Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea, repararea strazilor si trotuarelor din mixturi asfaltice in mun. Odorheiu Secuiesc


Detaliu pentru invitatia numarul 326977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Numar invitatie: 326977/16.05.2012
Denumire contract: Intretinerea, repararea strazilor si trotuarelor din mixturi asfaltice in mun. Odorheiu Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: +40 266218384, Fax: +40 266218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea, repararea strazilor si trotuarelor din mixturi asfaltice in mun. Odorheiu Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea, repararea strazilor si trotuarelor din mixturi asfaltice in mun. Odorheiu Secuiesc
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
48.000 RON, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului (redusa cu 50% pe baza declaratiei privind calitatea de I.M.M.), conform prevederilor Legii nr.346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se exprima procentual si reprezinta 10% (5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006. Contului de garantii deschis de contractant i se aplica toate prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" cunumele , semnatura , stampila , data , 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" cu numele, semnatura , stampila , data, 3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" cu numele, semnatura, stampila si data. Declaratia se va prezenta si de subcontractant cat si de tertul sustinator ( dupa caz).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- BUNTA LEVENTE, Director executiv tehnic- Tikosi Laszlo;. Persoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Sef birou BMSCUP ?Bako; Katalin, Ref. Bartha Simon Zita Membrii comisiei de evaluare : Tikosi Laszlo;, Ülkei Zoltan, Bako; Katalin, Csiszar Odette, Toaso; Imre. Membrii supleanti: Bartha Simon Zita, Puskas Katalin.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"Conform cu originalul" cu numele, semnatura , stampila, data .5) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.6) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directiade specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" cu numele, semnatura, stampila, data. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de interese: Atentie! Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa desfasoare activitati economice de natura celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (in obiectul de activitate principal si/sau secundar). - din care sa rezulte ca firma este autorizata sa execute lucrari de drumuri conform CAEN 4211. Cerinta minima obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, datele de identificare ale reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Atentie! Anterior transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul 1 prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru confruntarea cu documentul depus in oferta. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorii economici din afara Romaniei vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata/autentificata.Pentru persoane juridice/fizice straine prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, minim 4.800.000 lei, (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare) Echivalentul in euro al valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1-Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei., 2-Exper similara ? se solicita cel putin un contract similar in domeniul lucrarilor de drumuri, in valoare de 2.400.000 lei fara TVA., 3- O decl referitor la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispuneoperatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari ., 4. Ofertantul sa detina minim urmatoarele utilaje: 2 buc repartizor -finisor, 4 buc cilindru compactor, 5 buc autobasculante de capacitate min. 22 to, 2 buc. freze ptr. decapare asfalt, 1 buc. instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase, 1 buc raspanditoare de emulsie, 1 buc. desprafuitor, 1 buc. autogreder, 1 buc. statie de asfaltare de capacitate, 8. Un (1) responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrare Cerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic - Experienta profesionala generala in domeniul constructiilor de drumuri - Experienta profesionala specifica in calitate de responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrare in lucrari de constructii drumuri, pentru cel putin un contract de executie lucrari, 9. Un (1) responsabil RTE pe domeniul constructii de drumuri, Cerinte: - Studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri- Atestat profesional emis de MDRT, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., 10. Un (1) responsabil calitate CQ in domeniul constructii de drumuri, Cerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic - Dovada/decizie interna pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul constructii de drumuri - Experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil cu controlul tehnic de calitate in lucrari de constructii de drumuri pentru cel putin olucrare., ,11. Un (1) coordonator in materie de securitate si sanatate in munca Cerinte: - Studii superioare - Atestare profesionala pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare - Experienta profesionala specifica in calitate de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, pentru cel putin o lucrare., 12? Sustinere din partea unui tert ( daca este cazul )In cazul in care ofert/candid isi demonstreaza capacitatea tehnica si prof. invocand si sust. acord, in conformi cu prev alin. (1), de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sust. de care benef, de regula, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz candid/ofert resursele tehnice si profes invocate. Persoana care asig sust tehn si profes nu trebuie sa se afle in sit care determinaexcluderea din proc de atrib, conf preved art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Pentru a-si demonstr sit pers. persoana care asig susti trebuie sa prez: Decl.pe propr raspundere privind eligibil, Decl.privind neincadr in prev. Art.181 lit. a), c^1) si d)., 13. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul ), 14.- Decl priv efectiv mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 9001 sau echivalent., ,Standarde de protectia mediului - implementarea si mentinerea unui sistem de mediu pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda conform urmatoarei formule de calcul: Pn = (V min / Vn)*70 unde Pn = punctajul ofertantului ?n? Vn = valoarea de participare a ofertantului ?n? Vmin = valoarea minima ofertata
Termenul de garantie a lucrarilor
20
Descriere: se acorda astfel: 1. Pentru o perioada de garantie de 24 de luni (minimul solicitat prin documentatia de atribuire) se acorda 2 puncte. 2. Pentru fiecare luna peste 24 luni, in plus pana la 60 luni, se acorda 0, 5 puncte. 3. Pentru o perioada de garantie de 60 de luni se acorda punctajul maxim pentru acest sub-factor de evaluare a propunerii tehnice, de 20 puncte. Atentie! Ofertantii au obligatia sa prevada in propunerea lor tehnica o perioada de garantie de minim 24 de luni. Ofertele care prezinta un termen de garantie mai mic decat cel minim acceptat (24 luni) vor fi declarate neconforme.Ofertele care prezinta un termen de garantie mai mare de 60 de luni, nu vor fi punctate suplimentar fata de punctajul maxim acordat (de 20 p)
Termenul de executie
10
Descriere: a) pt. cel mai scaz.termen de ex. se acorda pct. max aloc fact. de ev., resp. 10 p; b) pt. alt ter de ex. decat cel prev. la lit a) pct. se acorda conf. urm. form de calc.: Pn = (T min / Tn)*10 unde: Pn = pct. of. ?n?;Tn = term. de ex.al of. ?n?; Tmin = ter. min de ex. of.In ved. punct. fact. de ev. ment, of. vor preciza expres term. de exec.al lucr care form ob contr, exp in zile cal., calc. de la data primirii ord de inc. Of.vor avea in v. faptul ca ter. max admis pt exec lucr e de 8 luni. Term min admis pt exec lucr este de 60 zile cal.Of care prez. un term.de ex. mai mare decat ter. max ad(8 luni) vor fi decl neconf.Of. care prez un ter.de ex mai mic decat cel min acceptat (60 zile), nu vor fi pct.supl. In c. acestor of, term de ex propus se va cons ca e de 60 zile.Se accepta si alta dur de ex (peste 60 z)in fct de posib ofert. Dur. de ex va fi sust. cu un graf. Lipsa gr.ex. atrage d. sine nepunct. acestui fact.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 07:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer