachete distincte: PACHET 1 ? 9 fantani arteziene; PACHET 2- 14 fantani arteziene


Detaliu pentru invitatia numarul 346216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Numar invitatie: 346216/30.04.2013
Denumire contract: Intretinerea periodica, pregatirea pentru iarna si repunerea in functiune primavara a fantanilor arteziene, grupate in doua pachete distincte: PACHET 1 ? 9 fantani arteziene; PACHET 2- 14 fantani arteziene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212527789, Fax: +40 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 2527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea periodica, pregatirea pentru iarna si repunerea in functiune primavara a fantanilor arteziene, grupate in doua pachete distincte: PACHET 1 ? 9 fantani arteziene; PACHET 2- 14 fantani arteziene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea periodica, pregatirea pentru iarna si repunerea in functiune primavara a fantanilor arteziene (Conform specificatiilor din caietul de sarcini).Valoarea supusa procedurii, valoare la care se vor raporta ofertele(valoare estimata pana la 31.12.2013), este de 216.020, 64 lei.Valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari de servicii) este de 248.097, 41 lei.Optiuni: 4 luni 2014 max 32.076, 77 lei Lot 1-16.047, 35 lei, Lot 2-16.029, 42 lei, cf.art.6, (3)HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 020.64 - 248, 097.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta la depunerea ofertei - in afara plicului continand documentele de calificare, oferta tehnica si financiara - anexata Scrisorii de inaintare. Cuantum: Lot 1 ? 2.150 RON;Lot 2 ? 2.100 RON;Garantia de participare se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul ADP SECTOR 2, C.U.I. 4266260, in urmatorul cont RO53TREZ7025006XXX000200, deschis la Trezoreria Sector 2, (Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor); SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari (Model nr. 1).Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, si va retine contestatorului suma de: Lot 1 - 1.082, 79 lei; Lot 2 ? 1.077, 41 lei.I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se vor prezenta anexat garantiei de participare, dovezile privind calitatea de I.M.M. - Formular nr. 11. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Garantia de participare se va prezenta separat intr-un plic separat, marcat cu numele ofertantului si cu mentiunea: ?Intretinerea periodica, pregatirea pentru iarna si............: PACHET 1 ? 9 fantani arteziene; PACHET 2- 14 fantani arteziene? Lot ?..?.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractelor de servicii, fara TVA.Modul de constituire: Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - prezentarea declaratiei privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinta nr. 2 ? se vor prezenta: -Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).Nota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane si valabile la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 3 - prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 - Formular nr. 2.Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile mentionate la art. 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4 - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - se va completa Formularul nr. 3.Cerinta nr. 6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale catre Bugetul Local eliberatde Primarii- Directia taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru).Se pot prezenta in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 8 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului - Formularul nr. 4;Mentiune: Persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Lemnaru Cristian - Director General ADP Sector 2, Cioaba Alexandru ? Director General Adjunct, Buturca Mihai ? Director Economic, Negru Daniela ? Director Tehnic, Francu Mircea ? Director Productie, Lica Raducanu Elena ? Sef Serviciu Achizitii Publice si Concesiuni, Piftor Daniel ? Sef Serviciu Evidenta si Exploatare patrimoniu, Paraschiv Paraschiva - Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni, Prepelita Daniela - Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni, Ion Mirela- Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale.Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conformata, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului, este in concordanta cu prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare serviciilor ce constitue obiectul achizitiei publice, informa?iile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2 - Bilant contabil pentru anul 2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei. Prezentarea a cel putin: un certificat/documentde natura si complexitate similara incheiat in ultimii 3 emis sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare., Cerinta nr. 2 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr. 3 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta nr. 4 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul) din care sa reiasa datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specializarea acestora precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea prestata de catre subcontractant., Cerinta nr. 5 - Informatii privind asociatii (daca va fi cazul). Cerinta nr. 1 - Certificat care sa ateste faptul ca operatorul / operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii, conform ISO 9001:2008 in domeniul serviciilor ce fac obiectul achizitiei sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Certificat care sa ateste faptul ca operatorul / operatorii economici respecta standardele de management de mediu, conform ISO 14001:2005 in domeniul serviciilor ce fac obiectul achizitiei sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer