Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea si repararea sistemului de iluminat public din municipiul Vaslui si localitatile componente: Moara Greci, Gura Bustei, Bahnari, Brodoc, Rediu


Detaliu pentru invitatia numarul 322599
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VASLUI
Numar invitatie: 322599/23.03.2012
Denumire contract: Intretinerea si repararea sistemului de iluminat public din municipiul Vaslui si localitatile componente: Moara Greci, Gura Bustei, Bahnari, Brodoc, Rediu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Vaslui, Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Vasilescu Petronela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, Birou Achizitii Publice, cam 210, et 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea si repararea sistemului de iluminat public din municipiul Vaslui si localitatile componente: Moara Greci, Gura Bustei, Bahnari, Brodoc, Rediu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciide intretinere si reparare a sistemului de iluminat public din Municipiul Vaslui si din cele 5 localitati componente
II.1.6) CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 4.200, 00leiDurata garantiei de participare: 120 DE ZILE DE LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de part icipare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: - Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ( scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta, . Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.-Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera a)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.-Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006-Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , pct 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Completarea declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 modificata si completata-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor localeNota: - Certificatelese vor prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel3) Viceprimar ? prof. Valeriu Caragata4) Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice ? ing. Cristea Traian5) Director DGU ? ing. Bogos Valeriu Prezentarea Certificatului Constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasatpe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertant, fara a se prezenta bilanturile contabile
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Ofertantii (operatori economici sau persoane fizice autorizate) trebuie safaca dovada faptului ca in ultimii 5 (cinci) ani au incheiat cel putin uncontract de servicii similare, contract insotit de proces verbal de receptie laterminarea prestarii (pentru serviciile prezentate ca similare), Cerinta nr. 2Declaratie referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de si dovada ca operatorul economic dispune de urmatoarele utilaje si echipamente : -utilaj specific de tip platforma ridicatoare cu brat (de tip PRB)-laborator PRAM, Cerinta nr. 3Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari, ofertantul va trebui sa dispuna de un responsabil tehnic atestat ANRE, pentrulucrari de reparatii iluminat public.Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa o declaratie de disponibilitate., Cerinta nr. 4Autorizatii solicitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRSC, ANRE, respectiv: - ANRSC sau echivalent pentru serviciile de intretinere ailuminatului public- ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice., Cerinta nr.5 - DACA ESTE CAZULInformatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numeletuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat., Cerinta nr.6 - DACA ESTE CAZULTert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice siprofesionale invocatePersoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta nr.7 - DACA ESTE CAZULInformatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile dincontract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoareacontractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesarasubcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va faceprecizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante careatesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul acestei proceduri(ISO 9001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer