Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINEREA PRIN PLOMBARE A DRUMURILOR JUDETENE ASFALTATE


Detaliu pentru invitatia numarul 324230
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL GALATI
Numar invitatie: 324230/17.04.2012
Denumire contract: INTRETINEREA PRIN PLOMBARE A DRUMURILOR JUDETENE ASFALTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GALATICod fiscal: 3127476, Adresa: StradaEroilor 7, Galati, Telefon: 0236468060, Fax: 0236468060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: StradaEroilor 7, Galati, Romania, cod postal: 800119, telefon: +40 236468060, fax: +40 236468060, persoana de contact: PAULA ELENA SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetului Galati, str. Domneasca nr. 56 bloc Cristal et. 1, Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINEREA PRIN PLOMBARE A DRUMURILOR JUDETENE ASFALTATE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea prin plombare a drumurilor judetene asfaltate conform specificatiilor tehnice prevazute in proiectul Tehnic
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 048, 436 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.500 lei - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit. b) din H.G. nr. 925/2006. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de Formular 10, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul: RO25TREZ3065006XXX000230 deschis la Trezoreria Galati, cod fiscal: 3127476. In aceasta situatie, suma aferenta garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentul deschiderii ofertelor. - Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. - Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Investitii, licitatii si urmariri contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.In cazul IMM cuant.GP este red.cu 50% si prez.oblig.decl.pe propria raspund.privind incadr.ca IMM
Garantie de buna executie
Cuant.GBE-5%.Modul de constituire: GBE se constit. printr-un instr.de garantare emis de o soc. Banc./soc.de asig, in termen de 7zile de la semn.contr; retineri succesive din sume datorate pt. fact.partiale;
-contr.-ul are oblig.de a desch.un cont la dispoz.AC, la Trez. in conf. cu HG 1045/2011 si depune o suma initiala de min.0, 5% din pretul contr., dupa semn.contr.Pe parcursul derularii contr, AC urmeaza sa alim.contul prin ret.succesive din fact.Modul de restit.a garan: AC.are oblig.de a elibera/restitui GBE.astfel: 70% din val.garan, in 14zile de la data inch.p-v receptie la term.lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.;restul de 30%din val.GBE, la exp.per.de garan.a lucr.exec., pe baza pv recep.finala.In cazul IMM cuant.GBE este red.cu 50% si prez.oblig.decl.pe propria raspund.privind incadr.ca IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Completare Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 12B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - formulare tipemise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart.69.1*)din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Consiliul Judetului Galati-Chebac Eugen, Directia Economie si Finante-Mihalcea Lucean, Directia Tehnica - Simion Paula, Tudorache Petre, Serviciul contencios si probleme juridice Simona Bejan, Control Financiar Preventiv- Carmen Chirnoaga, (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie) Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in copie conform cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniCifra de afaceri globala va fi egala sau mai mare decat: 2.090.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada finalizarii in ultimii 5 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de lucrari) unui contract de lucrari similare a carui valoare sa fie minim de 1.045.000 lei fara TVA pentru executantul de lucrari, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la dotari tehniceOfertantul trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare tehnica (proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie): - freza rutiera- cilindru compactorautopropulsat- statie de producere mixturi asfaltice cu fibre tip MASF si autorizatie de mediu a statiei, pentru locatia unde este amplasata, prezentate in copie legalizatalaborator de gradul II pentru asfalt, Cerinta nr.4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat al ofertantului/contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, -responsabil cu controlul calitatii -angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul/ cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, Cerinta nr.5: Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.6Informatii privind asociatii Cerinta nr.1Standarde de asigurarea calitatiiISO 9001/2008 sau echivalent., Cerinta nr.2Standarde de protectia mediuluiISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer