Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea sectoarelor pietruite pe DJ 121 A intre km 5+500 ? km 14+000 si km 31+550-km 31+650.


Detaliu pentru invitatia numarul 151068
Autoritate contractanta
DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DRUMURILOR JUDETENE
Cod de identificare fiscala: 23008062
Adresa: P-ta Libertatii nr.4, Sfantu Gheorghe
Telefon: 0367411441
Fax: 0367411441
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intretinerea sectoarelor pietruite pe DJ 121 Aintre km 5+500 ? km 14+000 si km 31+550-km 31+650.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Intretinerea sectoarelor de drum pietruite pe DJ 121 Aintre km 5+500 ? km 14+000 si km 31+550-km 31+650.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.06.2008 15:33
Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2008 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Covasna, camera 220, P-ta Libertatii, Nr. 4, 520008, mun. Sf. Gheorghe
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Covasna, P-ta Libertatii, Nr. 4, 520008, mun. Sf. Gheorghe
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarii in Art. 181, calitatea de participant la procedura.Certificate: de inregistrare, constatator, de atestare fiscala cu plata impozitelor la bugetul de stat si local, scrisoare de bonitate bancara, ultimul bilant contabil. Declaratie cu principalele lucrari pe ultimii 5 ani, referitor la utilaje-istalatii si echipamente tehnice, experienta similara, referitor la calificarea personalului responsabil cu executia lucrarilor, subcontractanti, sistemul de calitate
Prin solicitare scrisa si plata contravalorii documentatiei de 50(RON), numai prin virament bancarTel. 0267-314232Fax. 0267-310060Persoana de contact: ing. Incze Gyula
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer