Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea si rep instalatiilor portabile de cantarire tip SAW 10 CIl aflate in dotarea EMCATR


Detaliu pentru invitatia numarul 262823
Autoritate contractanta
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intretinerea si rep instalatiilor portabile de cantarire tip SAW 10 CIl aflate in dotarea EMCATR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intretinerea si repararea instalatiilor portabile de cantarire tip SAW 10 CIl aflate in dotarea E.M.C.A.T.R. din cadrul D.R.D.P. Timisoara
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 10.08.2010 09:54
Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2010 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: STR CORIOLAN BARAN, NR 18, TMISOARA
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR CORIOLAN BARAN NR 18, TIMISOARA, SALA DE SEDINTE DIN CADRUL DRDP TIMISOARA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 85, 741.93 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl de eligib, decl de neîncadrare în preved art. 181 din OUG 34/2006, certif privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat si cele locale si a contributiei pt asig soc de stat, certificat constatator emis de ORC, certificat de înregistrare fiscala.Bilantul contabil din anul2009, fisa de info generale, fisa de info privind experienta similara.Dovada încheierii si finalizarii în ultimii 3 ani a unui contr de serv similar cu cel supus achiz.Plafon contr de serv similar-cel putin egal cu25.722, 57lei, excl TVA, echiv a 6.057, 07euro, excl TVA calculat la cursul BNR de 4, 2467 lei/euro din data de 06.08.2010.Rec din partea benef.Decl cu dotarile specifice-form B5.Decl privind nr mediu, în ultimii 3 ani, al pers angajat, asig cu pers de specialitate, pers responsabile de îndeplinirea contractului, pt care se vor prezenta CV-uri-Form B6.Lista prestari serv în ultimii 3 ani-Form B7, copie dupa certif SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000).Garant de particip de1.700 lei
Doc. se obtine prin accesarea directa a fisierului electronic disponibil în SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer