Achizitie publica - INTRETINEREA SI REPARAREA INSTALATIILOR SI ECHIPAMENTELOR CE DESERVESC CLADIRILE SI EXPOZITIILE Muzeului National Brukenthal
Detaliu pentru invitatia numarul 332961
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332961/02.08.2012
Denumire contract: INTRETINEREA SI REPARAREA INSTALATIILOR SI ECHIPAMENTELOR CE DESERVESC CLADIRILE SI EXPOZITIILE Muzeului National Brukenthal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National BRUKENTHALCod fiscal: 3098079, Adresa: Piata Mare nr.4-5, Sibiu, Telefon: 0269217691, Fax: 0269211545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune electronic in SEAP prin www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINEREA SI REPARAREA INSTALATIILOR SI ECHIPAMENTELOR CE DESERVESC CLADIRILE SI EXPOZITIILE Muzeului National Brukenthal
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -prestarea se efectueaza atat prin inspectii periodice a instalatiilor , echipamentelor si cladirilor desemnate conform caietului de sarcini, cat si prin interventii directe, operationale, asistate de reprezentantii desemnati ai autoritatii contractante si/sau muzeografii sectiei unde se deruleaza prestarea.
II.1.6) CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 462 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2700 lei=2100(lot1)+600(lot2).Perioada de valabilitate a garantiei=perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de particip se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta.Modalitate de constituire: I.instrument de garantare irevocabil(ORIGINAL), cu stipularea ne/conditionarii platii, cf.art. 86 al(3) din HG 925/2005, actualizata.II.OP in cont RO08TREZ 5765005XXX004798 III.numerar la caseria autoritatii.Retinere conf. prevederilor art.278^1 OUG nr.34/2006 .
Garantie de buna executie
G.B.E.este: 6% din valoarea contractului, exclusiv TVA.G.B.E. se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexa la contr. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a benef., pe baza decl. autoritatii contractante cu privire la culpa operatorului economic b)prin depunere la caserie sau c) retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia aut. contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract elibereaza/restituie G.B.E in cel mult 3 zile de la data receptiei finala si/sau de la plata facturii finale emisa la incheiereacontract, in temeiul unei notificari exprese a ofertantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea- neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/20062)Declaratie privind calitatea de participant la procedura3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sabin Adrian LUCA, Cheran Dumitru, Radulescu Mariana, Ciobanu Rodica, Dumitrescu Ion, Sonoc Alexandru, Cretu Daniela, Gheorghe Ban.5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (180)6)Certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data deschiderii ofertei, eliberat de DGFP .7)Certificate constatatoare de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si cele locale, (formulare-tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara: AdministratiaFinantelor publice si directia fiscala locala a Primariei) care confirma ca nu se afla in situatia neindeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1)Certificat de inregistrare sau certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, doar pentru cazul in care obiectul principal de activitate nu corespunde cu obiectul contractului si care exprima obiectul de activitate(cu codul CAEN) in stricta conformitate cu obiectul contractului (dupa caz).2) Pentru ofertantii lotului 1 se solicita obligatiile legale de Atestare in instalatii electrice de joasa tensiune(verificare+executie) conform Ord 24/2007 si 51/2001-privind Regulamentul=instalatii electrice din sistemul electroenergetic.Operatorii economici nerezidenti (straini): Traduceri autorizate dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul si autorizatiile conforme. Document care sa ateste deschiderea unui cont bancar operational in lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.Nota: ofertantului clasat pe primul loc va transmite la solicitarea autoritatii contractante, inaintea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a tuturor documentelor emise de terti, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale , cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(pentru echivalenta se va tine cont de cursulmediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere mentionand personalul responsabil cu indeplinirea contractului, Ofertantullotului 1 va prezenta si autorizariile personalului conform Ord 24/2007 si 51/2001-privind Regulamentul=instalatii electrice din sistemul electroenergetic, Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile dincontract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere si acordul acestora subcontractantilor propusi. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa fie realizate de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Pe durata contractului , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire aacestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare., O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de cel putin un document cu obiect similar cu serviciile solicitate, relevant, ce este semnat de beneficiar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic din S.E.A.P-fisiere atasate tip - .pdf
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 13:31