Achizitie publica - INTRETINEREA, REVIZIE CURENTA SI REVIZIE GENERALA A ASCENSOARELOR DE PERSOANE DIN SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Detaliu pentru invitatia numarul 339694
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339694/20.11.2012
Denumire contract: INTRETINEREA, REVIZIE CURENTA SI REVIZIE GENERALA A ASCENSOARELOR DE PERSOANE DIN SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Basarabilor nr. 82-82, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Serviciul Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Basarabilor nr. 82-82, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINEREA, REVIZIE CURENTA SI REVIZIE GENERALA A ASCENSOARELOR DE PERSOANE DIN SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere a ascensoarelor din dotarea SH Curtea de Arges.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.320, 00 LeiNOTA: Ofertantiicare fac parte din categoriaI.M.M. ?urilor, pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004, vor depunere pana la data sedintei de deschidere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. In cadrul Anexei se va declara anul de referinta pentru care s-a folosit indicatorii de incadrare in categoria IMM-urilor.2)Forme de constituire acceptate: conform art. 86 din H.G. nr.925/2006-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul stabilitsau-depunere la casierie autoritatii contractante a unei file de CEC sau OP in contul IBAN RO78 RNCB 0024 0100 6726 0001, deschis la BCR Curtea de Argessau a unei sume in numerar.3) Valabilitatea garantiei: 60 de zileGarantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: -in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita;Cuantumul ce se retine din garantia de participare contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC este 2.160, 00 Lei, calculata conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006(A). Lit. a)ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Data echivalentei Lei/ Euro este cursul comunicat de BNR din prima zi lucratoare a saptaminii de dinaintea deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contr, fara TVA.Se constitui conf. art. 90 din HGR nr. 925/2006(A)modificata de HGR 1015/2011- prin instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de asigurari, care devine Anexa la contract. Art. 86 alin. (2) ?(4) din HGR nr. 925/2006(A)se aplica in mod coresp.-prin retineri succesive din facturile partiale. Contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Aut. contr. alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite.Perioada de valabilitate - pina la finalizarea contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(A) Completare in original Anexa nr. 10 din Sectiunea ?FORMULARE SI MODELE?) la care se vor anexa: Certificat Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificat de atestare fiscala a taxelor si impozitelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: In cazul in care oferta este depusa in asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care oferta are sustinere financiara, persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator), vor prezenta documentul susmentionat.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006?prezentare completat, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , conform Formular A din Sectiunea Formulare.ATENTIE!Incadrarea Ofertantului / Ofertantului asociat / Subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.NOTA: Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Director S.H. Curtea de Arges ? Constantin Ivan, Director Adj.Exploatare ? Florin Octavian OPREA, Director Adj. Economic ? Rozalia DRAGHICI, Director Adj. Tehnic: Aurel Jianu.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010.Se va prezenta completat, in original, Anexa la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 din Sectiunea FormulareAtentie!Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. ? Prezentare Certificat Constatator, emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originaluldin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Cerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.?In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii evaluarii ofertelor a depus certificatul constatator in copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acestui ofertant depunerea certificatului in original sau copie legalizata inainte de stabilirea castigatoruluiCerinta nr. 2Autorizatie ISCIR emisa conformprescriptiilor tehnice ISCIR in vigoare R2/2010, valabila la data de depunere a ofertelorSe va prezenta dovada autorizariiISCIR-INSPECT , conform pt R6/2002 in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, copielizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau copie legalizata, NotaIn cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul daca este cazul- detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care se solicita autorizarea.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii evaluarii ofertelor a depus autorizatia in copie, autoritatea contractanta va solicita acestui ofertant depunerea autorizatiei in copie legalizata inainte de stabilirea castigatorului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara constand in prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani - cel putin un contract sau un numar maxim de trei contracte a caror valoare cumulata sa fie in cuantum de minim 216.000 lei, fara TVA.Ofertantii vor prezenta o declaratie privind lista principalelor prestaride serviciiin ultimii 3 ani?, conform Anexei nr. 15 din capitolul Formulare, Cerinta nr. 2Informatii referitoare la asigurarea cu personal de specialitate precum si persoanele responsabile direct pentru indeplinirea contractului1.Ofertantii vor completa si prezenta in original ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani? conform Anexei nr. 14, ,Cerinta nr. 3Informatii referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii1. Ofertantii vor completa si prezenta in original ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? conform Anexei nr. 13 pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze se solicita completarea Anexei nr. 18 ?Model declaratiesubcontractantii?, specializarile acestora si informatii privind partea din contract care face obiectul subcontractarii., Cerinta nr. 5(daca este cazul)Informatii privind asocierea Certificarea implementarii standardului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata la prezenta invitatie de participare; Se poate lua si de la SH C. de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, C.de Arges.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 08:45